2x13 '' DEJAVU ''

856 70 35
                                    

Stilrs'ın ağzından ;

Evden birkaç kıyafet ve kitap alıp arabaya  bindim.Telefonumu çıkarıp Allison'a mesaj attım. ' Bi planın var mı ? ' mesajı gönderip telefonu yan koltuğa fırlatıp sürmeye başladım.

Okula vardığımda arabamı park edip okula girdim . Dolabımın yanına gidip kitaplarımı koydum o sırada Scott geldii gergin gözüküyordu. Dolabımı kapatırken konuştum '' Bir sorun mu var dostum ? '' biraz düşündükden sonra kafasını hayır anlamında salladı. 

Matematik sınıfına doğru yürümeye başladım . Jackson'ın dolabının önüne geldiğimde birisiyle yiyişiyordu. Takmayıp yürümeye devam ettim. 

Bu sırada Malia yanıma gelip '' İyi misin ? '' dedi. Biraz şaşırıp ''Neden olmayım ?'' diye sordum. Bana arkamı işaret edip yanımdan ayrıldı. Arkamı döndüğümde Jackson 'ın  yiyişdiği kızın Lydia olduğunu gördüm . Bi hışımla yanına gidip Jackson' a yumruğu geçirdim. Lydia küçük bi çığlık patlattıkdan sonra yere Jackson'ın yanına eğildi.

Gözünü tutarak yerde yatıyordu. ''Kalk hadi !! '' diye bağırdım . Bütün koridor bizi izliyordu. Lydia sinirle soluyup ayağa kalktı '' Ne yaptığın zanediyorsun sen . Bu okulda hangi ara eziklerin götü bu kadar kalktı defol burdan hemen !!'' diye bağırdı. 

Bu sırada Jackson ayağa kalktı tam bana vuracakken elini tutup kafa attım. Kaldırıp boş bir sınıfa götürdüm.Sandalyelerden birine oturtup '' Seni pislik herif naptığını zanediyorsun onun bu halinden faydalanıyorsun değil mi ? Onu bu hale sen getirsin !'' deyip bi tane daha çaktım.

Elimi kaldırıp bi tane daha vuracakken  Allison içeri girip yumruğumu tuttu '' Sakinleş !'' Beni kenara fırlattıp Jackson'a bir iğne batırdı. '' Ne yapıyorsun ? '' diye sordum. ''Lydia 'yı bu hale o getirdi bizi kaçırdı bunları neden aptığını öğrenicez Derek'i aradım birazdan gelip bunu alır.'' dedi. 

''şimdi git koridor'u boşalt çıkardığımızı görmesinler '' Kafamı salladım Jackson'ın cebinden telefonunu alıp  sınıftan çıktım. Bir süre sonra Derek'de geldi '' Neredeler ?'' sınıfı gösterip '' Benim derse gitmem gerek'' deyip matemeatik sınıfına gittim.

Öğretmenin girdiğini az çok tahmin ediyordum kapıyı tıklatıp içeri girdim hocaya bakmadan yerime oturdum. Lydia 'ya döndüğümde bana ölümcül bakışlarını atıyordu.Jackson'ın telefonunu çıkarıp  'Çıkışta  spor salonunda beni bekle ' yazıp Lydia 'ya gönderdim. 

*

Ders bittiğinde Lydia'nın çıkmasını bekledim çıktığında kitaplarımı alıp spor salonuna doğru  yürümeye başladım. Etrafa bakındım kimse yoktu. İçeri girdiğimde Lydia şaşkın şaşkın bana bakıyordu. '' Yine mi sen işim var o yüzdenn git.'' 

Onu duymamış gibi yapıp kapıyı kapattım. Aslında konuya direk dalmayı planlamıştım ama daha sonra aklıma daha iyi bi fikir geldi. '' Jackson bana mesaj attı gelemicekmiş seni evine götüreceğim tamam mı ?'' 

Bana şaşkın ve sinirli bi şekilde bakıp '' Daha az önce kavga ettiniz ve şimdi beni sana mı emanet ediyor ? Saçmalıyorsun '' deyip sınıftan çıkmaya çalıştı kolundan tutup onu kendime çekdim. 

Bahane bulmaya çalışarak ''Bak acil bi işi varmış ve sadece bana ulaşabilmiş ayrıca erkekler bi kavga eder bi barışır yani sorun yok tamam mı ? '' deyip onayını bekledim.

''Peki iyi tamam '' lafı bittiği anda yürümeye başladım arabanın yanına geldiğimizde kapısını açıp binmesini bekledim. Kapısını kapatıp yerime geçtim arabayı çalışdırdım . '' Telefonunda neden resmim var ? '' ona döndüğümde telefonumun elinde olduğunu gördüm hemen elinden alıp '' Benim telefonum neden sende ?'' 

''Konuyu değiştirme ayrıca koltuğun üstündeydi oturmamak için almak zorundaydım .'' ''fotoğraflarıma bakmak zorunda değildin ama . '' 

''Ekrandaydım Stiles . Şimdi sür artık şu lanet arabayı .'' Telefonumu cebime atıp sürmeye başladım. 

Sürerken onu izliyordum arada göz göze geliyorduk kaçırmak yerine bana ne bakıyorsun gibi bakışlar atıyordu. 

*

Evinin önüne geldiğimizde ''Teşekür ederim ama gerek yoktu. '' deyip arabafan indi.Eve girmesini bekliyordum.Biraz çantasını karıştırıp offladı. Çantasını yere bırakıp küçük heykelleri kaldırdı. Sonunda çantasını alıp yanıma geldi ''Bir sorun mu var ?'' 

''Gördüğün gibi evet anahtarım yok yani içeriye girmemi bekleme. '' önüme dönüp biraz düşündükden sonra '' Her hafta sonu eve neden geliyorsun ?''  '' Sanane ama çok merak ediyorsan söyliyim giriş - çıkış saatleri bana pek uymuyor.'' söylediği şey ister istemez bana tebessüm ettirmişti. ( hani güvenlikden kaçarken Stiles'la tam olarak tanışmışlarıd falan :Asdasd)

''Bak istersen annen gelene bize gel bende bugün eve gidicem bi kaç şeyimi unutmuuşum olur mu ?''

''Başka şansım yok'' deyip arabaya bindi.

*

Eve geldiğimizde ona salonu gösterip yukarı çıktım giyindim . Elimde bi kaç DVD yle aşağa indim ''film izlemey ne dersin '' biraz düşünüp olabilir dedi . Filmleri önüne koyarken ''Dur notebook var mı ?''

Gülümseyip ''Olması gerek '' dedim ve filmi takıp izlemey başladık . TV'nin karşısındaki ikili koltukda oturuyorduk gittikçe ona yaklaşıyordum. Bu arada hava gittikçe kararmıştı Bana dönüp ''ışığı açar mısın ?'' başımı tamam anlamında sallayıp ışığı açtım . Bu sefer bilerek daha yanına oturdum.

Filmi bırakmış onu izliyordum fark etmiş olacak ki bi anda bana döndü çok yakındık bir anda elektrikler kesildi. Bundan faydalanıp ona daha da yaklaşıyordum. Nefesini çok iyi hissediyordum bunun farkındaydı ama hala çekilmemişti.

Elektrikler geldiğinde hala aynı konumdaydık ona biraz daha yaklaştım tam öpücekken geri çekilip ona baktım gözlerini dudağımdan çekip bana baktı ''Dejavu '' deyip dudaklarıma yapıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YURT (DEVAM ETMİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin