3.Část

6.9K 189 30
                                    

Auto jede rychle. Celou cestu se choulím do sedačky a nohy si pevně tisknu k hrudi. Nevím kam jedeme a ani kdy tam dorazíme. Ale hrozně se bojím. Už ani nemůžu brečet. Jsem hrozně vyčerpáná z toho stresu mě hrozně bolí hlava. A tak zavřu oči.

Probouzím se na něčem měkkým . Otevřou oči a překvapivě se rozhlížím jsem v krásném pokoji.

Ale nemám ráda tolik černé přijde mi i na jednu stranu děsivý

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ale nemám ráda tolik černé přijde mi i na jednu stranu děsivý. Nečekala jsem že budu tady. Čekala jsem místnost plnou plísní kde budu ráda za kus deky. Z ničeho nic se otevřou dveře chtěla jsem dělát že spím ale osoba která vešla do pokoje si mě všimla. Nic jiného mi nezbylo kdo ví co se semnou stane za pár minut.,,Proč tu jsem ? Kdo jste?"Zeptám se toho desivého muže z cukrárny. A postavím se. ,,V klidu koťátko už jsem u tebe to je hlavní ." Řekne a rozejde se ke mě. Na nic nečekám a skáču napostel a jdu na druhou stranu. Zasměje se a lehne si na druhou stranu postele a poklepe vedle sebe ,,Půjdem spát kotě."  Řekne a čeká ,,Chci vysvětlení co tu dělám ?"Zeptám se znovu  ,,Žádné vysvětlení nepotřebuješ a teď si lehni ke mě." Nakáže mi hrubě. Na nic nečekám a rozebíhám se ke dveřím . Rychle běžím po schodech dolů a tam se zarazím když tam vidím asi 20 lidí který mě pozorují poněkud šokovaně ,, Rosemary !" Zaječí  ze zhora  . Beží a tak se rozběhnu k hlavnímu vchodu otevřu a běžím dál co nejdál od toho domů,od těch lidí a hlavně od něj.,,NEČUMTE A CHYŤTE JÍ !" Křičí když vyběhnu do lesa.

Omlouvám se za případné chyby a doufám že se vám díl bude líbit! Moc děkuji za krásné komentáře které mi chodí dělají mi opravdu radost moc děkuju!T.💖🐺💖

My luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat