Znamená to tedy ano?
Zeptal se mě trochu nejistě.
Ano! Samozřejmě že ano.
Oči se mu najednou rozzářili štěstím a konečně mi mohl navléklout na prst ten překrásný prstýnek.
Znovu jsem ho obejmula.Miluju tě Jess.
Já tebe taky Leo.
Později když už nám oboum začala být zima jsme se vrátily zpátky do sálu a přitom jsme se rozhodli že tu novinku oznámíme svým blízkým.
Vážené dámy a pánové.
Začal mluvit král.
Právě jsem se dozvěděl že si můj syn vybral svou nevěstu. Jistě vás všechny zajímá jméno jméno dívky která se stane budoucí královnou a já vás už nebudu déle napínat.
Prosím vás všechny aby jste udělali tady místo. Sólo teď bude mít princ Eleon a slečna Jessika Egertonová.Leo ke mě přistoupil blíž a jako správný gentleman mi nabídl své rámě a dovedl mě doprostřed parketu.
............
Od toho plesu uběhl přesně týden.
A celou tu dobu pí celém zámku probíhají přípravy na naší svatbu,která je právě dnes.
Služebné ke mě hned ráno prispechali aby mě stihli připravit. Samozřejmě u toho nesměla chybět ani má sestra Jane.
Nejdříve to byla horká lázeň, umytí a vysušení vlasů. Potom přišel na řadu make-up a líčení. Hned potom účes.
Potom mě oblékly do šatů, na hlavu mi dali závoj a nasadili korunku a nakonec jsem se oblá do bílých střevíčků.
Když byly všechny tři komorné i s mou sestrou spokojený mohla jsem se konečně na sebe podívat do zrcadla a musela jsem uznat že jsem vypadala opravdu dobře.Vystoupila jsem z kočáru a před kostelem na mě čekal můj táta který mě má odvést k oltáři.
Moc ti to sluší zlato. Jsem na tebe moc pyšný.
Děkuju tati.
Usmála jsem se na něho a při pohledu do jeho oči jsem zjistila že má na krajíčku.
Tati. Neodcházím pryč, jen se vzdávám.
Já vím zlatíčko, jen tomu nemohu uvěřit.
Nic dalšího už jsem nestihla říct, protože se před námi otevřeli dveře od kostela a uvnitř začala hrát hudba.
Připravená?Ano tati.
A vstoupili jsme do kostela.
Bylo zde spousta lidí, všelijaké důležití pánové a dáme,král s královnou,moje rodina a tak dále ale já měla oči jen pro jednu osobu, která stála až úplně vzadu v perfektně padnoucím obleku a obrovským úsměvem na tváři.
Táta mě dovedl až j němu a s poplácáním mu na zádech mu mě předal a šel si sednout na své místo v první řadě.
My jsme se otočili směrem k oltáři, každý jsme složili svůj slib, vyměnili si prstýnky a políbili se.
Hned poté přišla ba řadu korunovace...........
Přesně dva roky od naší svatby se nám narodila naše první dcera které jsme dali jméno po mé vzesnulé mamince,jméno Mia.
A já jsem se stala již po druhé tou nejšťastnější ženou pod sluncem.Konec.
ČTEŠ
Můj neznámý
Historical FictionKdo by čekal že se za jediný večer stihnu zamilovat do člověka kterého jsem ani pořádně neviděla? Já tedy rozhodně ne. Kdyby mi to někdo před rokem řekl jen bych se mu vysmála do obličeje. Jak tohle může dopadnout? Najde Jessika svého vysněného pr...