Bulut'tan devam
Sabah olmuştu . Gözlerimi açmaya korkuyordum . Herşeyin rüya olmasından korkuyordum . Gözlerimi tam açacağım sırada bir kol sarıldı bedenime . Burnumun dibinde güzel bir koku gelince hâlâ yanımda uyuduğunu anladım ve gönül rahatlığıyla gözlerimi açtım . Minicik burnuyla karşı karşıya gelince öpmek istedim küçük burnunu ama uykusu hafif mi yoksa ağır mi bilmediğim için öpemedim . Elimle yavaş yavaş saçlarıyla oynamaya başladım . Birinci seçenek bir yandan uyansın o güzel gözlerini görmek istiyorum,ikinci seçenek bir yandan da uyanmasın böyle kalayım diyorum . Uyanınca hemen gitmesinden korktuğum için ikinci seçenek daha iyi olacağını umarak uyanmamasını istiyordum . Saçlarına küçük bir öpücük bırakıp öylece yüzünün her zerresini ezberlemek için onu izlemeye başladım .
O kadar çok dalmışım ki gözlerinin açtığını fark etmedim . Yumuşacık bir ses bana " günaydın " deyince kendime geldim ve o hayran kaldığım gözlerine baktım . Sesimin nasıl çıktığını bilmeden " günaydın " dedim . Aynı şekilde bekliyordum ne yapacağını merak ederek . Yavaşça kollarını üzerimden çekti . Kollarını üzerimden çekince bir üşüme geldi bir anda . Tam yataktan kalkacaktı ki kollarından tutuğum gibi yatağa geri çektim . Neden böyle bir şey yaptın der gibi yüzüme bakıyordu . Ne diyeceğimi bilmediğim için ona yine sarıldım . O da kollarını bana sarılınca yüzümde kocaman gülümseme oluştu . Bir anda yüzüme baktı ve o da gülümsedi . Gülüşünde kaybolmak istedim .
Bir süre daha birbirimize sarılı bir şekilde yattık . Ömür boyu bu şekilde kalabilirdim. Ama bugün kapma gidecektik . O yüzden de hazırlık yapmamız gerekiyordu . Daha doğrusu benim hazırlık yapmam Eylül'ün de yanımda oturması gerekiyordu. Onun bir şey götürmesine gerek yoktu kıyafet dışında onu da okula giderken yoldan alırdık .
Yavaşça kollarımı Eylül'den çektim . Yataktan ayağa kalkınca bana anlamsız bir şekilde baktı . Açıklama yapmak için konuşmak zorunda kaldım . " Müdür kampı erkene çekti yangından dolayı ve kamp bugün hazırlık yapmam gerekiyor " dedim . Başını salladı ve konuşmaya başladı " tamam madem bende eve gideyim sende kampa geç kalma " dedi . Duyduğum cümleyle kaşlarım istemsiz bir şekilde çatıldı . Tam bir şey diyecekti ki ben ondan önce davrandım ve konuştum. " Birlikte gideceğiz itiraz istemiyorum " dedim . Kabullenmek zorunda olduğunu bildiği için kafasını olumlu anlamda salladı . Verdiği tepkiye gülümsedim .
Ben ona bakarken o da yataktan kalktı . " O zaman bende eve gideyim hazırlanayım madem birileri benim yerime de plan yapmış " dedi . Yüzünde oluşan gülümsemeyle. Gülüşüne bakarak cevap verdim " gerek yok Okyanus göz ben herşeyi yapacağım sende burda dinlen yolda giderken de kıyafet alacağız sana " dedim ilk kabul etmeyecek gibi ses çıkardı sonra yüzümden ciddi olduğumu anlayınca " tamam madem sen hazırlanan kadar bende kahvaltı hazırlayayım bari buna izin ver " dedi . Ben tam olmaz diyecektim ki odadan çıktı hemen . Bana kimse kahvaltı hazırlamazdı ki en son küçükken o kadın ile yapmıştım . O yüzden evde pek kahvaltı yapmayı sevmiyordum. Ama Eylül'ün gönlü kırılmasın diye yapacaktım .Telefonu elime alıp Savaş a ' biz Eylülyle okula gidecegiz kamp için hazırız eve kimsenin gelmesine gerek yok ' yazdım çok kısa sürede cevap gelmişti ' tam Bulut görüşürüz okulda' yazmıştı . Telefonu yatağın üzerine koyup küçük el valizini aldım ve hazırlamaya başladım .
