BCM 23

4.1K 156 38
                                    

Perviously on BCM

Sungguh kisah Laila dan Majnun ni kisah cinta yang epik. Kisah ini asalnya bukan perihal cinta antara lelaki dan wanita sebaliknya menggambarkan kecintaan sang perindu pada nabi Muhammad Saw. Nabi Muhammad Saw mungkin dah tak Bersama dengan kita. Takda depan mata kita. Namun semua itu bukan penghalang cinta kita pada baginda. Macam kisah Laila tadi tak dapat peluk orang dia peluk tembok rumah pon sudah dapat melampiaskan rindunya.

Begitulah juga kita, mungkin dnegan hanya mampu memeluk tembok makam Nabi mungkin itu sudah cukup untuk melampiaskan rindu kita pada baginda. Mungkin dengan memeluk cucu cicit nabi dapat melunaskan rasa rindu kita pada baginda.

Selawat & Salam buatMu wahai Sang Rasul Penghulu Bangsa Jin dan Manusia.

Selawat & Salam dari umat Mu yang berharap syafaat baginda.

Selawat & Salam dari seorang pendosa.

Selawat & Salam harapan dikurniakan hidayah asbab dari Cinta pada baginda.

.

.

.

.

Lepas mandi Qal pon bersiap-siap nak tido. Qal ni pelik, nak tido pon dia pakai wangi-wangi macam nak pi jalan-jalan. Setelah menyarung pijama dia tanpa boxer, Qal pon memakai wangian dia. Minyak wangi Qal ni berbau lembut menyerlahkan lagi tarikan dan aura dirinya.

"Hmmmm... wanginya Qal... rasa nak terkam lak. Hahahaha..." kata Azriq.

"Eeiii... PERVERT!... Baru confess dan pandai nak gatal-gatal ek? Dulu elok je macam budak baik... ni tetiba lak... ish3..." sindir Qal sambil mencebik.

"Alaaa... nak gurau sikit pun tak leh... Kalau Ray boleh plak? Hmmm..." rajuk Azriq

"Eehhh... jangan nak memfitnah Qal lak. Bila Abang Ray ada gurau-gurau camtu. Abang Ray baik lah. Bukan macam Abang Azriq. hahahaha" balas Qal saja nak sakat si Azriq.

"Ek eleh... Puji lah sangat si Ray tu. Ada apa-apa ke ngan Ray? Huh?" tanya Azriq seakan jeles lak.

"Well... Im still available. Kalau nak ada apa-apa ngan Abang Ray pon... Tak salah kan? hahahaha" bidas Qal balik.

Azriq dah terdiam malas nak membalas. Azriq terus palingkan wajah dia dari Qal acah merajuk.

"Ha ha ha... Tapikan... Abang Ray tu memang perfect sangat. Dah lah handsome...Top Student... Rajin... Baik... Hot Stufff lak... Memang taste kite lah. hahahaha" kata Qal sambil buat gaya gedik.

Azriq yang dah panas telinga buat bodoh je malas nak layan Qal.

"Hmmm... Sini memang takda signal ke Abang Azriq?" tanya Qal

Azriq masih diam.

"Abang Azriq~~~ Orang tanya ni... Call memang tak leh ek? Urgent ni. Nanti orang cari~~~" kata Qal dengan nada manja.

"TAKDA SIGNAL SAYANG.... Nama pon dah pulau. Nape takut mak call ke?." tanya Azriq

"Eehhh... bukan lah.. Nak call Abang Ray. Rindu lak. HAHAHA..." sakat Qal.

Azriq yang dah panas hati ngan sakatan si Qal terus dapat eureka untuk kenakan balik. Azriq palingkan wajahnya ke Qal sambil mendekati Qal dengan pandangan yang menyebabkan Qal meremang bulu roma. Sampai je dekat katil Qal, Azriq pon terus menerpa Qal dan menindih Qal.

"Aaaa...Bang... nak buat apa ni?" tanya Qal gagap.

"Malam ni dah lah sejuk... Pastu kita berdua je kat sini... Gelap pulak tu... Qal rasa Abang nak buat apa?" kata Azriq sambil menjilat bibirnya.

BUDAK CERMIN MATAWhere stories live. Discover now