For Zawgyi
တိတ္ဆိတ္ၿပီးေအးခ်မ္းလွေသာ လမ္းကေလး၏
အိမ္ေလးတစ္လံုးေ႐ွ႕တြင္ ရယ္သံအခ်ိဳ႕က လြင့္ပ်ံေနသည္...အသံ႐ွင္မ်ားမွာ ငယ္ရြယ္ေခ်ာေမာၾကေသာ ေယာက်ာ္းေလးႏွစ္ဦး...တစ္ေယာက္က ျခံတံခါးကိုမွီကာ ရပ္လ်ွက္႐ွိၿပီး တစ္ေယာက္က မိုးျပာေရာင္ ၿပိဳင္ကားေလး ေပၚထိုင္လ်ွက္.....
""Mo Ji yoon!အခုထိ မၿပီးႏိုင္ေသးဘူးလား"'
ၿပိဳင္ကား ေပၚမွေကာင္ေလးက အိမ္ေလး႐ွိရာသို႔ လွမ္းေအာ္လိုက္သည္...ထိုအခါ ျခံတံခါးကို မွီရပ္ထားေသာ ေကာင္ေလးက ရယ္ကာ...
""သူကမိန္းကေလးပဲ..လွခ်င္မွာေပါ့ "'
""ဘယ္ေလာက္ ျပင္ျပင္ ႐ုပ္ဆိုးပါကြာ.."'
""ေအး..ဟိုကၾကားရင္ ေဆြ႔ေဆြ႔ခုန္ ေနမယ္"'
ရယ္သံအခ်ိဳ႕ထပ္မံက်ယ္ေလာင္စြာ ထြက္ေပၚလာျပန္၏
ခနအၾကာမွ အိမ္ထဲကေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ စူစူေအာင့္ေအာင့္ႏွင့္ ထြက္လာကာ....""သြားမယ္ သြားမယ္...နင္တို႔ဟာေလ "'
မနက္ခင္းေနေရာင္ျခည္၏အလွက ထိုေကာင္မေလးေပၚ ျဖာက်လ်ွက္...အနက္ေရာင္ အက်ီ္ပြပြကိုေပါင္လယ္ေလာက္သာ ႐ွိေသာ ဂ်င္းစကပ္ေလးထဲ ထည့္ကာ အခ်ိဳးအစားက်နစြာဝတ္ဆင္ထားၿပီး ေသးသြယ္ေသာ ကိုယ္လံုးေလးကထင္႐ွားလ်ွက္...
""ဝါး!ဒီကားက??"'
Mo ji yoonဟူေသာ သူမက မ်က္စိေ႐ွ႕က ကားျပာေလးအား တအံ့တျသ ၾကည့္လိုက္ၿပီး အေမး႐ွိလာေလသည္....
""အဲ့တာSeokJinက ေက်ာင္းတတ္ရင္သြားဖို႔ ဝယ္ထားတာတဲ့"
ျခံတံခါးကို မွီရပ္ေနေသာ ေကာင္ေလးက ကိုယ္စားေျဖေပးလိုက္ကာ ေကာင္မေလး၏ ေခါင္းေလးကို ပုတ္လိုက္သည္.....
""ကဲ!သြားမယ္...
Ji yoon ေ႐ွ႕လာထိုင္!"Jinဟူေသာ ေကာင္ေလးစကား အဆံုးတြင္ သူတို႔အသီးသီး ကားေပၚတတ္လိုက္ၾကသည္....
ေနေရာင္ေႏြးေႏြးေအာက္တြင္ မိုးျပာေရာင္ၿပိဳင္ကားေလးက ျမႇားေလးလို ေျပးလႊားလ်ွက္....
.
.
....................................အတန္းမတူေသာ Ji yoonကို လိုက္ပို႔ေပးခဲ့ၿပီးေနာက္ Namjoonႏွင့္ Jin သူတို႔အတန္းဆီသို႔ ယွဥ္ကာ ေလ်ွာက္လာခဲ့ၾကသည္...
YOU ARE READING
Hey Bro!
Fanfictionသာမာန္သူငယ္ခ်င္းေတြပါပဲ... ညီအစ္ကိုလို ရင္းႏွီးပတ္သတ္မႈေတြပါပဲ... က်ေတာ္တို႔က ႐ုိး႐ိုးေလးပါပဲ...