Dupa ce am terminat cu sangele am mers inapoi cu ceilalti pe hol.Am asteptat ore.Am mers pana la baie pentru cateva minute iar cand m-am intors am vazuto pe mama lui Cellsie pe jos plangand in hohote si sora ei incerca sa o linisteasca.Toti plangeau.Am alergat pana in salonul in care Cellsie era.Am intrat chiar cand asistenta ii punea cearsaful deasupra fetei.Lacrimile imi curse pe obraji pana cand atinsera podeaua.Am mers spre tatal meu.Am mers impreuna la masina.Nimeni nu zicea nimic,acea liniste moarta te ucidea incet.Murise,cea mai buna prietena murise iar eu nu am putut face absolut nimic.Cand am ajuns acasa am mers in camera mea fara a mai zice nimic.Am cazut langa pat.Nu faceam nimic decat sa ma uit in gol.Am stat asa ore.Noapte veni mai repede decat credeam.
-Chloe,esti bine?Ma intreba tata dupe ce intra in camera.
-Nu!
-Ma gandeam ca poate vrei sa vii sa mananci ceva,mergem la restaurantul tau preferat.
-Nu mi-e foame.
-Bine,noi vom pleca la restaurant pentru jumatate de ora maxim o ora,ne intorcem cat ai clipi.
-OK.
Dupa ce tata a plecat m-am ridicat si m-am luat jurnalul.
"3 Decembrie,
Astazi imi doresc sa mor.Cellsie a murit,iar eu o uram pentru ca se sarutase cu un tip.Imi urasc viata.Si Ethan este ultima picatura in pahar.Mai tot timpul il vad cum ma priveste si devine destul de ciudat si enervant."
Am dat pagina si am gasit colierul in forma de cerc cu o piatra rosie de culoarea sangelui in mijloc.Este din platina,si ar trebui sa se deschida dar este impenetrabil.Nu cred ca cineva ar putea deschide acest colier.Este asa de frumos si interesant.Piatra cea rosie te atrage in ea ca un vartes.Era cel mai frumos colier.Mi l-am pus la gat si m-am uitat in ogleinda.Deodata se aude soneria.Cobor si cand deschid usa o vad.
-Mama!!!Am spus uimita.
-Buna scumpo.
-Ce faci aici?
-Tatal tau mi-a zis ce ai patit si am luat primul avion si am venit.
-Ce bine imi pare ca esti aici!Daca ai stii prin ce trec.
-Tatal tau nu mi-a zis pana acum o ora de prietena ta.Imi pare asa de rau Chleo.
-Da,ea vroia sa mearga la balul din seara asta,era asa de nerabdatoare,dar nu a mai apucat.
M-am asezat cu mama pe canapea si i-am povestit tot,despre Miranda,Cellsie.Tata veni asa de repede.Am vazut scanteia din ochii lui cand a vazuto pe mama.
-Buna,Cary.
-Buna.Chloe mai bine mergem in camera ta,vreau sa-ti vad garderoba pentru la cum arati acum..sper ca nu ai asa tot dulapul pentru ca va trebui sa-l demolez.
Am ras si eu si tata.Am urmato pe mama sus,si cam avea dreptate.Purtam o bluza larga maro si o pereche de blugi ponositi.Dupa ce mama imi umbla prin toate hainele,ne-am asezat pe pat.
-Vechi,colierul e vechi nu?
-Da,dar de unde ti-ai dat seama.
-Colierul acela era un blestem pentru oameni acum multi ani.Am luat cateva cursuri de arheologie.Nici nu stii cate am facut.Am mers impreuna cu Peter peste tot.