Valizi hazırlamam son bulduğunda Eylül'e bakmak için aşağıya inmeye karar verdim . Kapıyı açtığımda evi o kadar güzel bir koku sarmıştı ki hemen merdivenleri inip mutfağa yöneldim . Tam kapıdan girecektim ki Eylül hem şarkı söyleyip hemde yavaş yavaş dans ettiği için onu öylece izlemeye başladım . O kadar dalmıştı ki şarkı söylemeye fark etmedi beni . Tezgaha dönünce yavaşça yürüyüp kollarımı beline sardım . Bunu hiç beklemediği için ağzından ' hihh ' diye bir şey çıktı . Kafamı omuzuna koyup yüzüne baktım . Şaşıran yüz ifadesi ile gülümsemeye çalıştı . Kulağına " sesin çok güzel ama her yere şarkı söyleme bence " dedim . Ben kıskanç biriyim yani sevgili değiliz ama Eylül 'ü kıskanıyorum . Herkesten herşeyden kıskanıyorum belki de aşk buydu herşeye rağmen onu deli gibi sevmek .
Yüzüme şaşkın şaşkın bakmaya son verip konuşmaya başladı " ben her yerde söylemiyorum zaten " dedi . Okyanus göz konuşurken dudaklarına dalmıştı o da bundan istifade ederek kollarımın arasından çıktı. Tabiki de benim de kendime gelmem gerekti .
Güzel sesiyle " hadi kahvaltı hazır yemek yiyelim kamp için okula gideriz " dedi .
Birlikte sofraya oturduk . Narin sesiyle " afiyet olsun " dedi . Her gün bu sesi duyacağımı bilsem her zaman kahvaltı yaparım evde . Benden bir şey bekler gibi yüzüme bakınca benim de dememi beklediğini anladım . Hemen bende " afiyet olsun okyanus göz " dedim .Sessiz geçen yemeğin ardından Eylül üzerini değiştirmek için benim odama çıkmıştı . Benim sweatshirt vermiştim onu gidecekti . Altına da okul eteğini giyecekti . Okula giderken kıyafet alacaktık zaten . Eylül'ün gelmesini beklerken valizi de arabaya yerleştirmiştim . Merdivenlerden ayak sesi gelince gözlerimi o tarafa kaydırdım . Bir insana ne giyse yakışır mı ? Eylül ' e herşey yakışıyordu . Yanıma geldiğinde gözlerimi üzerinden çektim . Ağzımdan istemsiz bir şekilde " çok güzel olmuşsun " çıktı . Eylül bu cümleme gülümseyerek karşılık verdi . Bir kaç dakika daha bir birimize baktık . En sonunda Eylül konuştu . " Giderim mi artık geç kalmayalım . Herkes otobüsle gidecek sonuçta beklemez hocalar bizi " dedi . Bende biraz gülümsedim ve " beklemezseler bizde arabayla gideriz " dedim . Bu cümleme göz devirdi . Onun o haline gülerken onunda yüzü gülmeye başladı . Gülmem durunca dış kapısına doğru yürümeye başladık . Evden çıkar çıkmaz arabaya bindik ve bizi bekleyen kamp macerasına adım attık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Ateş 🔥
Teen FictionBen kim miyim ben Eylül Ateş . Ateş ailesinin biricik kızı . Tabi geriye Ateş ailesi diye bir şey kalmadı . Hayatım bir anda değişti . Daha ben ne olduğunu anlamadan kendimi yeni bir okulda buldum . Aslında o okul babamın yaptırdığı bir okuldu ama...