17

4.9K 708 68
                                    

For Zawgyi

Namjoonမိဘ​ေတြ၏ အႂကံ​ေပးမႈ​ေၾကာင္​့ စာ​ေမးပြဲ​ေျဖ​ေနစဥ္​ ကာလအတြင္​း သူတို႔အိမ္​မွာပဲ ​ေနဖို႔ Seok jinသ​ေဘာတူလိုက္ရသည္​...

စာၾကည္​့​ေနစဥ္​ မ႐ိုးႏုိင္​​ေအာင္​ မုန္​႔မ်ိဳးစံုလုပ္​လုပ္​​ေကြၽးကာ သူ႔အားသားအရင္​းႏွင္​့မျခား Namjoonအ​ေမကဂ႐ုစိုက္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ အားနာရသည္​အထိပင္​...

တစ္​ဖက္​ကလည္​း သူ႔စိတ္​ႏွလံုးသား​ေလး ​ေႏြး​ေထြးျပည္​့စံုရ၏....

"Jin!​ေရာ့ မင္​းမွာတဲ့ ငါး​ေပါင္​မုန္​႔"

သူ ​ေဘာပင္​​ေလးကိုကိုင္​ကာအ​ေတြးလြန္​​ေနစဥ္​ ဘယ္​တုန္​းက​ေရာက္​လာမွန္​းမသိ​ေသာNamjoonကမုန္​႔ထုတ္​ကို စားပြဲခံု ​ေပၚသို႔ပစ္​တင္​​ေပးလိုက္​သည္​...

"​ေျဖး​ေျဖး သာသာ​​ေျပာပါ..ငါနားမ​ေလးပါဘူး"

Namjoonကဝယ္​လာ​ေသာအၾကမ္​းစာအုပ္​တစ္​ထပ္​ကို ခံု​ေပၚတင္လိုက္​ၿပီး စားပြဲစြန္​း​ေပၚ ဝင္​ထိုင္​လိုက္​၏...

"သူမ်ား​ေတြကကစာ​ေမးပြဲတြင္​း စိတ္ဖိစီးလို႔ ပိန္​ခ်ံဳးကုန္​တာ ...မင္​းက..'"

​ေျပာ​ေနရင္​း စကားရပ္​သြားသျဖင္​့ သူငါး​ေပါင္​မုန္​႔ကိုငံု႔ကိုက္​​ေနရာမွ ​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​သည္​...

"ဘာလဲ..ငါက?"

Namjoonက မ်က္​ႏွာကိုတစ္​ဖက္​ျမန္​ျမန္​လႊဲကာ​ေခ်ာင္​းဟန္​႔ရင္​း စား​ပြဲ​ေပၚမွဆင္​းလိုက္​သည္​..ထို႔​ေႏုာက္​ နာရီကိုၾကည္​့ရင္​း

"ခန​ေန ည​ေနစာစားရ​ေတာ့မွာ မုန္​႔​ေတြတအားစားမ​ေနနဲ႔..."

ထံုးစံအတိုင္​းဆရာႀကီးလုပ္​ၿပီးသည္​ႏွင္​့ထြက္​ရန္​​ေျပး​ေန​ေသာ Namjoonလက္​ကို သူအမိအရဆုပ္​ကိုင္​လိုက္​ၿပီး..

"​ေဟး..စကားမလႊဲနဲ႔ငါ့​ေကာင္​.!ငါကဘာျဖစ္​လဲ"

"မင္​းကအ႐ူး​ေလ.."

"Kim Namjoon!!"

​ေနာက္​ကSeok Jin၏ ​ေအာ္​သံကိုၾကား​ေသာ္​လည္​း သူတဟားဟား​ေအာ္​ရီကာထြက္​လာခဲ့လိုက္​သည္​...အခန္​းအျပင္​​ေရာက္​မွ သူ႔ရင္​ဘတ္​ကိုလက္​နဲ႔ဖိကာသက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​႐ူ႐ႈိက္​မိသည္​..

Hey Bro!Where stories live. Discover now