2x2 Tam Bir VAMPİR

863 52 5
                                    

Stiles'ın ağzından ;

Uyandığımda bi klübenin içindeydim aslında en son kendimi koşarken hatırlıyordum ama su an bi klübedeydim ne haltlar dönüyor diye düşünürken içeri  biri girdi dün geceki adama benziyordu.Gözünde korku vardı normalde benimkinde olması gerekirken.

''Naptın bana , nerdeyim ben çıkar çabuk?!'' güneş doğuyordu hemen kapıya yöneldimki elimde bi acı hissettim yanıyordu.hemen geri çekildim ama hala yanıyordu ben ise bağırıyordum adam bi anda yanımda belirip beni duvarın dibine fırlattı kötü olan fırlatması iyi olan ise yanarken fırlatmasından daha çok acı çekmiştim hala sorar yüzle ona bakıyordum.Sonunda konuşmaya başladı''Ben Derek.''

Kekeleyerek konuşuyordum''Be-en Stil-es ... ne haltlar dönüyo lan burada ''yüzünü artık o korku dolu ifadeden sert bir şekle getirdi ve konuşmaya başladı ''Bak her şey hemen anlatamam zamanımız az eğer beslenmezsen ölürsün''  ''Evet farkındayım açlıkdan ölüyorum eve gitmem gerek''

''Bak sana nasıl açıklıycam bilmiyorum ama sen benim ilk vampirim değilsin ve..'' ''Dur biraz ne !?'' yüzümde onla dalga geçen bi ifade vardı ne yani onun bu saçmalığına inanıcakmıydım yani peh.''Bak su an bana inanmıyorsun biliyorum ama dönüştürüldükden 24 saat içinde beslenmezsen ölürsün ve çok uzun zamandır uyuyorsun bi kaç saatimiz kaldı beslenmen gerek ...ha bide unutmadan sana bi yüzük lazım '' ''Bak saçmalıyorsun ben vampir olamam vampirler gerçek değil ve sen çok fazla bilim kurgu izliyorsun ve psikopatsın ben kaçırdın sayılrı...'' sözümü bitirmeden atıldı ''Peki güneste yanmanı nasıl açıklayacaksın bak buna inan artık sen bi VAMPİRSİN.''

Bi an duraksadım haklıydı güneşde nerdeyse yanıyordum.''Tamam diyelim buna inandım buraya ilk geldiğinde yüzün neden korkuluydu .'' Bi an durdukdan sonra konuşdu ''Bak bi vampir bu kadar kolay  dönüşmez yani dönüşüm böyle değil ısırdığında olmazsn eğer sisteminde vampir kanı varken ölürsen dönüşürsün ama ben senden sadece beslendim vampirlik ya kanında var ya da...'' uzun bi süre durdukdan sonra ''Bilmiyorum.''

Hala şokdaydım bu nasıl olurdu sonra bi an soğuk sular başımdan aşağı döküldü babama haber vermemiştim .Aslında bakarsınız o kadar şeyden en çok korkduğum kişi babam. Hemen telefonumu elime aldım ve mesajlara girdim benden babama mesaj atılmıştı hemen Derek'e döndüm ve bunu sen mi yaptın dedim ''Evet uzun bi süre burada olacaksın burada biraz bekle sana yemek bulmam gerek ve sakın kıpırdama yoksa..'' ''Ne olacığını keşfettim merak etme .''

Lydia'nın ağzından;

Çok heyecanlıydım çünkü bugün Stiles gelecekti onu görmeyeli 1 ay olmuştu ve olması gerekenden bin kat daha çok özlemiştim dün gece gelmişlerdi ama dinlensinler diye gitmemiştim o yüzden hemen hazırlandım ve yola çıktım.Hala Jackson'ı görüyordum  bu beni korkutuyordu çünkü neden halisülasyon gördüğümü bilmiyordum 2-3 Psikolağa görünmüştüm ama bi fayda görmemiştim .Aslına bakarsanız alışmaya bile başlamıştım.

Stiles'ların evine vardığımda hemn zili çaldım.Kapıyı Bay Stiliniski açmışdım gülümseyip konuştum ''Hoşgeldiniz efendim Stiles'ı görebilir miyim? '' ''Stiles Becon Hills'e varınca bi kaç eşyasını unuttuğunu fark etmiş ve geri döndü haytım muhtemelen bugün gelir'' istemsizce yüzüm asılmıştı bile. Teşekür edip eve doğru direksiyon sallamaya başladım.

Stiles'ın ağzından ;

Yarım saat kadar sonra Derek elinde kan bankalarında olan kan torbalarının biriyle geldi elinde bide  küçük bi yüzük kutusu vardı ama  dikkatimi o pek çekmedi çünkü kan o kadar parlak gözüküyordu ki gözlerimi alıp konuşamıyordum bile dilim damağım kurumuştu ve o bana sudan daha iyi gelicek gibi gözükmüyordu hissetiriyordu.Bu arda Derek Paketi önüme attı ve ''İç bakalım çocuk'' dedi paketi açarken konuşuyordum ''Adım Stil- herneyse '' diyip pakete daldım.Bi bardak sudan daha çabuk içmiştim ve beni o kadar rahatlatmıştı ki sanki vücuduma giren ilk kan buydu.

İçerken gözlerim yanıyordu Derek pakete bakarken birden gözüme baktı ve gülümsedi ''Artık tam bir vampirsin.'' Gülümsemesine karşılık verip konuşdum.''Hala güneş sorunum var'' ''Hayır yok ''deyip elindeki kutuyu gösterdi ''Bak evlenme teklifi edeceksen ben gay değilim '' kafama yumruğu geçirdi biraz sarsılsamda hiçbişi hissetmemiştim . ''Hayır şapşal bu senin yüzüğün bu sende olduğu sürece güneşin zararı dokunmaz.''

Yüzüğü aldığım da siyah üstünde yeşilimsi taşlar vardı .Hemen takdım . Dışarı çıktım sadece duruyordum ''Güneşin bu kadar güzel olduğunu hiç fark etmemiştim.'' Gülümsedi ''Bak bunlar harika ama benim Sevgilimin yanına gitmem lazım onu çok özledim .'' Bi kahkaha patlattı ''Sevgilinin yanına gittiğinde onu hayatta bırakabileceğini mi zanediyorsun ve özlediğinin iki katı duyguların daha da arttı.

Bi an yüzüm düştü ''Bak daha yeni beslendim ona asla bişi yapmam '' sinirlediği belliydi ''Sana bu kanın yeteceğini mi zanediyorsun kendini asla firenleyemesin içdikçe daha çok isteyeceksin işte bu yüzden bunu sana öğreteceğiz'' sinirliydi bağırıyordu ama takıldığım başka bi şey vardı ''Öğreteceğiz mi başka kim var ?'' gerginliği biraz azalmıştı ''Benim ilk vampirim ... Allison.''

YURT (DEVAM ETMİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin