Buraya başlama tarihinizi alabilir miyiiim?
Öpüyoruuum koccamaan <3
Behice'nin Torunu/Yıkım-Tanıtım
Şeytan koca bağrını bir kadına açtı, eline taze çığlıklarıyla cehennemi ve cenneti inleten iki bebek verdi.
Birini kurban etmek, diğerini yaşatmak için.
Sonra iki bebeğe konulacak tek bir isim verdi. Ancak bu sadece isim değildi; bu günahtı. Birinin hakkı için öbürünü harcayacak kadar yüklü bir günahtı.
Küçük bebeklerin kaderlerini değiştirecek kadar acı dolu, kötülüklerinin kefaretlerini onların süt kokan ağızlarındaki hıçkırıklarından alacak kadar ıstırap dolu bir günahtı.
Yıllar sonraysa bir adamın ellerinde çözülecek kadar feryat dolu, yüreklerine bulanan hüsran dolu bir günah.
*
Avuç içlerimde günahın çizgileri, ilelebet yalnızlığa sürükleyen ve bana cehennemin izlerini andıran.
Bana andırıyordu, lakin onlar yanacaktı.
Adım attığım yol, ateşin alevleri; gerimde benden kalan küller.
Ateş beni istiyordu, lakin onlar kül olacaktı.
Cehennem "Behice!" diyordu. Fakat azrail hangimizin ruhunu alacağını bilmiyordu.
*
"Bana doğduğumda bir daha gelmek ister misin diye sorsalar ne derdim biliyor musun Mahir?" cevap gelmedi, sessiz kalmayı tercih etti. Yüreğime saplanan hançerin acısını boğazımda hissederken pes etmeyerek devam ettim. "Eğer beni bir daha dünyaya getirmek gibi bir hata yaparlarsa nefes aldığım ilk saniye boğazımı sıkın."
* * *
Belkide oldukça iddialı olduğum kurgularımın başında geliyordur. Çünkü oldukça kafa karışıklığına neden olacak ve bir hayli dalına tutunacaksınız :) Sizde ne çağrıştırdı, lütfen benimle paylaşın, çünkü çook merak ediyoruum! Lütfen, oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyiin :)
Okuma listelerinize ve kütüphanenize eklemeyi unutmayıın, ilk bölüm birazdan yayımda!
Unutmayın ki bu kitapta her şey var! Tahmin edemeyeceğinizden daha fazlası ;)) Şimdiden keyifli okumalar❤
Çokça seviliyorsunuz...
Instagram hesabım: milenaromis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEHİCE'NİN TORUNU/YIKIM
Teen FictionŞeytan koca bağrını bir kadına açtı, eline taze çığlıklarıyla cehennemi ve cenneti inleten iki bebek verdi. Birini kurban etmek için diğerini yaşatmak. Sonra iki bebeğe konulacak tek bir isim verdi. Ancak bu sadece isim değildi; bu günahtı. Biri...