Arkadaşlarla yemek

982 70 5
                                    

Allisonın ağzından

Stiles ve lydiayı 2 haftadır doğru düzgün görmemiştim.Sabah kalktığımda odamın kapısı çaldı gelen scottdı dudağıma bir öpücük kondurdu "hadi aşkım stiles ve lydiayla yamakhanede kahvaltı edeceğiz." "Sonunda bende onları düşünüyordum." ve ben hazırlanmaya başladım.

Stilesın ağzından

Lydiayla neredeyse her gece birlikte kalıyorduk scott iki haftadır hem allison hem isaac ile ilgileniyordu.isaac okuldan kimseyle konuşmuyordu sadece scott ve allisonla yemek yiyordu sonrada kimseyle konuşmamaya devam ediyordu.Lydia duştan çıktığında "Stiles allison ve scottla yemek yiyeceğiz geç kalamayız!" "Tamam hayatım sen giyindikten sonra çıkarız." "Ne dedin hayatımmı?" "Evet,belki." "birdaha söyle.." lydia bana masum masum bakıyordu ve bende onun gözlerine baktım "Hayatım" lydia bir an durdu sonra beni öptü ve giyinmeye başladı.

*

Isaacin ağzından

Yemekhanede oturmuş yemeklerimi yiyordum.Birden scott görüş açıma girdi ve allison,yanlarındada el ele tutuşmuş lydia ve stiles vardı.Herkes niye onlara bakıyordu hala anlayamıyordum bu haftalardır  böyleydi.Yanıma gelip oturdular "Selam isaac"hepsi bana selam verdi "iyiyim siz" hepsi iyi olduğunu söyledi birden kafamı kitaplardan kaldırdığımda şok olmuştum dünyanın güzelliklerini bunca yıl nasılda görmezdim."heyy isaac ISAAC!!" scott bana bağırıyordu ama ben hala ona bakıyordum.Hepsi birden baktığım yöne baktı.Kumral tenli açık kahve saçlı dünyalar tatlısı bir güzellikti bu."Hey malia!" lydia maliayı çağırıyordu ve stilesta şaşkın şaşkın ona bakıyordu.Malia masamıza doğru geliyordu "Evet ismi malia" lydia benim ondan hoşlandığımı anlamış olmalıydı."Selam" dedi malia "heyy bak bu scootın kuzeni isaac" "Ovv tanıştığımıza memnun oldum." ayağa kalkmıştım "Bendee" hala elini sıkıyordum sonunda o elini çekti.Lydia "Pekala çocuklar bu akşam biryerlerde takılalım size yeri ve saati mesaj atarım HEPİNİZE" ve lydia benim ve malianın itirazına fırsat vermeden stilesı kolundan tuttu ve bize hoşcakal deyip masadan kalktılar.giderken onları izliyordum lydia sanki hiç kimse ona dokunmasın diye stilesa sarılıyordu. Stilesta lydiaya doya doya aşkla bakıyordu..

Arkadaşlar bu bölüm başka karakterlerin gözünden stydia yazdık.Ve başka aşklarada yer verdik.Yeni bölümü 6 vote gelince paylaşacağız.İyi okumalar...^^

YURT (DEVAM ETMİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin