Když jsem se probudila tak jsem se cítila hrozně jak psychicky tak fyzicky. Celé tělo mi jakoby hořelo. Nejhorší to bylo na pravé straně krku. Přejela jsem si tam rukou a ihned sykla a ruku dala hned pryč. Koukla jsem se na ruku. Byla od krve a z očí se mi spustili první slzy. Potichu jsem vzlykala aby mě neslyšel ale to jsem si jenom myslela. Tělo které mě i ve spánku tak pevně drželo se začalo probouzet k životu. Jeho obličej na mě otočil a jeho oči se otevřeli. Když uviděl mé slzy a vystrašený obličej a koukl se na mou dlaň která je kousek před mým obličejem a která je od krve,, Lásko co se děje? "zeptá se mě. Jsem zticha nevím co mám říct. Sáhne mi na čelo,, Celá hoříš" řekne mi ustaraně. Jeho ruku chytím a odsunu ji od sebe,, Nešahej na mě " řeknu mu a vylétnu z postele a beru sebou i svou deku. Sedne si a zadívá se na mě,, Co se děje? Zeptá se,, Co se děje? To nevidíš ublížil jsi mi! " řeknu mu,, Tohle je normální lásko jen ty jsi víc člověk než vlk proto se ti to bude pomalu hojit. " postaví se a chce jít ke mě. Já se ale rozeběhnu do koupelny kde se zamku. Sednu si na studenou zem a schoulím se do klubíčka.,, Lásko otevři mi. Vím že jsem poslední člověk kterého chceš vidět ale jsem jediný který ti může pomoct." Jsem zticha. Vím že pořád čeká za dveřmi,, Nebudu daleko když budeš něco potřebovat řekni si. Budu tady pro tebe." Mlčím a pak uslyším zavřít dveře. Chci domů ale po prvé nechci odejít ani od Christiana a to mě vyděsí víc než teď už zaschnutá krev na mé dlani. Něco se změnilo. Sice mi říkal že se to stane ale nevěřila jsem tomu. Nejsem zamilovaná to vím určitě ale zároveň vím že bez něj bych žít nemohla. Chvíli nad tím přemýšlím než začnu padat do tmy. Je mi šíleně celé tělo my hoří , moje hlava mi byje. Celé tělo mě bolí a já se ocitnou ve tmě kde mi je konečně dobře.
Snad se vám díl bude líbit. Co by jste si přáli aby se teď stalo dejte mi inspiraci 😋💖💖
ČTEŠ
My luna CZ ✅
LobisomemVe vzduchu se mi promítla ta nejkrásnější vůně na světě která patří mé spřízněné duši mé a jen mé Luny. Dokončeno ✔️🐺💖 1.Díl 🐺🌑 V korekci : @meflustras Nejlepší umístění : 3# Luna 1# Werewolf 1# Alfa 2# Dokončeno (nečtěte bez předchozích dí...