Tanışmamızın üstünden 7 ders geçti.Şuan son saatteyiz.Şimdi sıraya yatmış baş ağrısından kıvranırken bir yandan da onu düşünüyorum.Neyse ki sadece baş ağrısıyla kaldı,bugün hiç halüsinasyon görmediğim ve başım dönmediği için şükrediyorum.İlk teneffüste biraz daha muhabbet edip ayrıldığımızdan beri konuşmadık..Zaten çevresindekilerden bana sıra geleceğini sanmıyorum ama Stephanie 'Sana nasıl bakıyordu gördün mü?' 'Jodie sürekli seni izledi' 'Nasıl bu kadar tepkisiz kalabiliyorsun' gibi laflarla beynimi yiyor.Umurumda bile değil.Ne kadar yunan tanrılarına taş çıkartıyor olsa da bu çocukta çok farklı şeyler var.Hormonlarım üstüne atlamak istesede beynim 'Ondan uzak dur' sinyalleri veriyor ama maalesef o etrafımdayken beynim benden ayrı bir yerlerde takılıyor.
Lecter'dan sonra hiç bir erkekle ciddi düşünmedim aslında.Flörtlerim hatta arada buluştuklarım falan oldu ama daha ötesine gitmedim.Lecter benim eski sevgilim.Sürekli ayrılıp tekrar bir araya gelirdik.Fakat onu Delilah ile öpüşürken yakaladıktan sonra ilişkimizi bir daha başlamamak üzere bitirdim.Delilah küçüklükten beri nefret ettiğim sürtüğün teki.Sürekli benimle uğraşır.Aslında sürtükten çok daha fazlası.Ama şuan hiç onu düşünecek durumda değilim.
Bir türlü uyuyamadığımı fark edince kafamı sola doğru çevirip yattım ve pencereden dışarıyı izlemeye başladım.Orta sırayı pek sevmiyorum aslında,Steph'in zoruyla oturdum.Kısa zamanda yan sıradan biriyle yer değiştirmem lazım diye düşünürken birden bir merak sardı ve çaktırmamaya çalışarak gözümün ucuyla Harry'e baktım,çok güzel gerçekten çok güzel.Delilah'ın en yakın arkadaşı Alexis ile gülerek bir şeyler konuşuyorlardı.Of ne konuştuklarını duyamıyorum.Ben onları gizlice izlemeye devam ederken arkadan Steph'in dürtmesiyle ona döndüm.
"Çocuğa öldürücü bakışlar atmayı kes aptal! Daha onu elde etmeden bakışlarınla yok edeceksin!" demesiyle güldüm
"Steph benim onu elde etmek gibi bir amacım yok.Sadece biraz yakışıklı olduğunu düşünüyorum.(Yalandan kim ölmüş) Hem daha Lecter'ı yeni sindirdim uzun süre erkeklerle ilgilenmiyorum"
"Tercih değiştirdiğini önceden söyleseydin ya yavrum,o zaman sana alt sınıftan Joan'ı ayarlayalım.Zaten kız taş gibi beklentilerini karşılayabileceğinden eminim" diyerek göz kırptı.İlle cıvıtacaksın değil mi?
"Olmaz bebeğim aslında ben 9 yıldır senin için yanıp tutuşuyorum.Okuldan sonra bize gel de bitirelim bu işi" dedim cilveyle
Tam bir şey diyecekken birden durdu ve etrafına baktı.Harry de dahil olmak üzere birkaç kişinin güldüğünü fark ettik.Rezillik.Lanet olsun.Bu arada demek Alexis hanımdan ayrılıp bize dönebildiniz Bay Styles.
Onlara ters ters bakıp Stephanie'ye döndüm."Neyse şu lezbiyen muhabbetimize bir son verelim de,yarın çıkışta gerçekten bize gelmen lazım.Biraz takılır sonra Richard'ın yanına gideriz." dememle bunu bekliyormuş gibi ellerini çırptı.
"Tamam tatlım sen nasıl istersen"dedi.Stephanie.Richard ile tanıştığımızdan beri (yani 4 yıldır) gizliden gizliye ona karşı yoğun duygular besliyor ama hiç karşılığını alamadı.Halbuki Richard bir kızın böyle aşırı derecede isteyeceği son insanlardan.Hayır çirkin diye demiyorum çünkü gerçekten çok yakışıklı ve hayvan gibi kasları var.Sadece o daha 'kanka' tipi bir çocuk.Anlarsınız ya..
Zil çaldı.Derin bir nefes aldım,Harry'e baktım telefonuyla uğraşıyordu.Stephanie'yi de alıp sınıftan çıktım.
Otoparka girince Steph'e "Steph aslında bugünde bize gelsen? Bütün gün yüksek kalorili yiyecekler yiyip,gece yarısına kadar film izlemeye var mısın? Sarılıp uyuruz hem.Uzun zamandır kalmıyorsun.Bi de bugün biraz tuhaf hissediyorum." dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geist
FanfictionYeni ultra seksi ve bir o kadar da gizemli sınıf arkadaşı,son zamanlarda yaşamaya başladığı değişiklikler,18 yaşına girmeye sadece 4 ay kalmasının verdiği heyecan ve bu yeni yaşının ona getireceklerinden habersiz güzel bir kız.. "Ne kadar bakmamaya...