Bölüm 6

124 7 0
                                    

Sabaha yatağımın içinde esnemeye çalışırken beni ahtapot gibi saran kolların engellemesiyle durdum.Kollardan kurtulmak.. KOLLAR!? Hızla arkama dönmemle yarı çıplak bir Harry Styles'ın uykulu uykulu bakan yeşil gözlerliye karşılaşmamla sıçradım ve resmen yataktan yere uçtum.Ben acıyan kıçımı ovuştururken onun o sinir bozucu kahkahası odada yankılanıyordu.

"Siktir! Senin benim yatağımda ne işin var!?" sorduğum soruyu duymazdan gelip ayağa kalktı ve tişörtünü giydi.Bana doğru eğildi,çenemi tuttu "Biraz kendine geldiğinde hatırlamaya başlarsın,takıldığın yer olursa sor." Ben ne olduğunu anlamadığım için hala put gibi dururken o göz kırptı,gülümseyerek eğilip yanağıma yumuşak bir öpücük kondurdu "Annen uyuyor sessiz ol." dedi ve penceremin karşısındaki ağaca atladı,ordan da aşağı doğru hızlı ama dikkatli bir şekilde indi..

Hemen aşağı inip kendime sert bir kahve yaptım ve kahveyle beraber üç tane ağrı kesici içtim.Dün gece yapboz gibiydi ve parçalar yavaş yavaş yerine oturuyordu.Normalde sarhoş olduğum,resmen döküldüğüm geceler çok olmuştur çünkü içkiyi severim ama bu sefer.. Tanrım.. Ben ne kadar içtim böyle?

-Önceki gün-

"Steph geçen ay aldığımız straplez kırmızı elbiseyi giyeyim mi?"

"Miniydi o değil mi? Jodie süper olacaksın,Harry bacaklarından gözünü alamayacak.Hem göğüslerini de çok güzel gösteriyor o elbise.Neyse bebeğim annem çağırıyor,tampon almaya gitmem lazım daha.Şimdi kapatıyorum ama gece her şeyi duymak için arayacağım.Öptüm"

Karar verdiğim gibi kırmızı elbisemi giydim ve Harry'e mesaj attım.

"Senin için de uygunsa 1 saat sonra beni evden alabilirsin. -Jodie" Birkaç saniye sonra salaklık yaptığımı fark edip ikinci bir mesajla adresimi de gönderdim.Tamam biraz resmi olabilir ama benim gibi biri ne yazabilirdi ki? "9 da bendesin yakışıklı xx" falan mı? Steph olsaydım belki. 

Cevap saniyesinde geldi."Tam 9 da kapındayım.Yeşil bir şeyler giy.  ;) xx"

"Neden?"

"Ben öyle istiyorum ;) xx"

Ukala.Her mesajın sonuna ';) xx' koyacak mı böyle? Cevap vermedim.Hiç yeşil giysim yok ki.Ne alaka şimdi? Sen öyle istiyorsun demek.İstersen tüm dolabımı senin isteğine göre dizeyim canım,ne dersin? Kırmızı elbisemi seviyorum ve normalde kızlar onun dediklerine fino gibi kafa sallayıp salyalar akıtarak olur verdiği için büyük ihtimalle benimde hemen kabul etmemi bekliyor.Ama böyle bir şey olmayacak.Belki tepkim biraz fazla ama cümleye bak "Ben öyle istiyorum." Böyle basit konularda bile ilişkilerde karşı tarafın isteklerine (ufakta olsalar) koşulsuz itaat etmek onlara güç veriyor.Ben bir erkeğin finosu olacak kızlardan değilim.Prensiplerime ters bir kere.Aslında.. Adam Levine'ın ya da Johnny Depp'in seve seve finosu olurum ama konumuz bu değil.Sanırım bu düşüncelerim yüzünden aşk hayatım bok gibi.Neyse.Harry ile ilişki içinde değiliz,olamayız da.Sadece arkadaşız.

Tam 40 dakika sonra hazırdım.Çok makyaja gerek yok diye düşündüm ama sonra kendime hakim olamadım.Bolca rimel,kalem ve elbisemle aynı renkteki kırmızı rujumu sürdükten sonra kolyelerimi elbisemin dışına çıkardım.Işıkta öyle güzel parlıyorlar ki.. Aşağı inmeden ufak bir parfüm banyosu yaptım,siyah deri ceketimi alıp aşağı indim.Elbiseyle pek umulu olmasa da diğer ceketlerim bu elbisenin üstünde babaanne işi gibi duruyor,geriye bir tek bu güzellik kalıyor.

Açıkçası annemin evde olmaması ilk defa bu kadar işime geldi.Küçük bir kağıda  "Stephlere kalmaya gidiyorum,beni bekleme" yazdım.Daha sonra Steph'e mesaj attım.Eğer annem ararsa bu ufak yalanımı doğrullamasını istedim,Steph'ten biraz cesaret aldım ve işte! Lecter'dan sonra gönüllü gittiğim ilk randevuma hazırdım.Randevu biraz fazla mı kaçtı?

GeistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin