Cesta

224 14 0
                                    

*Marinette*
Vyšla jsem z pekařství.  Adrien tam už na mě čekal.  Zase jdu pozdě !  „Jdu pozdě viď ? “ řekla jsem nakonec.  Adrien se na mě ale usmál a řekl  „Ne. Jdeš právě včas. “ Vydali jsme se směrem ke škole.  Už tam bylo spoustu našich spolužáků. Včlenili jsme se do davu natěšených středoškoláků a povídali si s přáteli.  Některé jsem od vánoc neviděla.
Za chvíli se ozval hlas ředitele :„Nastupovat ! “ Připomnělo mi to události před půl rokem.
Tehdy jsem Adriena nenáviděla a on se mě snažil zbalit.  Pak zjistil že jsem Beruška a dolízal za mnou jako Kocour.  Pak ho u nás načapala Alya když jsme se líbali,  jenže když vešla tak se zrovna deformoval,  takže místo Kocoura viděla Adriena,  takže byla logicky naštvaná,  že jsem ho odbývala a potom ho tajně líbala.  Ten den byla párty a on mi  před tím než tam vrazila Alya dal krásné šaty.  Ta párty byla ale nudná tak mě pak vzal na střechu a popíjeli jsme šampus. Dlouho jsme se líbali,  na pokoj přišli o 3 h. později než jsme měli,  a byl problém.
Spolu s Alyou a Ninem jsme si sedli na pětku.  Jenže autobus byl akorát,  takže k nám musel někdo přisednout.  Hádejte kdo to byl 😑

*Adrien*
Chloé se skláněla nad našimi hlavami a řekla  :„Jinde není místo.  A učitelka říkala že když mě nepustíte rozsadí vás různě.“ Takže se z 2 hodinové cesty stala 4- hodinová.  Chloé furt mlela jen o sobě  a jejím make-upu.  Pak ale Alya dostala nápad.  Když jsme u benzinky měli přestávku řekla že chce sedět u druhýho okna (tam seděla Chloé) .Chloé nemohla protestoval protože by ji mohla učitelka přesadit ke komu koli.
Takže vedle mě seděla Alya a z druhý strany Mari.  Vedle Mari Nino a vedle Nina Chloé.  Ninovi se změna moc  nelíbila ale usoudil že s Alyou chodí dýl než já s Mari,  takže nakonec ustoupil.  To Chloé utišilo a my se pomalu začali blížit k hotelu.

Hory  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat