Eylül ' den devam
Çocuğu geçtikten sonra motorumu aşağı sokağın başında Eren gilin kafesinin park alanına park ettim . Daha önce Eren ile bu konuyu konuştuğumuz için sıkıntı yoktu . İçeride kimseyi görmedim . O yüzden okula doğru yürümeye başladım. Okula gelmeden önce köşede küçük bir bahçesi olan kahvaltı evi vardı . Oraya doğru gittim ve içeri girer girmez her yer simit kokuyordu . Bir simit aldım ve yanına da hiç vazgeçmediğim çikolatalı sütümü aldım . Parasını öder ödemez okula geç kalmamak için yiyerek okulun yolunu tutum . Kapıdan girdiğimde daha ne olduğunu anlamadan elindeki çikolatalı süt bir kızın eteğine dökülmüştü ve kız bana bağırıyordu . Normalde ağzının payını verirdim ama okulun ilk günü olduğu için bir şey demedim özür diledim ama o bununla yetinmedi daha çok bağırmaya başladı . O sıra da yanımıza biri geldi . Olayın daha çok büyümemesi için " bir daha olmasın " dedi . Gözlerim yerde olduğu için kimin dediğini görmek için kafamı kaldırıp gece kadar siyah olan gözleri ile buluştu gözlerim . Bir daha özür diledikten sonra okula doğru yürümeye başladım . Okula girdiğimde müdür odasını nerede olduğunu bildiğim için oraya doğru yürüdüm . Aslında daha önce buraya hiç gelmemiştim ama babam okulun planını çizerken görmüştüm o yüzden nerde olduğunu biliyordum .Odaya girdiğimde müdür beni tanıdı . Zaten tanımaması imkansızdı babam ile toplantılarını genelde bizim evde yaparlardı . Ben bunları düşünürken müdür konuşmaya başladı . " Kızım senin sınıfın 12 / B eğer beğenmezsen sonra yine değiştiriz şimdilik tek boş yer olası olduğu için oraya koyduk ama biraz sınıfta serseri tipler var rahatsız olursam yanıma gelmen yeterli " dedi . Müdürü başımla onayladım ve sınıfların olduğu kata doğru yol aldım . Her kat farklı renge boyanmıştı . 12 sınıfların katına geldiğimde dışarıda kimse olmadığı için derse girdiklerini anladım . Kapıyı çalıp içeriye girdim . Hoca konuşuyordu beni görünce ilk önce bana baktı sonra da " kendini tanıt sonra da bir boş yere oturabilirsin " dedi . " Ben Eylül " dedim ve sınıfta boş yer bulabilmek için göz gezdirim . Sabah bana bağıran kız ile göz göze geldik . Bana kötü kötü baktı bende hiç oraları olmadım göz gezdirmeye devam ettim . O sırada sadece bir yer boştu ve orada sabah gördüğüm siyah gözler ile karşılaştım. Başka boş yer olamadığı için oraya doğru yürüdüm ve en arka sıraya onun yanına oturdum . Okulun ilk günü olduğu için ders boştu . Akşamları uyuyamadığım için kafamı sıraya koydum ve kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım .
Birinin beni dürtmesi ile uyandım. Beni uyandıran kişiye bakınca kıvırcık saçları olan kahverengi gözleri küçük bir burnu olan sevimli bir kızdı . Ben ne var der gibi bakınca kız açıklamada bulundu . " Zil çaldı o yüzden uyandırmak istedim . Bu arada benim adım su senin ki de Eylül dü galiba " dedi sevimli bir şekilde bakarken . Herkes ile konuşmayı sevmiyordum ama sevdiğim ve kanının ısındığını kişilerle de çok konuşurdum . Bu kızı sevmiştim ilk görmeme rağmen iyi olduğu yüzünden belli oluyordu . Onu kırmamak için konuşmaya başladım. " Evet adım Eylül tanıştığımıza memnun oldum Su " dedim . Sıcak davranışıma karşı Su da yanıma oturdu. " Sormadan oturdum ama kusura bakma " dedi sorun yok dermiş gibi kafamı salladım . Biz okul ile ilgili konuşurken zil çaldı ve herkes sınıfa girmeye başladı . O sırada sabah benimle kavga eden kız girince Su hemen konuşmaya başladı . Sabah duymuştu olanları " şu az önce içeri giren kızın adı Azra . Kendini okulun en güzel kızı sanıyor ve Bulutu seviyor . Bulut'un yanına okuldan hiç bir kızı yaklaştırmaz . Ama Bulut hiç bir kızı sevmez resmen kalbi yok diye biliriz " dedi . Ben tam Bulut kim diyecektim ki konuşmama izin vermeden konuşmaya devam etti . " Senin yanında oturan kişi Bulut . Şu an Azra o yüzden sana çok kötü bakıyor " dedi . Su bunu diyene kadar Azra ' nın bana baktığını fark etmemişti . " Neden öyle bakıyor ki " diye sorduğumda ise cevap gecikmeden gelmişti " çünkü Bulut'un yanına onun grubundan başka kimsenin oturduğu görülmemiş sen oturdum ama Bulut hiç bir şey demedi o yüzden Azra şu an seni kıskanıyor çünkü o ne zaman oturmak istese Azra yı kovdu ." Dedi ben anladım dercesine kafamı salladım . O sırada siyaha gözlü çocuk ve arkadaşları girdi . Su onun geldiğini gördüğünde yanımdan kalktı ve " sonra görüşürüz " dedi sırasına gitti ve oturdu . Bulut ve arkadaşlarına bakarken gerçekten de dışarıdan görünüşte benden uzak dur diyen tiplerdi ama ben insanları dış görünüşe göre değerlendirmediğim için nasıl birileri olduğunu tam anlamadım . Zaman geçince tanırdım nede olsa . Ben tam bunları düşünmeye dalmışken başında dikilen beden ile kendime geldim . Ben ona bakarken ağzını açtı ve konuştu " yol verirsen yerime geçiceğim " dedi . Sabaha göre sesi biraz daha yumuşak çıkmıştı . Daha fazla sinirlendirmek istemediğim için yol verdim . Yerine geçip oturduğunda arkadaşları ile konuşmaya devam etti .
Hocanın derse girmesini beklerken sınıfa nöbetçi öğrenci girdi ve " hoca yok ders boş " deyip gitti .
Her gün en az üç tane çikolatalı süt içtiğim için çikolatalı süt almak için sıradan kalktım ve sınıftan çıktım . Kantine girdiğimde Eren de orada olduğunu gördüm . Beni görür görmez yanıma geldi . " Ne yapıyorsun bücür " dedi evet Eren bana her zaman bücür derdi aslında o kadar kısa değildim ama Erene göre kısa olduğum için öyle diyordu . Cevap beklediğini bildiğim için konuşmaya başladım " ne yapıyor olabilirim sence " dediğimde bana gülümsedi ve beni çok iyi tanıdığı için cevabını verdi " tabiki de çikolatalı süt alıyorsun demi " dedi onu onaylar şekilde kafamı salladım . Ben tam çikolatalı süt isteyecektim ki Eren benden önce davrandı ve " üç tane çikolatalı süt alabilir miyim ? " Dedi . Ben ona ölümcül bakışlarımı atarken o beni hiç takmadı ve parasını ödeyip sütleri bana verdi . " Okula hoşgeldin hediyem olsun " dedi ." Teşekkür ederim " dediğimde benimle birlikte sınıfıma doğru yürümeye başladı . Eren eşit ağırlık olduğu için aynı sınıfta değildik . Sınıfa geldiğimizde kapıyı açarak bana yol verdi ve sınıfa girdiğimde bana " görüşürüz bücür " dedi . Arkasını dönüp gitti . Arkamı döndüğümde herkesin bizi izlediğini gördüm ama oralı olamadığım için sırama doğru ilerledim . Sırama oturur oturmaz çikolatalı sütümü içmek için pipetini taktım . Tam içecektim ki önümde oturan kahverengi saçları ve ela renginde gözleri olan çocuk bana döndü ve sanki ilk defa görmüş gibi şaşkın şaşkın baktı . Daha sonra inanamıyormuş gibi ağzını açtı ve konuşmaya başladı " abi şu an cidden karşımda çikolatalı süt içen kız mı var yoksa ben mi rüya görüyorum " dedi o konuşmaya devam ederken onun yanında onun gibi kahverengi saçları ve yeşile yakın gözleri olan çocuk kafasına bir tane vurdu ve " mert mal mal konuşup kızı rahatsız etme " dedi . Adının mert olduğunu öğrendiğim çocuk bana döndü ve konuşmaya başladı " şey fazladan çikolatalı sütun var mı ? " diye sorduğunda şaşırdım . Poşetten bir çikolatalı süt çıkardım ve Mert ' e verdim . " Teşekkür ederim " diyip önüne döneceğini sanmıştım ama öyle yapmadı bana döndü ve hem çikolatalı süt içip hemde benimle konuşmaya başladı . " Benim adım Mert seninde Eylül'dü demi " dedi bende cevap verdim " evet adım Eylül tanıştığımıza memnun oludum Mert " dedim . Mert birden konuyu değiştirdi. Yanımdaki buzlar kralına dönerek konuşmaya devam etti " abi ya bunun yanında birde tost olacaktı ne güzel olurdu ama " dedi Bulut ' a baktığımda Merti öldürecek miş gibi bakıyordu . Mert onun bakışında ki söylemek istediğini anlamış gibi bana döndü . Benimle konuşmaya başladı ." Çikolatalı sütüm tost yemeyi sende seviyor musun " dedi ilk önce bana mı çikolatalı süt dedigin anlayamadım diye yüzüne baktım ama bana bakarak konuştuğu için cevap verdim " evet bende çok severim " dediğimde yüzünde daha büyük bir gülümseme oldu . Daha ben ne olduğunu anlayamadan arkadaşlarına döndü ve konuşmaya başladı " sonunda kendime göre birimi buldum . " dedi . Yanindaki arkadaşın onun kafasına yine vurunca sinirli olmaya çalışır gibi konuşmaya devam etti " abi vura vura olan aklımı da aldın sağol ya " dedi bunu üstüne arkadaşları gülmeye başladı . O sırada yanımdaki buz kütlesi konuşmaya başladı " ilk defa mert doğru bir şey söyledi " dedi ve gülmeye devam etti . Mert bulut un dediğine alınmış bir şekilde konuştu " aşkı olsun pamuk şekerim herkesten beklerdim ama senden asla sana küstüm ben barışmak içinde 10 tane çikolatalı süt istiyorum. " dedi . Ben onlara gülerken buz kütlesi konuşmaya başladı " Allah razı olsun mert sakin konuşma benimle " dedi bunu üzerine mert bana döndü ve sanki küçük çocuk annesine arkadaşını şikayet edermiş gibi bana şikayet etti " görüyormuşun çikolatalı sütüm bana neler diyorlar bundan sonra ben sadece senle konuşacağım " dedi ve önüne döndü .Günümün geri kalanı da böyle geçmişti Mert'in bana çikolatalı süt diyerek bitirmiştik . Okuldan çıktım ve bahçe kapısına doğru yürüyordum ki yanımda bir araba durdu . Pencereyi indirdiği de bunun mert ve arkadaşları olduğunu gördüm ama Bulut yoktu " çikolatalı sütüm istersen seni de bırakalım gideceğim yere kadar " dedi . " Gerek yok mert zaten çok uzak değil evim giderim ben yinede teşekkürler " dedim ve cevap vermesini beklmeden bahçe kapısından çıktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Ateş 🔥
Teen FictionBen kim miyim ben Eylül Ateş . Ateş ailesinin biricik kızı . Tabi geriye Ateş ailesi diye bir şey kalmadı . Hayatım bir anda değişti . Daha ben ne olduğunu anlamadan kendimi yeni bir okulda buldum . Aslında o okul babamın yaptırdığı bir okuldu ama...