Stilesın ağzından;
Artık Beacon Hills'e dönme vaktim gelmişti bavulumu hazırladım ve otel odasından çıktım.babam jeepimde beni bekliyordu.Hemen arabaya bindim ve yola koyulduk.Aklımdan 1 aydır görmediğim lydianın ne tepki vereceği,Allisonın beni hiç aramamasının sebebini vede scottla telefon konuşmalarımızda hiç allisondan bahsetmemesini geçirdim.Bir sorun olmalıydı.Ben bunları düşünürken birden babam arabayı kenara çekti.
"Ne oldu baba bir sorun mu var?"
"Sanırım araba bozuldu.Bir tamirci bulmalıyız."
"Tamam ben buralarda öyle biryer varmı bir bakayım."
"Pekala evlat.Orman yolundan git daha kısa olur."
"Tamamdır."
Orman yolunda nerdeyse 20 dakikadır yürüyordum ama kimseyle karşılaşmamıştım yada hiçbir kulübe yoktu.Sonunda bir kulübe buldum.İçeriye bir bakmak için kapıyı çaldım ama kapı zaten açıktı.İçeri girdim ve kimse varmı diye baktım içeride bir adam vardı,ellerini boynunda kavuştumuş oturuyordu sanki acı çekiyor gibiydi.Yanına yaklaştım.
"Merhaba"
bana bakmadı tamam önemsenmemeye alışıktım ama buda garipti haliyle.
"Hey Heey!!!"
Sanki sesim onu rahatsız etmişti kulaklarını eliyle tıkadı ve daha çok acı çekmeye başladı.
"Bayım iyimisiniz? İyimisin?? Ne yapıyorsun???"
birden ellerini kulaklarından çekti ve yukarı baktı gözleri viski sarısı gibi bir renk olmuştu sivri dişleri beni daha çok korkutmuştu.hemen geri çekildim ve kaçmaya çalıştım.
"Ne yapıyorsun?Neler oluyor?Sen nesin? Siktir!"
ormanda koşmaya başladım bi yandanda çığlık atıyordum.Ben koşuyordun ama o yürüyordu birden arkamı dönüp ona baktım yoktu.Sonra önüme baktım hass..önümdeydi.Ben ne olduğunu bile anlamadan boynuma daldı.Sonrada geri çekildi kendine gelmiş gibiydi ve ağzını silip yanımdan uzaklaştı.Boynuma baktığımda kocaman bir ısırık vardı aman tanrım buda neydi böyle bir vampirmi ama vampir diye birşey varmı?? Korkuyla boynumu tuttum ve koşmaya başladım koşarken acıyla ağlıyordum o anda bile aklıma gelen tek şey lydiaydı Ya ölürsem ve onu birdaha hiç göremessem...
Bölüm kısa oldu farkındayım ama bu 2.sezonun ilk bölümü tanıtım gibi düşünün uzun bölümlerle devam edeceğiz.İyi okumalar canlarım.