0.4

133 12 1
                                    

Yoongi gözlerini açtığında bir hastane odasındaydı. Bir süre tavanla bakıştıktan sonra ayağa kalktı. Tuvalete gitti ve yüzünü yıkadı. Çıktığında kenardaki koltukta oturan Bay Parkı gördü. Üzerinde bir takım elbise vardı. Ve herzamanki gibi suratsızdı. Ruhsuz ruhsuz bakıyordu orospu. Sonra bakışları Yoongi ile buluştu.
Konuşmaya başladı. "kurallara uyacağını düşünmüştüm Bay Min" Yoongi o konuşurken Bay Park'ın karşısına, rahat olmayan hastane koltuğuna, oturdu. "Aslında beni onun doktoru olarak aldığınız da yazıyor Bay Park. Söylermisiniz hangi doktor hastasını ölüme terk eder." dedi Min Yoongi. Ve dudaklarında o alaycı gülümseme peydah oldu.
Bay Park'ın sinirlendiğini hissedebiliyor. Buna ek olarak havadaki gerginliği de hissediyordu. Bu gerginliği yok sayarak rahat bir şekilde arkasına yaslandı. Ve konuşmasına devam etti." Üzgünüm Bay Park biliyorsunuz ki ben diğerleri kadar güçsüz değilim. Siz benden kurtulmaya çalıştıkça size daha çok yapışırım ve sizi içten içe bitiririm. Bunu sizde çok iyi biliyorsunuz. O  yüzden şu an kurguladığınız araba kazası olayını başlamadan bitirin. "dedi.
Tüm bu konuşmalar yaşanırken Bay Park'ın gözlerinden okunan şaşkınlığı Yoongi'ye tarif edilemez bir zevk veriyordu. İnsanların onu aptal yerine koyacak kadar aptal olmaları onu güldürüyordu. Bay Park hemen kendini toparladı ve suratının ifadesiz bir hal almasını sağladı. "peki, senin dediklerinin tam tersini yaparsam Bay Min?."
Yoongi sırtını dikleştirdi ve kendinden emin bir şekilde konuşmaya başladı."kolumda gördüğünüz bu saat kalp atışlarımı ölçüyor Bay Park ve çok yakın bir arkadaşımın telefonuna bağlı eğer kalbim durursa ona verdiğim dosyaları bir saniye bile beklemeden polis karakoluna mail atacak, o dosyalarda ne olduğunu merak ederseniz diye söyliyim Park şirketinin yolsuzlukları ve silinen makaleler "dedi. Bay Park tam ağzını açıp konuşacakken telefonun bildirim sesi geldi. Yoongi, Bay Park'ın konuşmasına fırsat vermeden devam etti." bana inanmayacağınızı tahmin ettiğim için kanıt göstermek istedim patron. Lütfen bana iyi davranın" diyip Bay Park'ın önünde suratından silemediği alaylı gülümsemeyle eğildi. Bay Park ayağa hışımla kalktı. "Pekala Doktor göze göz, dişe diş ha. Seni sevdim" dedi ve kapıyı çarparak odadan çıktı. Yoongi ise adını bilmediği minik çocuğun nasıl olduğumu öğrenmek için odadan çıktı.

. HİRAETH . >yoon.min<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin