Am plecat de la Cellsie acasa,singura.Deja se intunecase cand am plecat de la Cellsie.Deodata ma loveste un bulgare in cap.Ma uit in impreujur,deja incepea sa ma speri.Am inceput sa alerg.Bulgari veneau al naibi de tare.Norocul meu e ca eram deja acasa.Am intrat pe usa repede si am incuiato.Am urcat la etaj repede inainte ca tata sa ma mai intrebe ceve.Am inchis usa si m-am lipit de ea.
-Ce naiba a fost si asta.
Am intat in camera si m-am aruncat geanta in cealata partea a camerei.Trebuia sa uit de asta.Am mers in baie si am facut o baie bine meritata.Era sfarsit de saptamana,asa ca nu mai trebuia sa ma trezesc devreme maine.M-am relaxat in cada pana cand aud ceva in camera.Ies repede si i-au un prosop.Mil pun in jurul meu si ies din baie.Camera era ca si neatinsa,mai putin geanta mea.Ultima oara cand am vazuto era intr-un colt aruncata,iar acum era pe par,cu toate cartile imprastiate.M-am strans cartile cu o mana iar cu cealata imi tineam prosopul.Tata intra in camera deodata.
-Tata,nu stii sa bati ce naiba!!
-Scuze,scumpo.Vroiam sa te chem la masa dar cred ca mai bine nu veneam.
-Nu mie foame,acum poti sa pleci!!
-Bine..noapte buna!
Tata iesi din camera cu fata rosie ca un mar.M-am intors la baia mea.Am stat asa de relaxata cred ca vreo ora.Am iesit din baie,cand toata casa era intr-o liniste deplinaM-am imbracat in pijamalele gri si am mers pentru a lua o gustare si pentru a ma uita la un film.M-am facut popcorn si mi-am luat un pahar cu suc si m-am uitat la un film de groaza.Sa terminat foarte tarziu,iar acum imi era frica sa mai pun piciorul jos.Deodata suna cineva la usa.Antrenalina crestea treptan in mine.M-am ridicat de pe canapeaua neagra si am mers usor catre usa.M-a uit pe geam si il vad pe Ethan tinand o cutie in mana.
-Buna,ce cauti aici?L-am intrebat dupa ce am deschis.
-Cred ca asta este al tau,cred ca postasul le-a incurcat.
-Da cred ca da.
Cand am vazut mai bine pachetu l-am smuls din mainile lui Ethan.
-Poftim,tu stii de cand il astept!!
-Pai e la noi de vreo doua zile,si a fost ceva mai greu sa gasim adresa decat proprietarul.
Ochii lui scanteiau in lumina felinarelor de pe strada.
-Bine,noapte buna!
-Noapte bune.
Am inchi usa si am mers in camera mea direct.Am despachetat pachetul repede.Trebuia sa fie un colier stravechi.Slabiciunea mea pentru antichitati este o boala,nu alta.De multe ori m-am gandit sa dau la o facultate de arheologie dupa scoala.Am pus colierul in jurul gatului meu,era asa de frumos.Stiu bine ca am indurat ceva pentru el dar merita fiecare banut. Am lasat colierul pe pat si mi-am luat jurnalul.
"3 Decembrie,
Azi a fost o zii destul de plictisitoare,nimic nou decat colierul meu ce are cred ca vreo 1.000 de ani,dar asta nu conteaza,ce conteaza e ca este cel mai superb colier.Si ghici cine l-a adus,Ethan.Toata viata mea incepe sa depinda de el,iar asta e ceva naspa daca ma gandesc mai bine."
Am luat colierul si l-am pus in carnetelul de catifea rosie.L-am ascuns in dulap,sub o scandura parchetului.Descoperisem ascunzatoarea asta cu cateva saptamani in urma cand cautam