-Ce cauti tu aici.
-A trebuit sa fac ceva ca sa vorbesc cu tine,asa ca am pornit o bataie cu mancare in cantina.
-Dar pentru ce?
-L-ai vazut pe Jeralh?
-Nu,de ce?
-Nu l-am mai vazut de aseara si cred ca pune ceva la cale,ceva rau.
-Ti se pare.
M-am asezat in banca si mi-am scos o carte si am inceput sa citesc,dar gandul meu era cine dracu mi-a distrus dulapul.Ora se facea mai lunga,nu mai scurta.Simnteam ca am sa inebunesc in acea incapere cu Ethan ce ma privea.Intr-un final suna de iesire si am fugit de acolo cand Ethan ma prinde de mana.
-Stai cat poti de departe de Jeralh!
Apoi imi dadu drumul.Am mers spre urmatoarea mea ora fara sa ma mai opresc,dar Jralh apare in fata mea si ma ia in
brate.
-Jeralh,ma despart de tine,pa.
Fara a mai astepta ceva am fugit de acolo.Am mers repede la urmatoarea ora,iar toata ziua l-am evitat pe Jeralh.Dupa ce ultima ora se termina mi-am luat geanta si am plecat acasa.Frigul iti patrundea prin oase.Vantul batea cu putere.Vremea era as de salbatica si furioasa.Am ajuns cu greu acasa cand vad geamul deschis.Mi-am aruncat geanyta si am alergat spre geam.Nu era nimic decat fulgi albi.Am inchis gheamul si primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma duc in pod si sa vad daca colierul este inca acolo.Am dat cutile prafuite la o parte si am vazut cutiuta mica si neagra in care pusesem colierul.O iau si o deschis,era acolo.O pun la loc si plec in camera mea,cand aud un zgomot de geam spart.Fug inapoi in pod si vad geamul spart si cutile ravasite,iar cutiuta neagra disparuse.
-La dracu!!!
Jeralh avea colierul acum,iar eu urmez.Am trantit usa si am plecat spre camera mea.Caut repede telefonul si il sun pe
Ethan.
-Alo?
-Ethan,Jeralh a luat colierul.
-Ce,tu ce naiba ai facut i l-ai pus in mana.
-Ma vazut cand am mers la el,credea ca il luase deja.
-Ti-am zis ca va incerca orice sa ia colierul.Este cineva acasa?
-Da Miranda,de ce?
-Jeralh nu va putea sa te ucida dac este cineva de fata,inca nu este asa de disperat,dar va fii curand.Mai este o saptamana si este luna plina.Sambata viitoare este luna plina,iar el vrea sangele pana atunci.Vin la tine acum.Inchise telefonul iar in doua secunde se aude soneri si vocea Mirandei.In scurt timp Ethan urca si intra in camera mea.Inca nu era obisnuita cu faza cu vampirul.Eram blocata pe pat.
-Zimi cum sa intamplat si und il avei.Spuse Ethan dupa ce inchise usa si se asigura ca nueste nimeni prin preajma.
-Pai,colierul era in pod,eu m-am dus la el,Jeralh ma vazut si cand am iesit din camera la luat,cei de zis.
Se apropie de geam,ganditor.Eu mi-am dat haina jos si m-am asezat inapoi pe pat.
-Trebuie sa avem grija de tine,el va veni dupa tine.Vino cu mine!
-Unde?
-Acasa la mine.A spus senin.
Mi-am luat geanta si l-am urmat.La parte,Miranda statea comod pe canapea.
-Unde va duceti?
-La o plimbare,ma intorc peste doua ore.
Am iesit pe usa si am mers langa Ethan pana acasa la el.Am ajuns destul de repede.Usa mare si alba se deschise chiar inainte sa batem.O femeie blonda,cu fata palida si ochi negri ne pofti cu un zambet cald.
-Chleo,ea este Roxette.
-Imi pare bine.
Era asa de ciudat sa pasesti intr-o casa normala,dar locuita de vampiri.Am mers in living.O camera mare,luminata,cu canapele albe si simple.Leo era intins pe canapea si privea atent tavanul.
-Ea este Chleo!Chleo,il stii pe Leo,si Christian.
Un barbat inalt,slab si alb la fata.Avea parul negru si ochi la fel.
-Leo poate vedea in viitor dar nu stapaneste bine aceasta putere.Ai reusit ceva?Il intreba pe Leo ce era inca cu privirea la tavan.
-Nu,nimic.Absolut nimic,parca ar fii invizibila.Spuse Leo cand se ridica.Nu reusesc sa aflu nimic despre ea,il vad pe Jeralh cu colierul dar nimic de ea.
-Ciudat...Vino!
Ma luase de mana si ma duse spre camera lui.Am urcat scarile rapid.La etaj era un hol lung plin cu usi.Ethan deschise o usa si intrasem inauntu.Scoase din dulap haine.
-Imbracate cu astea!
-De ce?
Iti va lua urma doar daca tu mirosi ca acum,asa hainele tale vor fi la chilometri distanta pana ca el sa-si dea seama ca tu ai plecat altundeva.M-am imbracat repede si l-am urmat pe Ethan la parter.
-Noi plecam!
Am iesit pe usa fugind spre masina,cand m-am dat drumul la mana.
-E nu merg,trebuie sa merg acasa,trebuie sa-i spun tatei!Nu pot sa-l las singur!!
-Bine.Am mers spre casa mea mai intai.Cand intru in casa,tata impreuna cu Miranda si Emma era in sufragerie.Fata plina de tristete o daduse
de gol pe Miranda.
-Ce se intampla?
-Chleo,mai bine i-a loc.
Din bucatarie iesi mama lui Emma cu un pahar de apa in mana.Ce cauta ea aici?