Αρχίζω και χάνω τις αισθήσεις μου
...
Tyler's POV ΤΏΡΑ
Σκούπισα τα αίματα που είχα, άλλαξα ρούχα όσο γρήγορα μπορούσα και πήγα στο αμάξι μου. Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα κάνω άμα πάθει κάτι η Estrella... Ποτέ δεν θα συγχωρέσω τον εαυτό μου...
Αλλά που μπορεί να έχει πάει?Πήγα σπίτι της αλλά δεν ήταν. Πήγα και στης Aurora's αλλά δεν ήταν ούτε εκεί. Με παίρνει τηλέφωνο η Aurora.
-"Έλα την βρήκες?" Με ρωτάει
-"Όχι δεν είναι ούτε σπίτι της ούτε στο δικό σου" της λέω γρήγορα
-"Νομίζω ξέρω που μπορεί να έχει πάει... Είναι ένα εγκαταλελειμμένο κτήριο με μια παιδική χαρά που συνήθιζε να πάει με τον πατέρα της όταν ήταν μικρή"
-"Και που είναι αυτό?" Την ρωτάω
-"Θα σου στείλω την διεύθυνση" μου κλείνει το τηλέφωνο και μου στέλνει την διεύθυνσηΚατευθείαν μόλις λαμβάνω το μήνυμα πηγαίνω όσο πιο γρήγορα μπορώ στο κτήριο. Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο, πλησιάζω και αρχίζω να την μυρίζω.
-"ESTRELLA ΒΓΕΣ ΕΞΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ" Της φωνάζω αλλά αυτήν δεν μου απαντάειEstrella's POV
Είναι βρικόλακας. ΕΙΝΑΙ ΒΡΙΚΟΛΑΚΑΣ. Ένα πλάσμα που πίνει αίμα για να φάει. Που μπορεί να μύρισε το δικό μου αίμα. Για αυτό ο Damon αντέδρασε έτσι όταν κόπηκα. Για αυτό ο Tyler βγήκε έξω για 'αερα' όταν είχα κοπεί.
Μόλις μου είπε ο Damon ότι είναι βρικόλακες δεν μπορούσα να το πιστέψω. Νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα. Απλά καθόμουν και τους κοίταζα. Δεν μπορούσα να αναπνεύσω. Για αυτό βγήκα και άρχισα να τρέχω. Πήγα στο μόνο μέρος που ξέρω ότι θα ηρεμήσω.
Τι να κάνω? Δεν είναι εύκολο να βλέπεις το αγόρι που ήσουν ερωτευμένη δύο χρόνια, όπου τις τελευταίες μέρες έχεις αρχίσει ξανά να νιώθεις άνετα μαζί του και να μαθαίνεις ότι είναι βρικόλακας.Μπήκα μέσα στο κτήριο. Δεν έχει αλλάξει πολύ. Οι τοίχοι γερικοι έτοιμοι να πέσουν κάτω και στάχτες κάτω στο πάτωμα. Είχε πάρει φωτιά πολύ παλιά πριν γεννηθω. Ο πατέρας μου συνήθιζε να με πηγαίνει στην παιδική χαρά που είναι έξω από το κτήριο. Όταν μας άφησε ήμουν 10 χρόνων και από τότε το επισκεπτομουν μόνη μου κάθε Παρασκευή μόλις γυρνούσα από το σχολείο αλλά και όταν ήθελα να ηρεμισω.
-"ESTRELLA ΒΓΕΣ ΕΞΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ." Την ξέρω αυτήν την φωνή. Μου φωνάζει ο Tyler. Όσο και να ήθελα να βγω να τον δω κάτι μέσα μου δεν ήθελε.
YOU ARE READING
A Vampire's Secret
FantasyΉταν βραδυ... Ήταν ακριβώς απέναντι μου... Πρώτη φορά στέκεται αυτός μπροστά μου και δεν το φοβάμαι ξέρω γιατί ήρθε και άμα θέλει ας έρθει να το πάρει... Τι γίνεται όταν μαθαίνεις τα σκοτεινα μυστικά που κρύβουν χρόνια σχεδόν όλοι γύρω σου?