Güneşin yüzüme vurmasıyla birlikte uyandım.Okula gitmek gerçekten ölüm gibiydi orası okul değil cehennemdi.Lydiayı görmek için katlandığım okula gittim.Okula gittiğimde hiçbiryerde lydia yoktu acaba bugün okula gelmemişmiydi.Matematik dersine girdim lydia matematik dersine gelmemişti oysa o bir matematik dehasıydı.Dersten çıktığımda lydiayı kapının önünde gördüm bana gülümsemişti gerçekten bana gülümsemişti ve beni yanına çağırdı "nasılsın stiles" "iyiyim neden derse gel-" daha ben cümlemi bitirmeden "ders notlarını bana bugün verebilirmisin akşam odanda olurum"dedi.Çok heyecanlanmıştım "ta-ta-tabiki" "saat 7 de görüşürüz"dedi ve gitti.Yurt odama gittiğimde odanın yaşanacak biryere benzemediğini farkettim ve ortalığı toplamaya başladım.Odamı toplamam ve düzenlemem bittiğinde saat 6:50 idi lydia 10 dakika sonra gelebilirdi yada daha erken geçte gelebilirdi bilmiyordum kafamda birsürü soru vardı.10 dakika sonra lydia gelmişti tamda dediği saatte bana "selam stiles" dedi ve hemen yatağıma oturdu ders notlarını almaya başladı bende direkt onu izliyordum işi bittikten sonra odamın kapısı çaldı gelen allisondı "selam styles"dedi "stiles adım stiles"dedim "Ohh üzgünüm meraba"dedi "meraba"dedim allisonı sürekli görüyordum scottdan hoşlandığını herkes biliyordu scott çok şanslıydı allison kibar ve çok güzeldi ama scott onu hep şımarık diye tanımlardı ikiside birbirlerine baktılar ve sonunda lydia "biz bir partiye gidiyoruz"dedi allison ona bakıp göz işareti yaptı ama sonra lydia kafasını hayır anlamında sallayınca allison iç çekti ve "sende gelmek istermisin stiles"dedi allison gerçektende kibardı "bilmiyorum"dedim "lütfen scottıda ara hep beraber eğlenelim"dedi ve scottı aradım pek gelmek istemesede gelmeyi kabul etti çok heyecanlıydım.Sonunda partiye varďık içerisi lisenin en yakışıklı çocukları ve en havalı kızları ile doluydu.Lydia hemen partiye kendini kaptırdı ve aramızdan uzaklaştı allison scott ve bana bira alıp geldi scott ve allison birlikte sohbet ediyorlardı scott allisonı tanıdıkça seviyordu sanırım hiçbir kızla birlikte bu kadar güldüğünü görmemiştim.Allison gerçekten görkemliydi ona herkes aşık olabilirdi.Partide tek başıma bir salak gibi dolaşıyordum.1saat tek başıma takıldım sonunda lydiayı görmüştüm sarhoştu ve kimse ona yardım etmiyordu bir çocuk onu odasına çıkarmaya çalışıyordu.O anda kafamda ne varsa silinmişti çok sinirlenmiştim hemen lydianın yanına gittim"lydia iyimisin"dedim lydia daha birşey söylemeden yanındaki çocuk "sanane kızı rahat bırak git ilerde tek başına takıl sen" o sözle çocuğa yumruk attım ve merdivenlerde sarsıldı bunu yaptığıma çok şaşırmıştım ama durmadım lydiayı kolundan tutup bahçeye çıkardım onu jeepime bindirecektim lydia birden "stiles dur DUR"dedi "sanırım kusacağım" lydiayı hemen yakınımızdaki ağacın yanına götürdüm kustuktan sonra kendinde değildi onu jeepime bindirdim. yurta gittiğimizde onu odasına götürmeden önce elini yüzünü yıkaması için lavoboya götürdüm lavobodan çıktığında hala sarhoştu onu odasının kapısına götürdüm ama ayakta duramıyordu bile anahtarını çantasından aldım ve onu yatağına yatırdım bir an yutkundu ve "stiles lütfen yanımda kal"dedi "ger-gerçekten mi?" "sadece yanıma gel"dedi ve yanına uzandım hemen beni kucakladı gerçekten sarhoş lydiaya daha çok aşık olmuştum.