Velká výzva

173 9 2
                                    

*Marinette*

Po programu jsem ihned lehla na postel a začala mluvit o Alexovi.  Je úžasnej a máme tolik společnýho....
“Kočko !  Uvědomuješ si že už máš dokonalého kluka ! “ křiklavé ba mne Alya.  V tu chvíli jsem si to uvědomila.  Pochopila jsem Adrienovo chování.  „Ale jestli bude takovej na všechny kluky který potkám,  tak se s ním rozejdu.  Je to trapný a nevhodný  !!!! “ sdělila jsem další myšlenky Alye.  „Nevím jestli je Adrien fakt ten pravý.... “ řekla jsem nakonec.  Alya jen přikývla a šla pryč.  Nejspíš má něco domluvenýho s Ninem.
Toho využila Tikki a už spustila :  „Jak jako není ten pravý ???  Vždyť to byla vždy tvá láska !  Ten kdo byl tvůj kamarád a milý kluk co vždy stál při tobě - ať jako Adrien tak i jako Kocour ! “ „Já nevím Tikki... “ povzdechla jsem.  „Jako by tohle všechno nic neznamenalo.. “

Pak se Tikki znovu schovala a já si šla pro kakao.  Jenže to byla chyba.  Nebo ne ??  Byl tam Alex ....

„Čau  Alexi ! “ pozdravila jsem ho.  „Ahoj Mari ! “odpověděl mi. Pak jsme se zakecali.  Jenže v tom přišel  Adrien...

*Adrien*

Zvedl jsem se z postele.  Nino už tu nebyl.  Chtěl jsem si postěžovat Plaggovi jenže ho znám.  Jistě teď spí s plným panděrem.

Dostal jsem chuť na kakao.  Sešel jsem schody a vyrazil směrem ke kuchyni.

Najednou jsem se zarazil.  Viděl jsem Mou dámu s tím  Alexem.

Už mám dost toho jak se ochomejtáš kolem mojí přítelkyně !! “ zařval jsem na Alexe. „Takže tě vyzývám na souboj v koulované.  Tvoje škola proti mojí.  Když vyhrajeme my,  přestane se vaše škola bavit s naší a budete nám nosit pití (skutečná událost autorky když na lyžáku kluci prohráli a museli za trest nosit holkám pití)  a když vy tak máte nárok na to abyste mohli na naše patro.  Alex se zamyslel a řekl : „Přijímám výzvu ! Tak kdy ?? “ „Pozítří po večerce. Protože pozítří nelyžujem a učitelé už budou spát. “  pověděl jsem a nasadil zlověstný pohled. „Tak teda pozítří.. “ zopakoval  Alex a vypochodoval z jídelny.  

„Děláš si prdel ??!!! “

Hory  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat