2x5 Sadece Bir Rüya

772 50 8
                                    

Lydia'nın ağzından ;

Hastaneden çıkalı 2 haftaya yakın zaman olmuştu.İyileşmişdim.Sadece evde istirat ediyordum.Ama bi sorun vardı Stiles yoktu.O günden beri hiç.Scott'a onu her sorduğumda bana gelmeyeceğini , gittiğini söylüyordu.Allison'ın ise durmadan işi çıkıp bi yerlere gidiyordu.

Durmadan Stiles'ı arıyordum günde   en az 100 kere falan . Sesli mesaj bırakıyordum. Ama okumadığını biliyordumm. Ona ihtiyaç duyduğum zamanda o yoktu. Sadece o günkü şeyler  vardı aklımda.

Gözleri, bakışı ve Gidişi.Koltukdan kalktım ve telefonumu elime aldım yine. Aradım ve sesli mesaj . Birşeyler zırvalıyordum hemen beni araması , onu özlediğim gibi şeyler.

Scott beni görünce bana doğru gelmeye başladı sinirliydi elimdeki telefonu aldı ve koltuğa fırlattı.-Evet benim evimde kalıyor hemde hastaneden çıktığım günden beri. İyi olduğumu kontrol ediyormuş.-

Sinirlenmiştim.Bağırarak konuştum ''Ne yaptığını sanıyorsun '' bi hışımla konuşmaya başladı.'' Anlamıyormusun Lydia seni bıraktı ve GİTTİ.Hayatına devam et hatta buna  bugün başla . Dışarı çık ve bunu Jacksonla yap biraz eğlen anladın mı !'' Jackson mı ?!

''Ne saçmalıyorsun Stiles'ın beni bırakıp gittiği yok elbette dönecek acil bi işi olmasa bu kadar habersiz bırakmazdı . Ve bunu kafana sok     O DÖNÜCEK ! '' kendimi kaybetmiştim sinirlydim. Nasıl böyle düşünebilirdi.Onu özlemiyordu bile bunu hisedebiliyordum.

Sanki sadece benim tanıdığım biri ortadan kaybolmuş gibi hissediyordum.Sanki sadece beni teselli etmeye gelmişler gibi.Ama benim teselliye ihtiyacım yoktu çünkü o dönecekdi.Bunları düşünürken odama çıkmıştım bile.

Bi süre sonra kapım tıklatıldı ve Scott girdi.Üzgün gözüküyordu kendine gelmiş omalıydı. Biraz dertleştik sonrada biraz dinlenmek için yatağa uzandım.

Stiles'ın ağzından ;

Sabahın köründen beri çalışıyorduk. Yorgunlukdan ölüyordum. Derek bunu bildiği halde her seferinde daha zor şeyler yaptırıyordu.Ve yarının benim için bi sınav  olacağını söyleyip duruyordu.

Bugün beni horoz gibi Allison'la dövüştürüyordu ve sonu hep hüsran. Beni ya ağaca ya da yere fırlatıyordu.Ona karşı bi şey yapmıştım elbette tırnağı kırılmıştı tamam ben yapmadım.. ben yere atınca eli taşa vurdu .

Hava kararmaya başlamıştı.Ve önüme bi geyik atıp klübeye girdi Geyiği alıp yemeye başladım bittiğinde kendimi tok hissetmiyordum ama yeterliydi.

Geyiği yere bırakıp ayağa kaktım hava tamamen karanlıkdı.Bu arada Derek klübeden elinde 100 ml bi şişeyle yanıma geldi ve bana fırlattı.Kokusundan insan kanı olduğu belliydi.Hemen şişeyi açtım ve dikledim küçücüktü zaten o yüzden hemen bitti.

''Hayvan kanıyla beslenmelisin ama güçsüzde kalamassın '' tebessüm ettim ''Saol ben biraz dolaşıcam.'' kafasını salladı ''Başını derde sokma.''

Yavaşca ormana girdim Derek'in görme alanından çıktokdan sonra gözlerimi kırmızı hale getirdim ki rahatça görebiliyim vampir hızımla koşmaya çalıştım . Buna alışıyordum. Doğruca Lydia'nın evine yol aldım uyuduğunu umarak.

Eve vardığımda gözlerimi normal hale getirdim ve yukarı zıpladım cama tutunup güç aldım içeriyi yokladım . Lydia yatakdaydı. Uçamıyordum ama kendi gücümle baya yukarı zıplayabilrdim. Camı zar zor açdıkdan sonra içeri girdim.

Uyuyordu . Hem de öyle güzel uyuyordu ki gözlerimi alamıyordum. Onu çok seviyordum . Ama yaklaşamıyordum. Korkuyordum.

2 haftadır çalışıyordum bunlar bi işe yaramılıydı.Kenime güvenerek yaklaştım ve yere çömdüm.( :Dasdas)  Saçlarını yüzünde çekip kulağını arkasına attıp kendimi zor tutuyorum diyebilirim yaklaştım ve yanağına sulu bi öpücük bıraktım . 

Kokusunu iyice içime çektim. Kıpırdanmaya başladı uyanıyordu. Şeklimi bozmadım hafif gözlerini araladı ''Stiles ? '' Etki altına almayacak bi şekilde konuştum ''Bu bi rüya Lydia Sadece bi rüya '' yüzü solmuştu üzülmüştü.

''O zaman artık rüyalarıma girmeyi bırakmalısın Stiles tamamen gelip burda olmalısın seni hissetmeliyim.'' Sakince konuşmasının bitmesini bekledim ve konuştum '' Beni beklemeyi bırak Lydia ve Hayatına devam et '' biraz durdum. ''Ve beni rüyalarında görmeyi bi Lütuf say.'' deyip gülümsedim ve elimle gözlerini kapatıp ''Şimdi uyumaya devam et '' dedim elimi çektiğimde gözleri kapalıydı.

Bende son kez onu alnından öpüp çıktım. 

YURT (DEVAM ETMİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin