Prolog ➕ 1.díl

10.8K 190 39
                                    

Ve vzduchu se mi promítla ta nejkrásnější vůně na světě která patří mé spřízněné duši mé a jen mé Luny."

,,Rosemarry jestli chceš tak už můžeš jít domů. Teď už stejně nikdo nepřijde." řekne mi Phillip můj šéf. Phillip byl 38 letý muž silnější postavy asi o půl hlavy vyšší než já. Má hnědé vlasy a hnědé oči. nebyl zrovna nejpohlednější ale byla s ním legrace a u něj na brigádě jsem už 3 rok. Phillip je kamarád mých rodičů a občas k nám s manželkou chodí na večeře . ,, Tak dobře ." řeknu mu. Projdu krámkem do zádu kde je šatna . Sundám si zástěru a rozpustím si vlasy které jsem měla v ležérním drdolu. Kouknu se do zrcadla kde vidím osmnáctiletou dívku štíhlé postavy dlouhými hnědými vlasy. Na sobě jsem měla černé tílko a pohodlné rifle. No jo lepší už to nebude řekla jsem si a obula si bíle adidasky a ještě si oblékla kardigan hořticové barvy. Když ke mě dolehne zvuk zvonku. Někdo vešel do krámku. ,,Dobrý den, co to bude ?" ozve se Phillip když vycházím ze šatny. Kouknu se na zákazníky který vypadali zvláště. Dvanáct můžu všichni  byli v černém a vypadali nebezpečně a prohlíželi si co v našem pekařství  máme. ,,Tak se měj a příští týden zase ?" zeptám se Phillipa ,, Jasně Rose měj se a děkuju !" řekne mi .Zamířím ke dveřím kdy procházím kolem všímám si že  vechny se nějak narovnaly a znehybněli. Už jsem skoro u dveří kdy se ozve strašidelný vysoký nadlidský nádech. Zarazím se a vyděšeně koukám na zákazníky který mi jsou otočený zády. Ale zničeho nic ale začli uhýbat a ke mě se blížil muž okolo 28 let. Hnědé vlásy měl pečlivě učesané a oči měl modré takové jako by ti viděl až do vaší duše. Vypadal jako model z nějakého časopisu vysoký, svalnatý dokonalý. Z ničeho nic když byl u mě tak mě začal očuchávat ? ,,Jsi to ty "pronesl jeho poněkud chraplavý hlas a vtáhl mě do obětí a začal nevím jak to popsat ale jakoby knučet. Stojím na místě jako opařená. Kouknu se na Phillipa a ten mi šokovaný pohled oplácí. Vytrhnu se mu z objetí a doslova sprintuju od krámku jak nejrychleji můžu.

Rosemarry  18 let

Rosemarry  18 let

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Christian 27 let

Christian 27 let

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat