Estrella's POV
"Λοιπόν παιδιά"
Λέει ο διευθυντής και κάθεται στην καρέκλα του. Ο διευθυντής είναι ο μόνος που συμπαθώ ανάμεσα στους καθηγητές γιατί.. γιατί δεν ξέρω... Απλά φαίνεται συμπαθητικός. Το βλέμμα του πέφτει πάνω στον Stefan και την Luna που φιλιοντουσαν. Αρχίζει να ξεροβηχει και έτσι τους κάνει να σταματήσουν.
-"Θα ρωτήσω μια φορά και θέλω ένας να απαντήσει. Πώς ξεκίνησε όλο αυτό?" Μας ρωτάει αλλά κανείς δεν απαντάει. "Τι έγινε το αμίλητο νερό ήπιατε όλοι?" Μας ρωτάει με ύφος αλλά κανείς δεν έχει το θάρρος να μιλήσει. "Μιλήστε αλλιώς θα πάρετε όλοι τιμωρία" ΟΠΑ. Οπα κάτσε φίλος, με ήξερες και από χθες και μου κάνεις απειλές? Αα δεν θα τα πάμε καλά...
-"Ελάτε ρε μαλακές πείτε!" Λέει ο Damon και ο διευθυντής τον κοιτάει με ύφος.
-"Την γλώσσα σας προσέξτε παρακαλώ" λέει ο διευθυντής... Πωω η Aurora είναι έτοιμη να βάλει τα κλάματα. Πωω θα μιλήσω εγώ. Το πήρα απόφαση. Όμως τελικά δεν ήμουν η μόνη που το πήρε απόφαση.
-"Απλά τσακώθηκαν για το ποιος είναι ο αρχηγός της ομάδας" λέει ο Tyler πριν μιλήσω εγώ.
-"Και για ποιο λόγο έγινε αυτό?" Καλά τώρα δεν του είπαμε θέλει συγκεκριμένα? Μήπως να του φέρω και το ποτήρι μου με την κόκα κόλα να του που από εδώ ήπια όσο μάλωναν?
-"Απλά θυμηθηκαμε κάτι" λέει ο Jack και με κοιτάει με δολοφονικό βλέμμα. Οπα κάτσε Jack. Κάτσε να μην δεις το δικό μου δολοφονικό βλέμμα!
-"Και απλώς ήμασταν μπροστά όταν έγιναν. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί κουβαλήσατε εμάς εδώ" λέει ο Stefan. Καλά είδηση δεν πήρε? Αλλά να μου πεις εξερευνούσε το στόμα της Luna δεν μπορεί να κάνει τα πάντα...
-"Καλά παιδί μου συνέχισε την δουλειά σου εσύ." Λέει ο διευθυντής στον Stefan και αυτός χωρίς να χάσει χρόνο ξαναφιλαει την Luna. Καλά καθόλου διάλειμμα δεν κάνουν?
-"Τώρα μπορούμε να φύγουμε?" Ρωτάω τον διευθυντή και φαίνεται να το σκέφτεται.
-"Ναι μπορείτε να φύγετε αλλά οι δύο που τσακώθηκαν να κάτσουν" μας λέει και χωρίς δεύτερη σκέψη σηκωνόμαστε και πάμε να βγούμε.
-"Εε τσαπρρ. Χωριό! Ελάτε" λέω και το ζευγαράκι της Αγίας Παρασκευής σταματάνε το παθιασμένο σχεδόν αηδιαστικό φιλί τους και βγαίνουν από το γραφείο.
Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει που η Luna και ο Stefan τα έχουν. Όχι για την ακρίβεια είμαι χαρούμενη για αυτούς. Απλά δεν θέλω να πληγωθεί η φίλη μου. Γιατί άμα την πληγώσει θα του κόψω τα πόδια από την ρίζα!
Καθώς πήγαινα προς την τάξη της φυσικής νιώθω ένα χέρι στον ώμο μου. Γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω τον Tyler χαμογελαστό.
-"Γεια. Κοίτα δεν είχαμε χρόνο όσο γινόντουσαν όλα αυτά και ήθελα να σε ρωτήσω κάτι." Μου λέει και το χαμόγελο του παραμένει στο πρόσωπο του.
Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει. Είναι πολύ εμφανίσιμος, πάρα πολύ για την ακρίβεια. Απλώς είναι το fuck boy του σχολείου. Το μόνο που κάνει καλά είναι να πληγώνει κορίτσια. Δεν θα ξεχάσω τι έκανε στο πρώτο και μοναδικό ραντεβού που είχα βγει προπερσυ. Και ναι δεν ήταν πάντα ο player του σχολείου.
-"Τι θα ήθελες?" Τον ρωτάω ελπίζοντας ότι δεν θέλει χάρη.
-"Θα ήθελες να κάνουμε ανακωχή και..."
-"Και??"
-"Να βγούμε μαζί."
---
YOU ARE READING
A Vampire's Secret
FantasyΉταν βραδυ... Ήταν ακριβώς απέναντι μου... Πρώτη φορά στέκεται αυτός μπροστά μου και δεν το φοβάμαι ξέρω γιατί ήρθε και άμα θέλει ας έρθει να το πάρει... Τι γίνεται όταν μαθαίνεις τα σκοτεινα μυστικά που κρύβουν χρόνια σχεδόν όλοι γύρω σου?