•Nina •

137 9 5
                                    

*Marinette*

Ráno jsem vstala a neměla jsem zrovna dobrou náladu. Po včerejším zápase....

Dělali jsme snad velký  hluk  ?? Vždyť tak nahlas nepovzbuzovali....

Někdo nás musel nahlásit ale kdo  ??

Ozvalo se zaklepání. Šla jsem otevřít. Byl to Nino  . Alya se usmála.

“Musím vám něco ukázat. Obcházím s tím všechny pokoje z naší školy. “ řekl a vytáhl mobil.

A spustil video z toho včerejšího zápasu .

“Koukejte do levého rohu . “ řekl.

Byla tam Nina. A někam se vydala. Všichni se věnovali zápasu, takže jí nikdo nevnímal.

„A když nás načapali tak tam taky nebyla  ! “ řekl Nino a mě to došlo.

„Takže ona to na nás bonzla a vypadalo to tak že se toho neúčastnila  ! “

„A nikdo si nevšiml že tam nebyla, takže teď nám neuvěří že tam byla taky  !  “ doplnila Alya.

Nino přikývl. Takže on je až taková svině  !

„Už to od nás viděli všichni  ? “ zeptala jsem se Nina.

„Už ano  ... “ řekl mi.

Věděli jsme že musíme něco udělat. Ostatní mysleli na nějaký žert, však já s Adrienem jsme museli udělat něco horšího. Teď už víme že jde po mirákulech  ! A  Alex je v tom s ní   ! On mě jenom využíval aby něco zjistil a ujistil se že já jsem Beruška  !

Potom napadlo Alyu : „Když už je dnes ten zákaz vycházet z hotelu  , kvůli včerejšku, neskusíme si zazpívat tu písničku co jsem složila  ! “

Já přikývla. Mimochodem Alya už ví o mě a Adrienovi. Nino taky, dělají jakože nic nevědí  , nechtějí nás prozradit.

Já na mobilu našla melodii a začali jsme zpívat Alya si to nahrála a potom přidala cute obrázky.

Výsledek byl úžasný  :

(Autor : Miraculous ladynoir)
Určitě se podívejte je to jeden z nejlepších miraculous cz kanálů)

Bylo to skvělé video  ❤. Škoda že nemůžu k Adrienovi. Nino proklouzl ráno to ještě ba chodbě nebyl dozor, ale teď už tam hlídkují a my nesmíme ani do jídelny pro kakao 😢

Whyyyyy  !!!! I want kakao  !!!!!!!!

*Adrien*

Potom co se Nino  vrátil jsme dohrávali už šestou hru Granny na extreme mod - no jo jsme profíci.

Vždyť já znám dobré taktiky ze života a Nino si už konec konců taky párkrát vyzkoušel roli hrdiny.

Jo a zapoměl jsem říct že Nino a Alya už o mě s Marinette ví. Chovají se jako vždycky aby nás krili.

Jsou to ti nejlepší přátelé jaké si člověk- kočka může přát  ❤❤

Menší kapitola o ničem. Nakonec jsem rozhodla že Alya a Nino budou znát identity M & A .
Snad se to líbilo  ❤

Čusík (・3・)

Hory  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat