2x4 İLK KAN

791 54 6
                                    

Stiles'ın ağzından ;

Kendimi zar zor ormana attım.Aklım Lydia'daydı hemen klübenin yolunu tuttum . Duyduğum kan kokuları beni susatmıştı.O yüzden ormanda insanlardan uzak ilerliyordum. Bi koku burnumu taciz ediyordu.Kan kokusu burnuma o kadar işlemişdiki 5 sn içinde kanın olduğu yere varmıştım bile. Genç aptal bir kampçı onu korkutmam gerekiyordu ki kaçsın ama bunu yapmak istemiyordum.Bağırarak ''Burda  olmamalısın genç adam '' şaşkın bi yüzle bana doğru döndü. ''Burası özgür bi ülke istediğim yerde olurum.'' direnmesini sevmiştim bi anda yanında belirdim ''Ayrıca özgürce beslenedebiliriz'' deyip boynuna saplandım.

Vücudundaki bütün kanı emmişdim nerdeyse bırakmam gerekiyordu yoksa ölecekti . Bedenim buna aldırmadan içmeye devam ediyordu ki tıkanana dek bi ana kafası elimde kalmıştı . Bütün kanını emmiş onu öldürmütüm lanet olsun. Birini öldürmeden beslenebilirdik ama ben bunu yapamamıştım.

Hızlıca ordan uzaklaştım çok korkuyordum birini öldürmüştüm . İlk kez birini öldürmüştüm. Klübenin yanına geldiğimde Derek ordaydı bi terslik olduğunu anlamıştı tam konuşacakken Allison'ın arabası geldi.Lydia'yı ona nasıl söleyecekdim . Tanrım gözlerimden yaşlar süzülmeye başlamıştı bile sevdiğim kadını nerdeyse öldürmüştüm belkide şu an ölüyyordu.

Allison koşarak yanıma geldi merak dolu gözlerini üzerimde hisedebiliyordum tek söyleyebildiğim ''Siz haklıydınız..ben... Lydia'ya... '' lafımı bitiremeden yere çökmüştüm ağlıyrdum . Allison anlamış olmalıydı hemen ayakklandı. Koşarak arabasına bindi.

Derek klübenin içine girmişti. Yanlız kalmaya ihtiyacım olduğunu anlamışdı. Ölmeyi hakediyordum . Bi sinirle parmağımdaki yüzüğümü çıkarıp attım. Yanıyordum.Hakediyordum.Herşeyi.

Canımın yanması gerekiyordu ama yanmıyordu çünkü biliyordum şu an Lydia'nın canı benimkinden daha çok acıyordu.

Klübenin kapısının açıldığını duydum.Derek  bi hışımla beni içeri attı ve dışarı çıktı büyük ihtimal yüzüğümü bulmaya gitmişti.Çok sürmeden geri geldi hiçbişi hissetmiyordum yüzümden belliydi buna emindim. ''Ne halt ediyorsun sen ?!'' Bağırıyordu umrumda değildi aslında.''Eğer o kız şu anda ölüyorsa bu senin hatan olabilir ama daha da önemlisi orda kim olursa olsun en çok sana ihtiyaç duyması'' haklıydı ama yapamazdım hiçbişi olmamış gibi davranamazdım o hatırlamıyo olabilirdi ama ben çok iyi hatırlıyordum.Zaten gitsemde ona yine zarar verebilirdim buna katlanamazdım.O kadar şey düşündükden sonra sadece ''olmaz '' diyebildim.

''Bak şu an Allison orda ve sana yardımcı olacak zorlanırsan sadece nefes al Stiles Sadece Nefes'' kafamı tamam anlamında salladım ve hastaneye doğru yola çıktım.Ona ormandakini anlatmamıştım ama biri görürse kötü olabilirdi o yüzden Derek'i aradım .

Alattıkdan sonra çok üzerime düşmedi.Sadece gidip gömeceğini söyledi.Arbayı çok hızlı kullanıyordum .Vardığımda arabayı boş bi yere park etmiştim.Hemen hastaneye girdim.Hangi katta olduğunu öğrenip yukarı çıktım.

Allison'ı gördükden sonra yanına gittim ben sormadan konuştu ''Durumu iyiye gidiyor Stiles '' deyip gülümsedi.Bende gülümsedim gözüm merdivene kaydı Scoot geliyordu.Als'e dönüp ''Anlatmam gerek'' dedim. Başını tamam anlamında salladı dönmüştüm ki kolumdan tutup beni döndürdü ''Beni anlatma lütfen '' dedi ''tamam '' deyip yanına gittim.

Olanları anlatmıştım.Birine anlatmak rahatllatmıştı.Scott şaşkınca etrafı  izliyordu durmadan 'Yani sen vampirsin' deyip duruyordu. 

Lydia'nın odasının yanına gittik.Melissa gelmişti ''içeri girebilir miyim ?'' ''Evet ama çok yormamak şartıyla '' içeri girdim.

Onu böyle görmeye alışkın değildim.Hem de hiç gözyaşlarım istemsizce akıyordu.Elini tuttum ve konuşmaya başladım. '' Belki beni duymuyorsun ama söylemek zorundayım kendimi o kadar kötü hidesiyorum ki seni böyle görmeye dayanamıyorum ve bunların hepsi benim suçum.Kendimden o kadar nefret ediyorum ki..'' ben konuşurken parmakları kıpırdıyordu elimin içinde oldukları için hisedebiliyordum.

Yavaş yavaş gözlerini açıyordu eğilip anlını öpdüm ''Seni seviyorum.'' Ayağa kalktım ve kapıya yöneldim bir şeyler söyledi ama duymadım. Gözyaşlarıma hakim olamıyordum.Odadan çıktığımda Scott'a yöneldim ve ''Ona iyi bakmalısın,benden daha iyi.''

Lydia'nın ağzından ;

Zar zor gözlerimi açtım. Ve ilk gördüğüm şey onun gözleriydi bu bana güç vermişti.Gözünde her ne kadar endişe olsa da. Eğilip anlımı öptü ne olduğunu anlamay çalışıyordum ''Seni Seviyorm '' dedi ve ayağa kalkıp gitti.''Stiles nereye gidiyorsun..Stiles.''

YURT (DEVAM ETMİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin