*Marinette*
Byl čas na oběd. Do jídelny se chodilo po skupinkách a s učitely aby se ujistili že jdeme rovnou do jídelny.
Když jsme byli v jídelně už úplně všichni, paní učitelka Bustierová prohlásila :
„Konečně jsme se shodli na trestu hodného takového přestupku řádu hotelu. Takže večera se posouvá na 20:30, ruší se všechny aktivity jako večerní hry v klubovně, do které mimochodem máte teď zákaz vstupu, taky diskotéku a budete umývat po sobě nádobí. Každý své. Na svahu se bude mlčet, budete poslouchat rozkazy instruktorů ! "
Jejda ! Toho bylo dost. A Nina samozřejmě unikla trestu....
Z lyžáku se stal horor. Byl to ale nápad Adriena. On je ten kdo zato může....
...... Ne. Můžu za to já. Kdybych zjistila pravdu o Alexovi dřív, nikdy by nevyvolal tu bitvu !
Proč se všechno musí pokazit....
Potom jsme se navrátili do pokoje.
Já s Alyou jsme si pustili ten náš song ❤
Byl prostě wow ❤❤❤
*Adrien*
Ten trest je opravdu silný. Chápu, porušili jsme pravidla ale i tak....
Stejně mám pocit že ho pomáhala vymyslet Nina.
Chce získat příležitost jak se dostat k našemu pokladu. Mirákulech.
Ale co je zač ?? Proč je chce ? K čemu ? Spolupracuje s Lišajem ???
Bylo tolik otázek a žádná odpověď.
My to ale zjistíme. A zachráníme svět jako vždy !!
Čusssss
Já si právě uvědomila že padouši jsou tam vlastně kvůli Berušce a Kocourovi.😂 Kdyby tam nebyli, Lišaj by nikomu nemohl vzít mirákula takže by padoucha „odvolal" (někdy vyhrožuje : seber ty mirákula nebo ti seberu moc !)
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
❤
ČTEŠ
Hory [Miraculous]
FanfictionNavazuje na Zájezd (před epilogem). Uplynulo půl roku. Nastal leden a třída našich hrdinů se chystá na lyžařský kurz ! Co je čeká ? Vyvine se další románek ?? Nebo se ňáký rozpadne ???