Κεφάλαιο 8

1.3K 106 3
                                    

Aurora's POV

Ανεβήκαμε πάνω στο δωμάτιο μου και ψάχναμε για ένα ωραίο συνολακι. Βρήκαμε ένα ωραίο μαύρο φόρεμα λίγο κοντό γιατί δεν της αρέσει να φοράει πολύ κοντά φορέματα. Δεν ξέρω ακόμα γιατί την κάνω παρέα. Έχει τόσο ωραίο σώμα και αυτή το κρύβει.

-"Ωραία ώρα για το make-up" λέει η Luna ενθουσιασμένη.
-"Τι? Ξέρετε ότι δεν φοράω make-up."
-"Το ξέρουμε γλυκιά μου αλλά θα βγεις με το πιο καυτό αγόρι του σχολείου!" Της θυμίζω.
-"Εσύ έχεις τον Damon..." Μου λέει η Estrella και κοκκινιζω

-"Οπα. Τι έγινε με τον Damon?" Ρωτάει η Luna. Καλά αυτό το κορίτσι είναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
-"Να μωρέ υπήρξε ένα μικρό φλερτ. Τόσο δα" λέει η Estrella και της πετάω το κραγιόν μου

-"Κόψτε λίγο. Τίποτα δεν συμβαίνει μεταξύ μας" λέω αλλά νιώθω τα μάγουλα ότι είναι κόκκινα "και έλα να γυρίσουμε στο κυρίως θέμα."
-"Ναι έχει δίκιο" λέει η Luna "ελα τώρα να σε βάψουμε. Μην ανησυχείς δεν θα είναι έντονο βάψιμο" προσθέτει.

Estrella's POV

Τελείωσαν με το make-up και τώρα έχει σειρά το μαλλί. Εγώ λέω να το μαζέψω κοτσίδα ενώ οι άλλες έχουν αντίθετη άποψη. Μου λένε ότι με την κοτσίδα μου κυκλοφορώ παντού. Τώρα ήταν η ώρα να τα αφήσω κάτω. Τελικά, τα άφησα κάτω.

-"Να στα ισιωσουμε?" Ρωτάει η Aurora και πιάνει την ισιωτικη.
-"Όχι, τα αφήσαμε κάτω αλλά ως εκεί" λέω με το δολοφονικό μου ύφος στο πρόσωπο μου.
-"Καλά καλά ηρεμισε" και αφήνει κάτω την ισιωτικη

-"Μήπως να του στείλεις μήνυμα ότι είσαι εδώ. Για να μην σε ψάχνει στο σπίτι σου" με ρωτάει η Luna κοιτώντας το ρολόι της.
-"Ναι έχεις δίκιο" λέω και παίρνω το κινητό για να του στείλω μήνυμα. Αλλά τελικά με πρόλαβε.

Tyler_123
-"Γεια" "Ισχύει τελικά για σήμερα :-D?"

_estrella.cp_
-"Εμμ ναι?"

Tyler_123
-"εννοώ δεν άλλαξες γνώμη?"

_estrella.cp_
-"όχι δεν άλλαξα :-)"

Tyler_123
-"Χαίρομαι ;-) στις 7 θα είμαι κάτω"

_estrella.cp_
-"Εμ δεν είμαι σπίτι μου είμαι στην Aurora μπορείς να έρθεις από εδώ?"

Tyler_123
-"Ναι φυσικά. Άρα τα λέμε στις 7"

_estrella.cp_
-"Τα λέμε <3"

Tyler_123
:-D:-D

Damon's POV

-"Έλα κούκλο σε κάναμε" λέει ο Stefan στον Tyler και με αυτός με την σειρά του κοιτάει τον εαυτό του στον καθρέφτη σαν περήφανο παπί

-"Εσύ γιατί είσαι έτσι? Δεν σου έστειλε η γκόμενα και κοιτάς τόσο έντονα το κινητό σου?" Μου λέει ο Tyler και εγώ τον αγνοω
-"Όχι όχι εγώ νομίζω ότι σκέφτεται τι θα της στείλει" μου λέει ο Stefan και άρχισαν να γελάμε
-"Ναι ναι γελάστε που με αφήνετε στην απέξω! Πάλι ο forever alone της παρέας είμαι"

-"Εσύ έχεις την Aurora" μου λένε και κοκκινιζω. Γιατί κοκκινιζω?
-"Δεν την έχω απλά μου... Μου αρέσει τίποτα άλλο. Και επίσης δεν μπορώ να είμαι μαζί της, δεν θέλω να την βλάψω. Θυμάστε την τελευταία φορά που έχασα τον έλεγχο? Επίσης μου θυμίζει.."
-"Σου θυμίζει την Emily?" Ρωτάει ο Tyler με περίεργο ύφος.

-"Όχι απολύτως όχι. Επειδή μοιάζουν εξωτερικά δεν σημαίνει ότι η Aurora είναι η Emily. Η Aurora είναι τόσο διαφορετική. Με κάνει να νιώθω διαφορετικός.." λέω και ασυνείδητα χαμογελάω

-"Ναι....." Λέει ο Tyler και γυρνάει και κοιτάει τον Stefan και προσπαθούν να κρατήσουν τα γέλια τους.
-"Καλά όταν τελειώσετε να με κοροϊδεύετε θα είμαι στο δωμάτιο μου" λέω αλλά πριν φύγω ο Tyler με σταματάει.

-"Θέλω την βοήθεια σου σε κάτι μην φύγεις"
-"Τι?" Ρωτάω δείχνοντας ότι είμαι εκνευρισμένος
-"Ξέρεις που μένει η Aurora?"
-"Πωω γιατί τι θες? Να πας και να της πει ότι μου άρεσε?"

-"Αχά άρα σου άρεσε" λέει και κρυφό γελάει "όχι απλά θα περάσω από το σπίτι της για να πάρω την Estrella... Για αυτό άμα ήξερες θα μπορούσες να με βοηθήσεις"
-"Και γιατί θα έπρεπε να ξέρω?"
-"Απλά ρώτησα μην με φας. Θα ρωτήσω την Estrella."
-"Δωσ'της.." πάω να πω αλλά με διακόπτει ως συνήθως
-"Χαιρετίσματα?" Μου λέει χαμογελώντας και εγώ τον κοιτάω με δολοφονικό βλέμμα " ναι θα της δώσω" μου λέει και μου κλείνει το μάτι του


---

A Vampire's SecretWhere stories live. Discover now