~Λιγα λόγια γιατί το βιβλίο... Ναι ξέρουμε ότι τα πρώτα κεφαλαια δεν είναι ωραία και ότι είναι μικρά... Ούτε σε εμάς μας αρέσουν πολύ αλλά είναι πιο πολύ για να γνωρίσετε τους χαρακτήρες. Ναι στις αρχές δεν έχει δράση με βρικόλακες και μπλα μπλα μπλα... Αλλά μπορούμε να υποσχεθούμε ότι μετά από κάποιο σημείο (συγκεκριμένα 9ο με 10ο κεφάλαιο) γίνονται καλύτερα από τα πρώτα κεφαλαια που είναι απλά η Estrella και η παρέα της 😂 αυτά θέλαμε να πούμε... Καλό διαβασμα~
Estrella's POV
Τρέχω... Δεν μπορώ να πάω πιο γρήγορα! Θα με φτάσει... κουραστηκααα!! Είναι κοντά μου με πλησιάζει με πολύ γρήγορους ρυθμούς! Μα πως τρέχει τόσο γρήγορα? Φοβάμαι είναι σχεδόν δίπλα μου! Δύο χέρια κρατάνε σφιχτά τον λαιμό μου...
Το μόνο που προσπαθώ να ψιθυρίζω είναι βοήθεια... Αλλά είναι αργά...?: "Estrella! Estrella ξυπνά αγάπη μου είναι απλά εφιάλτης ξυπνά όλα καλά σήκω"
Πετάγομαι από το κρεβάτι κοιτώντας προσεχτικά το άτομο που με ξύπνησε που με δυσκολία από τα δάκρυα μπορώ να διακρίνω..
Aurora...(!)Η κολλητή μου είναι πάλι καλά!
Συγγνώμη τι ώρα είναι και έχει ετοιμαστεί ήδη για το σχολείο?? ΟΠΑ! ΣΧΟΛΕΙΟ!Es: "ΤΙ ΩΡΑ ΕΊΝΑΙ ΜΩΡΗ??"
της φώναξα και άρχισα να τρέχω σαν την τρελή προς την ντουλάπα της.
Ναι ναι κοιμήθηκα σπίτι της. Το κάνουμε σχεδόν συνέχεια, Το σπίτι της το νιώθω ποιο δικό μου από το δικό μου... Το υπερβολικά σπαστικό αλλά και τόσο αστείο γέλιο της με ξυπνάει από τις σκέψεις μου και γυρνάω και την κοιτάω θυμωμένηEs: "μην γελάς μωρη άρρωστη θα αργήσουμεεε"
Au: "Στην καρέκλα μωρη σου έχω έτοιμα ρούχα τυφλή είσαι??"
Είπε και συνέχισε να γελάει σαν χαζή
Au: "σου έχω φτιάξει την τσάντα έχεις 10 λεπτά να ντυθείς και μετά πάμε για φάει έχει φτιάξει κρέπες η μάνα μου.. πονάω σαν λύκος τελείωνε" είπε μέσα στα γελοία τηςΤης χαρίζω ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά και αρχίζω και ντύνομαι. Τι θα έκανα χωρίς αυτήν μου λέτε?
Κατεβαίνουμε τρέχοντας της σκάλες και καθόμαστε στο τραπέζι και σαν μικρά παιδάκια και εμείς παίρνουμε στα χέρια μας τα μαχεροπιρουνα και αρχίζουμε και φωνάζουμε με μια φωνή και χτυπώντας τα στο τραπέζιAu+Es: "ΠΕΙΝΆΜΕ ΠΕΙΝΑΜΕ ΠΕΙΝΑΜΕΕ"
Η μητέρα της γελάει... έχει τόσο όμορφο γέλιο και Είμαι νέα.. πολύ νέα έκανε την Aurora όταν ήταν μόλις 18 με αποτέλεσμα να είναι μόλις 34ων χρόνον
Μας έβαλε να φαμε και πέσαμε με τα μούτρα σαν τα ζώα! Όταν τελειώσαμε σηκωθήκαμε χαιρετησαμε την μυτερά της και φύγαμε από το σπίτι.Πωω ποιος δεν βαριέται να πάει σχολείο? Πωω μόνο και μου ξαναπάρει ο Tyler το τελευταίο cupcake θα τον θάψω ζωντανό!
Στην γωνία μας περίμενε η Luna και έχουμε αργήσει ήδη φαντασου...Aurora's POV
Περπαταω με την Estrella προς την Luna και την βλέπω να κοιτάει το κινητό της σαν χαζή και να χαμογελάει
Θα έχουμε παααρα πολύ καλή μέρα σκέφτομαιΛογικά για γκόμενο θα είναι έτσι..
Δεν την αδικώ.... είναι μια θεα ρε συ!
Ποιος να είναι άραγε ο καινούριος??
Φιλουρες🌻👾
YOU ARE READING
A Vampire's Secret
FantasyΉταν βραδυ... Ήταν ακριβώς απέναντι μου... Πρώτη φορά στέκεται αυτός μπροστά μου και δεν το φοβάμαι ξέρω γιατί ήρθε και άμα θέλει ας έρθει να το πάρει... Τι γίνεται όταν μαθαίνεις τα σκοτεινα μυστικά που κρύβουν χρόνια σχεδόν όλοι γύρω σου?