Motor Yarışı

93 10 9
                                    

Bulut ' tan devam

Azra 'nın kalemliği kestiği günün üstünden tam beş gün geçmişti ve yeni gelen okyanus gözlü kızın sesi hiç çıkmamıştı .
O olayda sadece aklıma takılan şey ise okyanus gözlünün dediği cümle olmuştu . Gözlerimi kapattığım da okyanus gözlerinden dökülen yaşlar ve söylediği o sözler ' o bana ondan kalan tek şeydi . Ben daha onun hediyesine sahip çıkamıyorum ' demişti . Normalde merak etmezdim ama bu kızda beni ona çeken bir şey vardı ve ben buna engel olamıyorum . Ama bu şey beni sinir etiği bir gerçekti .
O günün ardından hiç istemesem de Azra benim yanıma oturmuştu . Aslında ben yine okyanus gözle oturmak istemiştim. Sakın yanlış anlamayın Azra ile oturmaktansa okyanus gözle oturmak daha iyi o yüzden dedim. Ama tabi öyle olmadı çünkü Eren olaya el attı ve sınıfa yeni sıra getirip bana en uzak köşeye koydu.  Bundan fırsat bilen Azra da yanıma oturdu . Ben okyanus göze o kadar sinir olmuştum ki böyle yaptığı için Azra ya hiç ses çıkartmadım ama sadece şimdilik .
Tam tamına beş gündür okyanus gözü sadece kantinde çikolatalı süt alırken denk geldik . Onda da bana hiç bakmadan sütünü aldığı gibi gitti .
Bir yanım acaba mert haklı mı diye sorarken diğer yanım o da diğer kızlar gibi zaten okul eteğinden bu belli oluyor diyordu .

Bu beş günün içinde en çok beni mutlu eden şeyde bugün yarış vardı ben o gün çocuğun eline bir not verdim ve yarışa davet ettim . Şimdi ise yarış için hazırlık yapıyordum . Kim kazanacağı belliydi . Tabi ki de ben . Çünkü kendimi bildim bileli hep motor yarışlarına katıldım ve şimdiye kadar beni geçen hiç olmadı . Ama bu seferlik biraz beni zorlayacak gibi görünüyordu ama benim fırtınam her şeyin üstünden gelir.  Bu arada Fırtına benim motorumun ismi .

Yarışa az bir süre kaldığı için evden çıkmak için aşağıya indim . Her sefer olduğu gibi evde kimse yoktu . Babam hafta sonu bile çalıştığı için ben bu duruma alıştım .
Ayakkabılığın yanına gittiğimde puma siyah model ayakkabımı giydim . Kask ve deri çeketimi de aldığım gibi kendimi evin dışına attım .

Yarış yerine geldiğimde herkesin geldiğini gördüm ama benim yarışacağım kişinin daha gelmediğini gördüğümde içimden bir ses tam olarak şöyle dedi ' tabi gelmez senin ününü duyunca rezil olmak istememiştir ' ben buna gülümselken yanıma duran motor ile kendime geldim .
Yanıma durduğunda biraz motorun sahibini incelenmeye başladım . Motoru benim gibi simsiyahtı ama küçük bir yerinde şimşek vardı tek detayı oydu başka hiç bir şey yoktu sade bir motordu ama güzeldi motoru . Biraz da üstün de oturan kişiye çevirdim gözlerimi siyah kask takmıştı ve kaskın üstünde de şimşek vardı . Ama bugün gözüme bir farklı gelmişti biraz daha zayıf gördüm onu ve sanki kız taytı giymiş gibi geldiğinde iç sesim araya girdi ' sanane oğlum istediğini giyer ' dedi haklıydı beni ilgilendirmez . Ben bu düşüncelerden yanımıza gelen Batuhan 'nın sesi ayırdı " ooo kimleri görüyorum "dediğinde ilk şaşırdım bana bunu demesi tuafıma gitmişti çünkü ben her fırsatta buraya gelen biriyim bunun için hemen konuştum "sanki uzun zamandır görmüyorsun daha iki gün önce buraya geldim "dediğim de gülmeye başladı . Neye güldüğünü anlamadığım için kaşlarımı çattıp ona sinirli bir şekilde baktığımda gülmeyi kesti ve konuşmaya başladı . " Hemen sinirlenme fırtına hem ben  senden  bahsetmemiztim ki  ben onu Kara şimşeğe söylemiştim . " Dedi  ben de hemen "kara şimşek ?"diye sorduğumda yanımda duran motorluyu gösteri ve "siz nasıl tanışmamız olabilirsiniz ki ikiniz de şimdiye kadar gördüğüm en iyi yarışçısınız ama kara şimşeğin son olaydan sonra geri dönmesini beklemiyordum ben daha o " demişti ki motorlu çocuk araya girdi ve " artık başlayalım "dedi sesi o kadar yumuşak çıkmıştı ki ben şaşkınca ona bakmıştım . Onun demesi ile Batuhan "ikiniz de hazırsanış başlayalım ama önce ortaya iddia koyarım "dedi ben bunu daha önce düşündüğüm için hemen söyledim " kazanan  kaybedene istediği  üç şeyi yaptırır " dediğimde itiraz eder diye düşünmüştüm ama hiç itiraz etmeden her zaman yaptığı şeyi yapıp kafasını salladı .
Yarış başlaması için son hazırlıklar yapılırken nolur nolmaz diye hep Mert i çağırdığım için kısa bir mesaj yazdım . Motorun ile yarış çizgisine gittiğimde kara şimşek de orda beni bekliyordu .
Ve Fırtına gibi yarışa başladım .

Eylül ' den devam

Yarışın yapıldığı yere geldiğimde beni yarışmak için davet eden çocuğun yanında durdum . Benim geldiğimi fark ettiğinde bana bakmaya başladı .
Aslında neden şaşkın baktığını biliyordum çünkü ben yarışmaya bir kız gibi tayt giyip gelmiştim . Daha önce de yarışlara katıldığım için beni herkes tanırdı yani o yüzden gerçek kimliğimi saklama gereği duymadığım tek yer burası olurdu benim için .
  Benim  dikkatimin odak noktası onun parfüm kokusu olmuştu . Daha önce bu kokuyu başka birinde daha koklamıştım ama kim de olduğunu hatırlamadığım için onu düşünüyordum . Düşüncemi Batuhan 'nın yanımıza gelmesi bozdu . " Ooo kimleri görüyorum " dediğinde bana dediğini anlamıştım çünkü ailemi ölümünden bu yana yarışa katılmadığım için demişti ama yanımdaki çocuk kendi üstüne alındığı için hemen cevap verdi ama ben onun ne dediğini pek duymadım çünkü çocuğun sesi bana çok tanıdık gelişti . 'Acaba neden tanıdık geldi daha önce o kişiyle trafikte konuştuğun için olabilir mi ' diyen iç sesime hak verdim ve konuşmanın geri kalanını dinlemeye başladım iyiki de başlamışım çünkü Batuhan tam olarak"ben o olaydan sonra kara şimşeğin geri dönmesini beklemiyordum ben daha o " demişti ki ben araya girdim "artık başlayalım " dedim . Bana biraz daha tuaf baktığında kaskın altından gülümsedim onun görmediği için biraz fazla gülmüş bile olabilirim çünkü ortaya bir iddia koymuştu . Neydi iddası kazanan kaybedenin istediği üç şeyi yapacak . Ben de kabul etmiştim.

Bir süre sonra yarış çizgisine ikimiz de geldik ve yarışın başlaması ile gazlara yüklendik .

Yarışın bitmesini gösteren çizgiyi görünce biraz daha gazladım ve fırtına denen çocuğu bir dakika arayla geçerek birinci oldum . Motorumun durması ile o da yanımda durdu ve ikimiz de aynı anda kaskı çıkartıp birbirimize döndüğümüzde ikimizin de ağzından aynı şey çıktı "sen "
Ben karşımdaki kişinin daha Bulut olduğunu inanamazken bir de arkadan bir yerden gelen sesle ikinci bir şoka girdim . " Oha bu çikolatalı süt bizim çikolatalı süt mü ? "
Ben bana kızgın bir şekile bakan Bulut a gözlerimi çevirdim . Sanki beni dövecek miş gibi bakıyordu . Ben daha ne olduğunu anlamadan bana yine sesini yükselterek bağırmaya başladı " sen nasıl beni geçersin "diye öyle bir kükredi ki korkmadım desem yalan olurdu . Mert de onun yanına gelmişti ve sakin olması için bir şeyler söylüyordu . Ben neden bu kadar sinirli olduğunu biliyordum daha önce ismini duymuştum yarışlarda çok iyi olduğunu ama hiç aynı yarışmaya denk gelmemiştik . Ama ismini tabi ki de fırtına olarak duymuştum.  Beni düşüncem den ayıran bana yine bağırarak konuşması oldu . " Ama bu kız olması imkansız sen trafik ışığın da yarıştığım çocuk değilsin " dedi sanki inanmak istemiyor gibiydi ben de daha fazla sesiz kalmayarak cevap verdim " o benim ister inan ister inanma " dedim sanki bu sözüme daha çok sinir olmuş gibi beni yok edecek o sözleri söyledi . " Hem sen bu motoru alacak parayı nerden buldun bu bir . İkincisi kız gibisi motor yarışında ne işi olurmuş ailen biliyor mu bunu . Git sen evinde annen ile yemek yapmayı öğren " dedi . Mert araya girmek istedi ama Bulut onu bile dinlemeden devam etti sözlerine "kardeşin yok mu git onunla oyuncak motorla oyna gerçekleri sana göre değil "dediğinde gözlerim den yaşlar boşalmaya başlamıştı . Yine aklıma kardeşimin yardım için bağırması kulağıma geldi . Kendimi motora attığım gibi gaza bastım . Nereye gittiğimi bilmeden yollara düştüm .

Kara Ateş 🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin