Era luna martie si zapada inca nu disparuse.Simteam pasi usori pe zapada,si nu erau ai mei.Grabeam pasul,deja se intunecase cand in fara mea apare el.
-Buna!
-Cine esti?
-Cineva care te va ajuta mult prea mult.Si apoi disparu.
-Stai!!
Nici nu am apucat sa-l intreb cum se numeste ca disparu in intunericul nopti.Pielea mi se facu de gaina.Am ramas blocata timp de cateva minute.Simteam cu frigul imi patrunde prin haine facanduma sa tremur.Nu ma puteam duce asa acasa,cineva si-ar fi dat seama ca sunt speriata.M-am intors si am mers spre parcul din apropiere.M-am asezat pe un leagan de copii.Cerul se eliberase de nori lasand lumina luni sa ajunga printre copaci la mine.Vantul se juca cu crengile copacile,cand langa mine aterizeaza de nicaieri acel baiat.Ma trezi la realitate facanduma sa ma agit din nou.
-Singua,noaptea,intr-un parc...nu crezi ca-i periculos?
-Nu,nu am de ce sa ma tem.
-Esti sigura?Noaptea umbla vampiri,nu stiai?
-Ba da stiam.
-Si tot nu ti-e frica?
Mi-am intors privirea spre el.Ochi acceia arami ma faceau sa ametesc si sa ma pierd in ei.Buzele pline si rosi ma faceau
sa-l sarut in secunda urmatoare.
-Poti sa-mi raspunzi la ceva?
-Da sigur,orice.
-Cum te numesti.
-D...
Disparu imediat,iar dupa cateva clipe apare Ethan,sterganduse de sange.
-Ce sa intamplat cu tine?
-Chleo,ce cauti aici?
-Mai intai raspundemi la intrebare,de ce este plin de sange?Si nu zi ca-i de la o potaie ca nu te cred esti plin de sange pentru un caine.
-Nu,am fost cu Leo prin padurea de la marginea orasului,si am vanat ceva.Acum cei cu tine aici?
-Aveam nevoie de niste aer proapat.
-Te conduc acasa.
Tot drumul am fost niste straini,Ethan se schimbase de cand Anne murise,sau asa cred.Ajunsa in fata casei l-am sarutat lung pe Ethan si am plecat in casa,fara sa ma uit in urma.Ce se intampla cu mine si nici eu nu-mi dadeam seama ce era.Am mers in camera mea repede,
unde am gasit un bilet pe pat.
"Numele meu este Dimitri,si acum uitatea pe fereastra..."
M-am grabit spre fereastra si am vazut numele lui Ethan scris in zapada cu sange.Am ridicat biletul la nivelul ochilor si am citit continuarea.
"..El este cauza morti tale."
Nu mai intelegeam nimic,am lasat biletul jos,cand tata intra in camera mea.
-Chleo,ai ajuns?
-Da tata.
-Bine,vii la masa?