Capitolul 1:Visul

416 13 0
                                    

"Draga jurnalule,

 De cateva saptamani am acelasi vis groaznic,si nu vrea sa iasa din capul,si mintea mea.Este vorba despre un tip,foarte dragut si super,dar e o probleme.Are un secret imens,o povara pe care nu o suporta."Am adomit,fara sa mai scriu.Pe timpul nopti am avut iar un cosmar.M-am trezit transpirata.Mi-am luat jurnalul si am inceput sa continui."00:00,acum m-am trezit din cauza aceluiasi vis,dar de data asta era mai rau.Era acelasi tip,plin de sange pe maini,haine si gura,iar eu eram in fata lui intinsa intr-o balta de sange moarta.O imagine scoasa dintr-un film de groaza."Nu am mai putu dormi,asa ca mi-am luat ipad-ul si am ascultat muzica pana dimineata.

Dimineata isi facura aparitia dupa cateva ore.Era Luni,inca o zi de scoala.M-am ridicat din pat si am facut un dus rapid apoi mi-am luat blugi mulati,o bluza mulata si jacheta din piele si geanta.Am coborat la parter unde toti erau la masa.

-Chleo,esti bine?Parca am auzit ceva din camera ta aseara.

-Sunt bine Miranda,nu-ti fa griji.

-Ce vrei sa micul dejun.

-Cereale.

Dupa ce am mancat,am plecat pentru a lua autobuzul scoli,pentru ca astazi tata nu putea sa ma duca pentru ca trebuia sa o duca pe Miranda la cursul ei de arta,ce este in partea celalalt a orasului.Afara,cerul era inorat,si statea sa ploaie.Am asteptat in statia de autobuz.Masina mare si galbena isi facuse aparitia intr-un sfarsit.Ma urc si imi caut un loc liber in spate.

Populari stau in primele scaune,umati de majorete si fotbalisti.La mijloc erau cei care erau de treaba iar in spate stateau ciudati si emo.Eu mi-am ocupat locul de langa Cellsi.

-Bune!Ce faci?

-Foarte la fel,tata a trebuit sa aleaga intre mine si Miranda,iar el fara nicio ezitare a ales-o pe Miranda,normal.

-Aha,tu chiar asa de tare o urasti?

-Nu o urasc,o dispretuiesc,as ucideo.

Autobuzul opreste iar.

-Parca nu mai are pe nimeni de luat,toti sunt aici,nimeni nu sta pe Myflour.

-Acum sta.Este un tip nou,foarte ciudat.Ieri mama ma obligat sa-i duc o prajitura de bun venit iar tipul a luat farfuria si a inchis usa dupa el fara sa spuna macar un multumesc.

Cand acest tip a urcat in autobuz inima mi sa blocat iar privirea mi sa fixat pe el.Ochi lui cautat un loc liber cand privirile ni sau intalnit.Am incercat sa-mi revin si sa ma fac ca eram atenta la Cellsie.A trecut repede spre ultimele locuri lasand o urma din parfumul lui la fiecare colt.Am aruncat o privire spre el.Era exact acelasi,dar nu are cum,nu are cum,e doar o coincidenta.

Ajunse la scoala,am intrat cu Cellsie increzatoare,iar eu inca zicandumi in gand ca e doar o coincidenta.Prima ora aveam bio,eram in aceiasi banca cu Cellsie la bio.In timpul orei Cellsie a fost ascultata.Nu ma puteam gandi decat la tipul cel nou,era exact acelasi

din visul meu.Par blond,ochi negri si pielea alba.El era baiatul perfec in vis,dar numai in vis./

-Alo,pamantul catre Chleo.Sa sunat nu mai iesi din clasa?

-Aa..sigur,scuze.

-Bine,ce sa intmplat?Te gandesti la faza cu taicatu'?Sti bine ca Miranda e o catea rasfatata.

-Nu,nu ma gandeam la asta dar e buna asta cu cateaua rasfatata.Trebuie sa ajung la chimie.Ne vedem la pranz,pa!

Am plecat inainte ca Cellsie sa imi puna tot felul de intrebari.Mi-am luat cartile din dulapior si am plecat spre clasa.Nu iubesc chimia dar ma descurc destul de bine.Am intrat in clasa destul de tarziu.O singura banca nu era ocupata iar aceia era cea din fata tipului nou.Toata ora i-am simtit privirea de gheata ce trecea prin mine si ma facea sa tremur.Dupa ora a plecat asa de repede lasand in urma acelasi parfum ce ma face sa ametesc.Am plecat spre cantina unde i-am gasit pe Mike si Cellsie iar langa ei era Jesie.

