Kalemlik

109 12 9
                                    

Eylül ' den devam

Herkes gibi gözlerimi çalar saat ile açmıyorum ben .  Akşam uyuyamadığım için zaten sabahta erkenden kalkıyordum . Uyku tutmuyordu o günden belli . Uyusam da o günden belli aynı rüyayı görüyordum daha doğrusu aynı kabusu görüyordum o yüzden çok uzun süre uyuyamıyorum . Her gün aynı ses ile uyanmak zorunda kalıyordum Umut ' un benden yardim isteme sesiyle uyanıyorum ama elimden gelen birşey yoktu o gün olduğu gibi . Gözümden bir damla yaş ile yataktan kalkıp banyoya girdim . Bonyadan sonra saçlarımı kuruttum . Okulun ikinci günü olduğu için geç kalmak istemiyordum . Normalde bende okulu pek seven biri değildim . Hatta her gün anne kraliçem ile kavga ederdik . Evet ben anneme öyle derdim çünkü o benim kraliçem di .  Şimdi okula severek gitmeye başlamanın sebebi bir nevi kafamın dağılması içindi . Dolabı açıp okul formasını aldım . Yüzünde küçük bir tebessüm ile o gün aklıma geldi

Geçmişten bir anı

Babamın beni çağırması ile onun yanına gittim . Bilgisayardan birşeye bakıyordu ve düşünceli görünüyordu . Benim geldiğimi fark etmediği için yanağını öptüm . " Efendim babişko bir şey mi oldu " dedim . Bir derdi olduğu belliydi sıkıntılı görünüyordu zaten yeni kolej yaptırdığı için bu aralar biraz yoğun geçmişti onun için ama bitmişti sonunda okul . Yeni dönem için açılması kalmıştı . " Senden bir şey isteyebilir miyim güzel kızım " dedi . Hiç düşünmeden " tabiki babişko " dedim ve söyleyeceklerini bekledim " şimdi okul açıyoruz ya bir türlü forma seçemedim gençler ne giyer bilemiyorum bana yardım eder misin güzel kızım " dedi  ben gülmeye başlayınca anlamaz halde yüzüme baktı açıklama gereği duyarak konuşmaya başladım " tabi yardım ederim baba yeter ki tek derdin bu olsun " dedim ve birlikte forma seçtik .

Günümüz

Elimdeki gri ve siyahtan oluşan kareli etek ve istediği  renk lakos olmasına  karar vermistik erkekler içinde siyah pantolon  yada gri  pantolon seçmiştik . Okula geç kalmamak için okul eteğimi ve borda okul lakosumu giydim . Okul eteği biraz kısa geldiği için biraz rahatsız olmuştum . Okul çıkış daha uzunu almayı aklıma not ettim . Eteği geri çıkarmıştım çünkü motora etek ile binemezdim zaten kısaydı daha kısa olurdu . Siyah pantolonu giydim .  Hafif bir makyaj yaptım .Çantamın içine bir defter ve köpekli kalemliğimi attım . Küçüklükten belli aynı kalemliği kullanıyorum onu bana Umut almıştı çünkü . Düşüncelerimden ayrılıp aşağı indim ayağıma da bordo rengindeki Converse ayakkabılarımı geçirdim . Motorumun anahtarını ve çantam ile dışarı çıktım . Kara Şimşek ' e binerek okul yolunu tuttum . Bakalım bugün beni ne bekliyordu .

Bulut Kara ' dan devam

Sabah uyandığımda hiç kalkmak istemedim . Kim okula gitmek isterdi ki bu saate . Okul deyince aklıma dün yeni gelen kız geldi Eylül . Benim yanıma oturmuştu . Aslında kimseye izin vermestim ama o an bir şey demek istemedim . Zaten beni de rahatsız etmediği sürece sıkıntı yoktu . Biraz farklı gelmişti Eylül bana sanki masum bir melek gibiydi her şeyden habersiz gibi duruyordu . Bunları düşünürken aklına o kadın geldi ve bütün kadınların masum olmadığını aklına getirdi . Kendi kendine konuşmaya başladı " o da o kadınlar gibi bulut . Masum gibi olmasının sebebi sizin paranız " dedi kendi kendine . Herkes onun burslu olduğunu biliyordu . O yüzden belki de bizim yanımıza para için yanaşıyordu . Buna asla izin vermeyecektim . Bunları düşünerek banyoya gittim kısa bir banyodan sonra kendimi kıyafet dolabının önüne attım ve okul kıyafetlerinin giyerek aşağı indim . Evde kimse olmadığını anladığımdan ayağıma ayakkabımı giydim ve motorun anahtarını alarak evden çıktım .

Yolda ilerlerken dün yarış yaptığım çocuk geldi aklıma onu görme umuduyla yavaş gidiyordum. Onu bulup yarış teklif edecektim. Yine aynı ışıklarda durduğumda yanıma dünkü motorda durdu . O an keşke Allah ' tan başka bir şey isteseydim diye düşündüm . Sonra motorlu çocuğa dönerken " eğer vaktin varsa bir gün seninle yarış yapmak isterim ama gerçek bir yarış " dedim . Kask taktığım için sesim biraz farklı çıkmıştı ama olsun . Ben ondan cevap beklerken o sadece kafasını salladı . Bu onun evet deme şekliydi . Dün de aynısını yapmıştı çünkü . Yeşil ışık yandığında ikimizde gazı kökledik ve yine yarışıyormuş gibi hızlı gidiyorduk dün olduğu gibi yine beni geçti ve yola devam etti .
Her zaman yaptığım gibi okula havalı bir giriş yaptım ve park yerine motorumu park ettim . Herkesin park yeri yoktu kim nereye koyarsa koyardı ama bizim grubun yerine kimse park etmezdi arabayı biliyorlardı çünkü orası Bulut Kara ve arkadaşlarının yeriydi . Birde bir yer boştu orası da okulun sahibi Kemal Ateş ' in çocukları için yapılmıştı . Ateş ailesini öldüğünü duymuştuk ama nasıl olduğu bir sır perdesi olmuştu . Ateş ailesinden sadece kızı kaldığını duymuştuk bu boş yerde onun yeriydi ama o kız bu okulda okumuyordu ve kimse o kızı görmemişti zaten Ateş ailesini gizemli kızı olarak biliniyordu kız . Gözlerimi oradan çektim . Bahçede göz gezdirdim bizim grubun olduğu yere doğru giderken okulun bahçesinden giren kız ile bakışlarım ona kaydı . Başı önünde eğik bir şekilde yürüyordu . Onu incelediğimde giydiği eteğin kısalığı ile onunda diğer kızlar gibi olduğunu anladım . Tam gözlerimi ondan çekecektim . Kızın yanına gidip onu yanağından öpen Eren ile onlara baktım . Eren şımarık bir çocuktu ve her istediği olurdu . Burslu insanlara asla takılmazdı ama bu hareketi beni şaşırtmıştı zaten dün de onu sınıfına bırakmıştı . Kafamı salladım ve kendime geldim ne düşünüyorum ki ben Eren buldu güzel kızı tabi asılır işi bitince de atardı . Kızda para avcısı olduğunu düşünürsek hemen çocuğa kapak atmıştı . Düşüncelerden sıyrılıp bizimkilerin yanlarına gittim . Hepsine günaydın dediğimde onlarda bana aynı şekilde cevap vermişti . Ben tam konuşmaya başlayacaktım ki Mert bana dönerek konuşmaya başladı " abi çikolatalı sütüm orada onuda çağıralım mi bizim yanımıza gelsin " dediğinde ona sinir bir şekilde baktım . " Hayır Mert ne işi var bizim yanımızda o kızın hem şu burslu kıza çikolatalı süt demeyi bırak o da diğer kızlar gibi " dediğimde bana kızgın bir şekilde baktı ve konuştu " abi biz ne zaman burslu diye biriyle dalga geçer olduk evet burslu olabilir ne olmuş yani demek ki zeki ki bu okulu kazanmış hem ben onu diğer kızlar gibi olduğunu düşünmüyorum " dedi . Normalde Mert çok çabuk kızıp bağırmasdı onun gerçekten de ciddi olduğunda böyle görürdük biz . Mert zeki çocuktu ama nasıl görmüyordu bu kızın nasıl biri olduğunu . Mert ' e daha sinir olurken bağırarak konuşmaya başladım " sabah görmediniz mi Eren kızın yanağından öptü ve kız hiç bir şey demeden gülümsedi hem zaten ne bok olduğunu giydiği etekten belli ediyor . Bize de paramız için yaklaşıyordur emin ona yüz vermeyi kes . Ona sırf çikolatalı sütü seviyor diye diğer kızlardan farklı kılmıyor  birdaha ona bu kadar yüz vermek yok herkese nasıl davranıyorsanız ona da öyle davranın anlaşıldı mı " dedim sert bir sesle . Ben hiç bir kadına güvenmediğim için böyle düşünüyordum . Vercekleri tepkiyi bekledim Savaş ve Burak onaylar şekilde kafa salladılar . Mert kızgın  bir şekilde bana baktı ve okula doğru  gitti . Bu durumu pek sevmesem de Mert ' i o kız dan uzak tutacaktım . Mert'in arkasından hep birlikte bizde okula girdik .

Kara Ateş 🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin