Poníženě jsem se vydala do druhé místnosti. Každý můj krok byl těžší než ten druhý. Byla jsem u dveří když jsem se zastavila. Tohle nemůžu. Rychle jsem si vzala jeho župan místo toho bílého a krátkého z kterého mi bylo vidět víc než by mělo. I tohle malé gesto jsem považovala za menší vzdor. Vejdu do místnosti a jeho oči se zapíchnou do županu který jsem měla na sobě a který mi dosahoval nad kotníky. Zasměje se. Jsem překvapená. Čekala jsem že začne křičet nebo že ho ze mě naštvaně strhne ale on se místo toho směje.,, S něčím takovým jsem mohl počítat. To jsi celá ty. Budeš bojovat až do konce. To je další věc kterou na tobě miluju. " řekne a rozjede se ke mě. Já jen stojím. Vím že nemám kam utéct a že pokud bych měla hned by mě chytil. Zastavil se u mě tak blízko že jsem cítila jeho dech na mém čele. Oproti němu jsem byla malá a naprosto bezbraná. Jeho velké a silné ruce mě k sobě prudce natiskly. A jeho rty líbali mé čelo. Dýchala jsem snažila jsem se uklidnit ale jeho rty na mém čele mi v tom bránili,, Myslím... "pronese po chvíli tichá že je čas sundat ten župan."
Otevřu oči a rukama pevně stisknu pásek. Jeho velké ruce chytí ty mé v kterých pevně svírám pásek.,, Prosím přestaň " zašeptám,, Ty víš že nepřestanu. Ne po tom co jsi předvedla.",, Omlouvám se " řeknu a z oka mi ukápne slza.,, Lásko " řekne jemně a zvedne mi hlavu všechno bude dobrý. Budu nejjemnější jak jen to půjde. A až se zítra probudíš tak i tobě dojde že patříš ke mě. Dobře?" zeptá se mě
.,,....Dobře."
Když jsme se milovali bylo to jako by to tak být mělo. Jako bych mu doopravdy patřila celý život. Když najednou mnou prošel orgasmus a tu chvíli jsem pocítila ohromnou bolest na krku a já se začnu propadat do hlubin tmy.Omlouvám se za zpoždění. Měla jsem toho teď hodně ale doufám že se vám bude díl líbit ❤️🙏
ČTEŠ
My luna CZ ✅
Про оборотнейVe vzduchu se mi promítla ta nejkrásnější vůně na světě která patří mé spřízněné duši mé a jen mé Luny. Dokončeno ✔️🐺💖 1.Díl 🐺🌑 V korekci : @meflustras Nejlepší umístění : 3# Luna 1# Werewolf 1# Alfa 2# Dokončeno (nečtěte bez předchozích dí...