-Bine ca ai venit,tocmai vorbeam de tipul cel nou.Inainte de a ma aseza am aruncat o privire in cantina pana cand l-am vazut.Era la o masa mai retrasa impreuna cu fratele lui Leon.Normal ca unde exista tipi noi exista si cele doi piti,Rosemery si Emma.

-Deci,nume:Ethan,singur si super atragator.

In timp ce Jesie ii facea fisa de inscriere in scoala am incercat sa-l privesc in mai deaproape pentru a fii sigura,dar nu era nici urma de inselare,el era.Dupa masa de pranz aveam 2 ore de romana iar profa mie si diriginta.Dupa o prezentare a lui Ethan profa a inceput o ora fara sfarsit.Pauza nu a mai existat pentru ca diriginta ne-a tinut in casa pentru a ne tine predici pentru niste tampeni facute de colegi.Ochi lui patrunzatori ma fixau din spatele clasei.Dupa ore am plecat singura acasa pentru ca Mike si Cellsie sau dus singuri in parc iar Jesie are progamare la dentist.Afara era inorat si statea sa ploaie.Vantul iti vacea corpul sa tremure de frig.O furtuna puternica se porni cand nici macar nu eram apropape de casa.Am

incercat sa traversez repede strada dar o masina argintie ma lovi.Durerea imi cuprinde corpul incet.Auzeam tipetele unei femei.Ma trezesc intr-un salon de spital.Ethan statea cu ochii pe geam.

-Ce faci aici?L-am intrebat pe Ethan dupa ce am reusit sa-mi dreg glasul.

-Eu te-am adus.Parinti tai trebuie sa ajunga imediat.

-Dar cine m-a lovit?

-Un tip beat,ce nu stia ca sa facut zii.Imi spuse dupa ce se apropie de mine.

Trecuse o ora iar tata nu ajunse.Mi-am luat telefonul si l-am sunat.Deschise.

-Tati,pe unde esti?

-Eu sunt cu Melinda,la un restaurant in afara orasului,sper ca ai ajuns cu bine acasa?

-Da sunt foarte bine,scuze daca ti-am deranjat cina cu "Melinda".

Am aruncat telefonu in capatul celalat al patului.Ethan se apropie de mine confuz.

-Parca ziceai ca l-ai sunat pe tata?

-Nu eu,ci cei de la spital,cred ca l-au sunt.

-Ei bine,sunt sau nu,tata e cu scorpia de Miranda.Dar mai bine merg singura decat cu Miranda in aceiasi masina.

-Te duc eu.

Nu am zis nimic.Mi-am intors privire spre usa.Dupa inca o ora un doctor a venit pentru a ma consulta si pentru a-mi da drumul acasa.Ethan ma urma cand ieseam din spital.Afara inca ploua asa ca am alergat amandoi spre masina.Un Porche argintiu.Am urcat pe scaunul din dreapta in timp ce Ethan pornea masina.Tot drumul niciunul nu a vorbit.Ma lasat in fata casei dupa care porni in tromba inapoi spre casa.Am intrat in casa,ce era pustie.Am urcat scarile,am intrat in camera mea.Am facut un dus cald apoi m-am imbracat intr-un tricou larg si pantaloni mulati.Mi-am luat cartile si am inceput teme.Nici nu observ ca este noapte.Cobor la parte pentru am face o salata de fructe cu frisca.Cand mi-am terminat salata am mers ion camera mea cand ii vad pe Miranda si tata sarutanduse in hol.

-Luati-va o camera!Am urcat scarile cand tata ma indreaba de bandajele de pe maini si picioare.

-De ce esti bandajata?

-Pai nimic important pentru tine.O masina ma lovit si am ajuns la spital,iar cand spitalul te-a sunat pentru a venii sa ma iei tu erai prea ocupat cu Miranda.

-Imi pare rau scumpo,promit ca am sa ma revansez.

-Nu face promisiuni pe care nu le poti tine.

M-am intors inainte ca tata sa mai zica vreo scuza,am deschis usa si am intrat in camera mea,trantind usa.Miranda e o scorpie ce sta cu tata doar pentru bani lui,iar tata ii face toate poftele.M-am asezat pe pat si mi-am luat leptopul,vroiam sa vorbesc cu o prietena.Cellsie era online.

-Hei colega ce faci?

-Eu,foarte rau,tocmai m-am certat foarte rau cu Mike.Cred ca maine ma voi desparti de el.

-Dar de ce va-ti certat?

-Pai dupa ce am venit din parc,pe drum a tot inceput sa zica ca ma uitam prea mult la Leo,fratele lui Ethan.

-Gelos.Ce idiot,chiar toti se transforma in idioati?

-Cum ma faci tu sa ma simt mai bine Chleo.Eu ies,bye!

-Bine,pa.

Cand visul devine realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum