Κεφάλαιο 4

1.5K 131 11
                                    

Estrella's POV

-"Γεια σας ομορφουλες" Ακούω και γυρνάω το κεφάλι μου ώστε να δω ποιος μας μίλησε αν και νομίζω ξέρω ακριβώς ποιος ήταν. Ο Tyler φυσικά. Ποιος άλλος?

-"Γεια σας" λέει η Aurora και γυρνάει και κοιτάει χαμογελώντας τον Damon ο οποίος της ανταποδίδει το χαμόγελο. ΟΠΑ. Αυτήν την φάτσα κάπου την ξέρω. Μωρέ λες? Μπαα η Aurora είναι σοβαρό κορίτσι για να πάει με κάποιον σαν τον Damon. Σωστά?

-"Εσύ δεν χαιρετας?" Με ρωτάει με ένα ειρωνικό βλέμμα στο πρόσωπο του ο Jack. Ο Jack είναι ένα από τα καυτά γκουχου αγόρια στο σχολείο μας ο οποίος είναι αρχηγός στην ομάδα του ποδοσφαίρου μαζί με τον Ian. Απλά ο κοουτς τους δεν μπορείς να επιλέξει ποιος είναι καλύτερος.

-"Δεν χαιρετάω άγνωστους"
-"Άγνωστους? Μα εγώ δεν είμαι άγνωστος όλο το σχολείο με ξέρει. Κυρίως τα κορίτσια" μου λέει ο Tyler και μου κλείνει το μάτι του. Εγώ απλώς τον αγνοω. Και γιατί ασχολούνται μαζί μου καν? Άλλη δουλειά δεν έχουν?

Γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω την Luna να φιλιεται με τον Stefan. Οκεϊ λογικό. Και ναι ευτυχώς έχω την Aurora και δεν κρατάω μόνη μου το φαν.... Ναι είμαι επισήμως μόνη μιας και την φλερτάρει ο Damon. Οπα τον φλερτάρει και αυτή? ΕΛΕΟΣ!

-"Χελοου? Δεν μας ακούς? Σου μιλάμε" λέει ο Tyler και με βγάζει από τις σκέψεις μου.
-"Τι θες?"
-"Εσένα" ψιθύρισε και δεν έχω ιδέα άμα ήθελε να το ακούσω όμως το άκουσα.
-"Τι είπες?" Του λέω σαν να μην άκουσα τι είπε
-"Τίποτα τίποτα ωω"
-"Πωω καλά κούκλα όταν αποφασίσεις ότι δεν σου είμαστε άγνωστοι πάρε με τηλέφωνο" λέει και μου αφήνει ένα χαρτάκι. Τώρα εγώ φταίω να το πάρω και να το πετάξω στα μούτρα του?

Aurora's POV

Αχχ είναι τόσο τέλειος. Πώς και δεν τον είχα προσέξει τόσο καιρό? Βασικά τον είχα προσέξει αλλά η Estrella δεν τους συμπαθεί πολύ γιατί ξέρει ότι οποία μπλέξει μαζί του ή με κάποιον άλλον από την παρέα του θα πληγωθεί. Τον μόνο που συμπαθεί είναι ο Stefan και αυτόν ελάχιστα αλλά νομίζω ότι απλά έτσι το είπε στην Luna για να της ανεβάσει την αυτοπεποίθηση.

-"Γιατί είσαι βρεγμένη?" Με ρωτάει ο Damon
-"Γιατί η κολλητουλα μου από εκεί πήρε την απόφαση να παίξουμε μπουγελο" λέω και γελάει αυτός

ΟΠΑ. Τι είναι αυτό το χαρτάκι? Και γιατί το έδωσε στην Estrella? Θα γίνει φονικό, τελείωσε. Η Estrella παίρνει το χαρτάκι, το ανοίγει και το διαβάσει. Χαμογελάει. Κακό αυτό. Ιδέα μου είναι ή ο Tyler είναι θυμωμένος? Μπα ιδέα μου. Ποτέ δεν τον ενδιέφερε η Estrella, συνήθως τσακώνονται αυτοί οι δύο.

-"Να το πάρεις και να το βάλεις εκεί που ξέρεις αγοράκι μου" λέει η Estrella και πετάει το χαρτάκι πάνω στον Jack. Όλοι μας αρχίζουμε να κοπανιομαστε στα γέλια. Πρέπει να τον πόνεσε πολύ η χυλοπιτα. Αλλά για όλα υπάρχει πρώτη φορά..

Σκύβει, παίρνει το χαρτάκι του ο Jack και της λέει "καλά εσύ θα χάσεις"
-"Πουτανα" ψιθύρισε αλλά όλοι μπορούσαμε να το άκουσε. Τώρα απλώς περιμένουμε με αγωνία την επόμενη κίνηση της. Η Estrella δεν αφήνει τέτοια πράγματα κάτω... Παίρνει την κόκα κόλα της.

-"Τελικά ποιος είναι ο αρχηγός της ομάδας?" Ρωτάει και πάει να πιει από το ποτήρι χαμογελώντας
-"Εγώ είμαι" λένε τα ταυτόχρονα ο Jack και ο Ian. Θα γίνει καυγάς όλοι ψιθύριζαν μεταξύ τους...
-"Όχι εγώ είμαι" λέει ο Ian και μπορούσα να διακρίνω την φατσα της νικήτριας στο πρόσωπο της Estrella
-"Τι λες ρε εγώ είμαι" και αυτή ήταν η τελευταία φράση πριν πιαστούν στα χέρια... Έπρεπε να είχα πάρει ποπ κορν!

---

A Vampire's SecretWhere stories live. Discover now