Velká bitva

139 9 2
                                    

*Marinette*

„Na koho čekáme  ? “ zeptala jsem se Nina. „Ještě na Chloé a jednu holku z Lyonu. “ řekl.

Já pochybovala že by se tu Chloé ukázala když v tom se otevřelo okno a z něho skočila blondýnka ve značkové bundě.

Po chvilce se ukázala i ta dívka z Lyonu. Každá škola se seběhla na stranu. Postavili jsme hradby a vytvořili koule. A začalo to.

Koule mířili že strany na stranu, u nás už vypadli 4 lidi, na druhé straně 5.

Právě jsem se vyhla kouli která letěla přímo na mě. Naneštěstí to schytala Rose která stála za mnou.

Zápas byl v plném proudu. Na každé straně již bylo mimo hru 13 lidí. Ti povzbuzovali svoji školu.

Když v tom....

„Co se to tady sakra děje  ?? “ ozvalo se z hotelu a všichni se podívali tím směrem.

Byla tam paní učitelka Rëchndlová z Lyonu. Vedle ní stála Bustierová a mračila se. A to nedělá často. Tohle byl fakt průšvih.

........................................................................


Ihned si nás svolali do společenské místnosti a spustili  : „Čí to byl nápad  ??!! “ Všichni mlčeli protože věděli že i když to byl Adrien tak budou mít problémy všichni.

Když v tom se přihlásila ta mrcha Nina : „Agrestův mami  ! “ 

A já jen koukala paní Rëchndlová je její máma  ??

„Díly žes mu to řekla pusinko, jelikož si jako jediná přiznala pravdu, myslím že tady paní učitelka Bustierová souhlasí s tím že se tě trest nebude týkat  ! “

Bustierová jen pokývala hlavou.

Pak učitelky odešli a my tam měli ještě chvíli sedět. Potom Lyon odcházel. Nina šla poslední.

Když však šla kolem mně a Adriena, tak odcekla : „Já myslela že zrovna vy dva  budete vědět jak se chovat a že pravda je důležitá  ! Já myslela že zrovna vy dva  budete vědět jak se chovat a že pravda je důležitá  ! “ a odešla.

My s Adrianem jsme se jen na sebe podívala oba jsme věděli že ona ví.

Ona se to dozvěděla. Ona toho využije.
Ona je nebezpečí. Ona nesmí získat mirákula.

*Adrien *

Tu noc jsem nemohl usnout v hlavě mi hrála ta její věta  : „Já myslela že zrovna vy dva  budete vědět jak se chovat a že pravda je důležitá  ! “

Hory  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat