8.Část

5.3K 154 7
                                    

Když jsem se probudila tak byla tma bylo mi hrozné vedro a nebylo divu. Christian mezi nami nenechal ani kousek místa.Už abych byla pryč. Co nejdál . On něj. Musíš se snažit aby plán vyšel. ,,Christiane ?" Řeknu klidně asi po páté než se naštvu a křiknu jeho jméno nahlas. Vyskočí do sedu a kouká ostražitě po místnosti. Pak se jeho pohled stočí ke mě a začne si mě rychle prohlížet. Naráz jsem nalepená na něm. ,,Už jsem se bál že se něco stálo . Jsi v pořádku? " zeptá se mě ,,Jsem jen si na mě moc nalepený. Je mi hrozné horko. " Poztěžuju si a odsunu se na kraj postele. Za chvíli cítím jeho paži na mém pase a vytrhnu jí. ,,Ihned mě pust a běž na svou stranu. " řeknu mu naštvaně. Chci spát! ,,Ani náhodou jsi moje žádný prostor mezi námi není a ani nebude." Řekne hned trošku ostře. Výdrž to napomenu se . Otočím se na bok a trošku se odsunu sice se na mě hned zase namáčkne ale jeho stisk už aspoň není tak pevný tak že konečně začnu usínat.

,,Lásko vstávej" řekne mi Christian jemně do ucha. ,,Proč ? já nechci.." Řeknu rozespale ,,Musíš čeká nás smečka chtějí poznat jejich královnu."
Omlouvám se že přidávám tak blbě vůbec mi nic nevychází:( Budu se snažit vydat další díl co nejdřív to půjde😇 T.💙💙💙

My luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat