11.Část

4.5K 150 15
                                    

Hlasy z chodby se přiblížovali. Máma s Christianem se přiblížovali. Táta se se na mě koukne a povzbudivě na mě kyvne. O chvíli později už máma vchází do obýváku a za ní i Christian který když mě uvidí se šťastně rozzáří oči.,, Pane Grande moc rád vás poznávám. '' řekne otci,, Já bohužel nemůžu říct to samé. Vzal jsi nám naší jedinou dceru. Ani proto že jsi alfa ti svou ruku nikdy nedám. Mohl jsi nám dát čas se s ní rozloučit. Ten si nám nedopřál. Proto ho nedopřejem ani my tobě. Teď! '' zakřičel a v tom se strhnul chaos. V místnosti bylo asi 20 můžu mamka utekla dolů a strhla se bitka i já se otočila a běžela po schodech dolů kde pod schody byla připravená taška. Vzala jsem ji a utíkala z baráku ještě dvě ulice dal kde stal taxi. Běžela jsem k němu a rychle do něj nasedla. Za volantem byl starší muž.,, Tak kam to bude děvenko "zeptá se mě mile.,, Na letiště prosím" kyvne a rozjede se.
Za 10 minut už jsem na letišti. Taxikáři zaplatím za odvoz a rozejdu se do vnitř. Jdu rychle k paní na recepci,, Dobrý den, chci se zeptat jestli máte ještě jednu volnou letenku",, Určitě, kam to bude? " zeptá se mě,, To je jedno jen ať letí co nejdřív." kouká do počítače,, teď se uvolnilo jedno sedadlo do Kanady které odlétá za 15 minut. Koukne se na mě.
,, Dobře " zaplatím ji tolik kolik si řekne vezmu si lístek a spěchám k terminálu.
Letadlo pomalu vzlétá a já si oddychnu. Konečně jsem volná. Zavibruje mi telefon,, Táta" možná že se už nikdy nesejdeme. S maminkou chceme pro tebe ten nejlepší život který můžeš mít. Si chytrá postaráš se o sebe na tvůj nový účet jsme dali celkem dost peněz. Každý měsíc tam od nás budeš mít něco na přilepšenou. Christian zuří. Bude tě hledat a určitě tě i jednou najde zatím máš ale trochu času. Táta.
Kouknu se z okýnka na nebe které pomalu tmavne a zhluboka se nádechu. Když v tom mi mobil znovu zabrní,, neznámé číslo,, zvednu to,, Prosím? "chvíli je ticho než se ozve,, Ještě budeš prosit až budeš u mě" ozve se nasraný hlas. Christian.,, Teď už jsem daleko od tebe. Už mě nenajdeš. " řeknu mu,, Ani nevíš jak blízko jsem." odpoví a típne mi to. Pane bože řeknu si a kouknu se kolem nikde není. Ale jsem si jistá že 100%ví kam mířím. A to mě děsí víc než být tváří v tvář nasranému Christianovi.

Omlouvám se za zpoždění. Další díl bude v Pátek. Doufám že se aspoň trochu bude díl líbit 💋

My luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat