Dupa ce m-am asezat pe canapea tata incepu sa vorbeasca.
-Chleo,inainte sa aflu de la mama ta ca este insarcinata am avut o aventura,de asta ne-am si despartit.Katherine era si ea insarcinata,dar eu nu am stiu nimic.Am rupt orice legatura cu ea de atunci.Dar acum am descoperit ca ea era insarcinata,iar Emma este copilul meu.Asta va face pe voi doua surori.
-Nici cand eu voi muri!
Am fugit pe usa,mi-am luat bicicleta si am fugit.Tata tipa dupa mine,dar nu l-am bagat in seama.Lacrimile mi se scurgeau pe obraji repede.Am mers pana cand soarele se ascunse de mine.M-am oprit intr-un parc pentru copii.Am lasat bicicleta sa cada,si am cazut intr-unul din leagane.Viata mea parca devenea din ce in ce mai acra si grea.Vroiam sa dispar,sa mor.Nimic nu mai era cum trebuia.Viata se schimba,nimic nu era bine.Toata viata mea sa intors cu susul in jos.
Dupa ore in in care am stat nemiscata in timp ce lacrimile imi cadeu,m-am ridicat si am decis sa plec la matusa Olive.Mi-am luat bicicleta si am mornit incet.Ajunsa pe autostrada,traficul era mai intens.O masina rosie,decapotabile,mergea cu viteze si venea chiar in directia mea.Am crezut ca ma va ocoli, dar nu a fost asa.Am fost aruncata la metri sitanta.Chleo,isi pierdu constiinta pe loc.La volanul masini era un baiat ce abia isi luase carnetul si era si beat.Lumea incepu sa sune la salvare si politie.Ambulanta veni cat ai clipi si a duso pe Chleo la spital,dar starea ei era foarte proasta.La spital,parinti ei au fost sunati.Tatal lui Chleo alerga pe holurile spitaluilui, incercand sa afle ceva.Un doctor isi facuse aparitia la un momendat.
-Cum se simte?intreba tatal disperat.
-Nu prea bine.Acum este in coma,are nevoie de un transplant de ficat urgent,daca nu va muri.
In timp ce doctorul spunea acele cuvinte,Ethan intra pe holul mare si aglomerar.Inima incepu sa-i bata.Fara a se mai gandi,mama si tatal lui Chleo spuse amandoi odata.
-Il donez eu!
-Bine,urmatima sa vedem daca sunteti compatibili.
Dupa numeroase teste,verdictul final ii distruse pe toti.
-Nici unul dintre voi nu poate sa doneze ficatul.Dumneavoastra doamna,fumati?
-Da?!De ce?
-Ficatul dumneavoastra este distrus,iar dumneavoastra domnule ati facut o donatie pana acum,nu mai puteti face si pe a doua.
-Cum adica a facut o donatie pana acum?
-Fratele meu,a avut o boala,si avea nevoie de un ficat,iar eu sunt singurul care puteam sa-l ofer.
Nicio solitie pentru Chleo.
-Dar Emma?spuse Miranda.
-Nu stiu,dar cred ca este posibil,stai ca o sun acum pe Katherine.Niciun raspuns.Nu raspunde nimeni,cred ca au plecat deja spre aeroport.
Ethan asculta cu atentie din capatul hololui.Dupa ce auzi ca Emma o poate salva pe Chleo nu mai sta si fugi spre aeroport.O vazu ep Emma si mama ei pregatinduse spre imbarcare.Fugi spre ea si o prinse de brat.O trase mai inlaturi.
-Vino cu mine la spital te rog!
-Pentru?
-Chleo a suferit un accident si trebuie salvata,si numai tu poti face asta.Vino!!
-In sfarsit moare tampita,nu-mi pasa,acum am un avion de prins.
-Vino,trebuie sa o salvezi,voi muri daca nu o salvezi.Ma sinucid,jur!!
-Ce-i cu tine,de ce iti pasa asa de mult de Chleo?
-Imi pasa.
-Spune-o!!!
-O iubesc bine!!Acum viii??!!
-Da.Haide.
Emma si Ethan au fugit spre masina.Ajunsi la spital in 20 de min Emma intra direct in operatie.Pe timpul operatie totul a mers bine pana la un punct.Chleo nu mai respura.Resurcitarile doctorilor nu au functionat.O asistenta a fugit catre parinti ei.
-Cine sunt parinti lui Chleo?
-Noi!
Asistenta se uta la cele 4 persoane ce se ridicara in picioare.
-Avem niste complicati in operatie,sar putea la ea sa nu supravetuiasca.Acum incercam sa o aducem la viata.
Lacrimi pure curse din ochii mamei lui Chleo.Cazu in scaunul de plastic de pe hol.Ethan nu se mai putea misca.Beculetul rosu se stinse dupa un minut.Din salon iesi un doctor cu parul carunt si fata zbarcita.
-Cele doua fete traiesc.
Toti au inceput sa zambeasca si sa sara in sus de bucurie,nimic nu era mai bine decat viata!