Dnes je ten ples u barona Edgara a já stále nemyslím na nic jiného než na svého neznámého cizince.
Právě všechny sedíme i s královnou v dámském salonku a probíráme detaily ohledně cesty,v kolik se pojede tam a v kolik zpátky a tak podobně.Takže dámy nezapomeňte že ples začíná v devět hodin takže se všichni sejdeme v 20:15 na nádvoří kde na nás už bude čekat odvoz. Pokud všemu rozumíte a už nemáte žádné dotazy tak můžete odejít.
Nikdo už nic neříkal a tak jsme se všechny zvedly a odešly do svých pokojů.
Tak co Jess jak se těšíš?
Zeptala se mě Emily když jsme odcházeli.
Docela jo aspoň od teď na chvíli vypadneme.
Obě jsme se zasmáli.
Co ty? Jak se těšíš?
Já moc na takové slávy nejsem ale třeba to tam bude fajn. Nechceš jít na chvilku ke mě? Mohli by jsme aspoň chvilku pokecat.
Jo to je dobrý nápad.
Emily otevřela dveře do svého pokoje a řekla mi ať jdu dál. Když jsem tak udělala Emily za mnou zavřela dveře a sedla si do křesla. Já jsem udělala to samé.
Tak co ty a princ?
Její otázka mě celkem překvapila.
Proč se ptáš zrovna na prince.
No, vidím jak se na sebe díváte tak by mě zajímalo jestli třeba mezi vámi něco není.
Ne nic mezi námi není, jsme jen dobří přátelé. Jak tě to mohlo napadnout?
Ani nevím,oba dva mi přijdete tak nějak zamilovaně.
To se ti jen zdá takhle určitě nevypadáme a ani nemůžeme. Vždyť je zadaný.
To si myslíš ty Jess,ale já vím co vidím.
Hele nechceš náhodou změnit téma? Mě princ vážně nezajímá.
No dobře že seš to ty tak už o něm mluvit nebudu. Ale bylo by to fajn kdyby jste vy dva byli spolu protože Layru ani Lauru bych mu fakt nepřála.
To ani já ne.
Obě naráz jsme se začali smát až se divím že na nás někdo nepřišel kvůli hluku.
Jsem ráda že jsem tady potkala někoho jako jsi ty Em.
ČTEŠ
Můj neznámý
Ficção HistóricaKdo by čekal že se za jediný večer stihnu zamilovat do člověka kterého jsem ani pořádně neviděla? Já tedy rozhodně ne. Kdyby mi to někdo před rokem řekl jen bych se mu vysmála do obličeje. Jak tohle může dopadnout? Najde Jessika svého vysněného pr...