15.Část

4.7K 147 24
                                    

Z velké části jsem věděla to že je má vina co se večer stane. Kdybych neutekla nikdy by se nic z toho nestalo. Vím že by počkal ikdyž nedobrovolně tak i přesto si to trochu připouštím. Vím že žádné slovo ani žádost ho nepřimějí aby to neudělal. Po hodině vzlyků a proklínání jak sebe tak i jeho se rozhodnu se jít umýt. Zavřu za sebou dveře a začnu napouštět teplou vodu. Velká koupelna se začne za chvíli mlžit. Černé obklady se zlatými ornamenty mi na pozitivní náladě zrovna nepřidají a já se místo zírání se kolem začnu svlékat a vlezu si do horké lázně. Chvíli tam jen ležím a vzlykám když v tom uvidím na okraji věc která upoutá moji pozornost. Břitva na holení. Nikdy jsem nad sebevraždou neuvažovala ale teď si uvědomuju že by nebyla špatná. Svou rodinu už nejspíš nikdy neuvidím ani své kamarády. Nic mi nezůstalo jen úchvatný šílenec který mě chce vlastnit a já ho musela do konce života musela poslouchat. Otevřu ji na na mě vykoukne velká a velmi ostrá čepel. Chvíli tak na ní koukám když v tom se rozrazí dveře a břitva kterou jsem ještě před chvílí držela v ruce mi byla vytržena z ruky a hozená bůh ví kam.,, Na něco takového můžeš zapomenout! " zakřičí na mě a já se rozpláču.,, Omlouvám se lásko ale když mi ze smečky volali že si vytáhla břitvu... Hrozně jsem se vyděsil." zašeptá a neustále mi líbá čelo. Najednou se sehne a já jsem na jeho rukách a v tu chvíli si uvědomím že jsem nahá,, Co to děláš jsem nahá!" křičím a snažím se co nejvíce zakrýt.,, My vlci víme jak vypadá vaše tvář nebo tělo. Pokud tě to uklidní už dávno jsem tvé božské tělo viděl." a vezme ze skříně ručník s kterým mě obalí. Vyděšeně ho pozoruji. Když to zjistí jen se usměje,, Nemáš se čeho bát." řekne a jde do ložnice. Stojím tam jako přimražená. Jak mě mohl vidět? Vrací se a v ruce má velkou bílou krabici se satenovou stužkou.,, Tohle jsem dal vyrobit pro tebe. Oblékni si to počkám na tebe vedle." řekne a odejde. Přivřu tak nejvíc jak mi to rozbitý dveře dovolí a rozdělám krabici. V ní je sexy bílé spodní prádlo a saténový župánek bílé barvy.

 V ní je sexy bílé spodní prádlo a saténový župánek bílé barvy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Obléknu si to na sebe. Nechci ho ještě víc naštvat. Kouknu se na sebe v zrcadle. Vypadala jsem celkem dobře ale přišla jsem si jako nějaká zlatokopka.,, Zlato? Kde jsi? ",, Už jdu" řeknu a zhluboka se nádechu.

Dneska už poslední. 🙏
Doufám že se bude líbit 😇
Další bude snad co nejdříve 🙏😇😈

My luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat