9.Část

5.3K 155 20
                                    

,,Ale já nikam nepůjdu tak mě nech spát!" Řeknu a naštvaně se ještě víc zabalím do deky. ,,Kotě ale já si musím něco zařídit a ty tady sama nezůstaneš tak se zvedni nebo tě zvednu já" řekne pobaveně. Nereaguju protože pomaličku zase usínám když v tom je ze mě deka ztažena. ,,Hej !" Křiknu naštvaně a posadim se. ,,Jsi roztomilá když se zlobíš." Zvednu se a rozejdu se do koupelny ,,Kam jdeš ?" Zeptá se rozesmátě. Neodpovídám dojdu do koupelny a zavřu se. Tak moc ho nenávidím. Sáhnu do županu kde jsem si nechala mobil. Málem se mi zastaví srdce smska stojí v ní ,,Doklady jsou připravené . Přijeď co nejdřív táta" rychle podepíšu že přijedu dnes aby všechno bylo hotové.Rychle se dám do kupy a jdu do ložnice . Stojí u okna. ,,Chtěla bych jet za rodiči." Řeknu. Zasměje se . ,,Ne" řekne a otočí se zpátky k oknu. ,,Pokud jsme něco jako manželé jak jsi říkal tak chci aby ses znal s mými rodiči." Proč bych to dělal? Stačím ti já nikoho jiného nepotřebuješ." Řekne mi ,,Tak pojedu sama " To už se otočí ,,myslíš že ti dovolím jet samotná?"Zeptá se ,,Ne proto se ptám první tebe. Prosím naposledy jsi mi ani nedovolil rozloučit se. " řeknu smutně. ,,Dobře tak pojedeme hned."

Omlouvám se za dlouhé čekání i za případné chyby. Snad se bude líbit😊
T.💖🌊💖

My luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat