1 Ay sonra:
Bir ay nasıl mı geçmişti? anlatıyım. İkisinde aşklarını kabullendi fakat birbirinden kaçıp durdular. Bir evi köşe kapmaca...
Şuan:
Park Jimin içinde tutamadığı aşkını artık itiraf edecekti. Çünkü kaybedecek bir şeye sahip değildi. Yoongi hariç.
Dalgın bir şekilde kahvesine bakan, gözlerinin altı morarmış, onunla tanıştıktan sonra çökmüş olan adamı izledi Jimin.
Karşısına oturdu. O tam kalkacakken elini tuttu.
"hyung kaçma benden ne'olursun" dedi dolan gözleriyle."kaçırma gözlerini benden. Ben dayanamıyorum. Senin bana bakmamana, benden kaçmana dayanamıyorum hyung. Gece seni düşünmekten uyuyamıyorum. Seni seviyorum hyung. Seni öyle çok seviyorum ki..." titrek bir nefes aldı Jimin
"geceleri uyurken ölürüm ve sana seni seviyorum diyemem diye korkuyorum. Benden nefret etmeden korkuyorum üzülmeden korkuyorum. Ama bunlar çok basit geldi düşündükçe şuan tek bir korkum var hyung peki ya ölünce sevemezsem seni o zaman ne yaparım ben. Sana susamış dudaklarım bir kez değmese tenine, görmezse gözlerin sokağın kenarında kimsenin görmediği ama senin görmeni bekleyen bu dilenci kalbimi, hyung... Korkuyorum sensizlikten. Biliyorum saatli bir bomba gibiyim kim alsın ki beni eline. Korkma senden bir şey beklemiyorum. Sen korkma bir şeyden çünkü ben fazlasıyla korktum her şeyden " derin bir nefes daha aldı.Bunları söylerken bir nefeslik mesafe kalmıştı aralarında. Farkedemediler.
Yoongi'nin dudaklarına fısıldadı.
" seni seviyorum"
Sonra Min Yoongi konuşmaya başladı nefes nefese" bende, bende seni seviyorum.
Ve o gün kavuştu dudakları.
Uzun bir süre ayrılmadı. Aylardır susuz kalmış gibiydiler. Susuzlukları dinmedi zaten kolay kolay.Dudakları ayrıldığında, ikisinde koşmuş gibiydi. Kalpleri sonunda kavuşmuştu.
O gece ruhları kavuştu birbirine...
Damgalandılar birbirine, sevdiler, çok sevdiler.
O aylardır tutsak olan kalpleri sonunda özgürlüğüne kavuştu.
O gece gökyüzü daha parlaktı.
O gece ay güneşe tutuldu.
♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Nasıl?