Duyduğum iki kelimeden sonra öylece kalakaldım . Ama adamın hala sinirli olması da gözümden kaçmadı. Gerçekten beni sahiplenmis miydi. Ama neden . Adam beni sadece bir defa gördü . Ilk görür görmez aşık olmadı herhalde. Yoksa oyle mi olmustu. Adam gitti. Ben hala kapidayim. Sanirim bunu kolay kolay atlatamicam. Bir türlü olanları aklımdan çıkaramıyorum. Sadece iki kelime beni nasıl bu kadar etkileyebilir. Ayrıca bunlar filmlerde olur.
Gerçekten rüya görmüş olmalıyım. Neden sürekli peşimde ki? Tamam kabul ediyorum. Gerçekten çok yakışıklı ama yine de durup dururken hic tanimadigim birisinin boyle hareketler sergilemesi cok supheci.
Sen benimsin dedi resmen şaka gibi geliyor kulağa. Bu tür şeyler filmlerde dizilerde olur. Telefonum biraz sarj olunca hemen kizlari aradim olanlari anlattim. Kızlar benim gibi düşünmüyorlardı. Hatta birini bulmuş olmamla neredeyse gurur duyacaklardı. Bizim kızlar da tam filmlestirdiler olayı. Neyse bu gece benim için yeterince olayliydi. Uyumaliyim artık. Daha fazla uyanık kalırsam kesin kafayı yerim.
***
Mert
Niye durdum ki o an? O pisliği oldurmem gerekiyordu. Benim kiza nasil elini surme cesareti gosterir. Bunu onun yanina birakmamaliyim. Kafami dagitmam lazim. En iyisi birseyler iceyim . Belki biraz sinirim yatisir. Arabayi benim sürekli takıldığım mekana çektim. Birşeyler içip kendime gelmem lazımdı. Neyseki çok kalabalık değildi burası.
Barmen bana dönüp;" Ne veriyim? "
" Her zamankinden "
" Hemen abi "
Arkamdan biri elini omzuma koydu.
" Iki olsun "
" Peki abi"
Bunun ne işi var burda. Yine kafamı ütülicek.
" Ne işin var burda"
" Canım kuzenimi bir de sinirliyken görmek istedim. Olamaz mi "
" Bak Emre. Bana bugün bulaşma. Zaten sinirliyim. Bir de seninle ugraşmıyayım. "
" Ne dedim ki? Ee niye sinirlisin? "
" Eemree! "
" Amma sıkıcısın yaa. Böyle zaman mı geçer? "
Bu çocuğun çenesi bir dakka durmaz mi ya. Bir insanın çenesi bu kadar düşük olamaz heralde. Anlaşılan beni rahat bırakmayacak.
" Konuşurken nefes alıyor musun? "
" Yapma Mert. O kadar da değil. Tamam kabul ediyorum. Birazcık konuşkan olabilirim. "
" Birazcık mi "
" Tamam tamam konuşkanım. Oldu mu mutlu musun sinirin geçti mi şimdi? "
Bu çocuğu bir türlü çözemedim. Bana düşman mi değil mi anlayamadım. Hem beni sinir ediyor hem de benimle ilgileniyormuş hissi veriyor. Tam bir muamma. Her ne kadar Emre yi başımdan atmaya çalışsam da bütün gece beni rahat bırakmadı. Bir insan konuşmaktan hiç mi bıkmaz . Bu gece hic bitmeyecek sanki.
****
Geceleri geç uyusam da sabahları erken kalkmak benim bir aliskanligimdi. Sabahları spor yapmak bana iyi geliyor. Bakalım bugün ne kadar kosacaz. Dun olanlar kafamın içinde dönüp dolaşıyor. Ya yine birileri ona dokunursa. Buna bir care bulmam lazim ama ne? Bunları düşüne düşüne koşmaya devam ediyordum ki telefonum çaldı. Arayan Sekreterim Aysel'di.
"Evet Aysel, söyle . "
" Günaydın efendim , bugün Gürkan Bey ' le toplantiniz var. Sabah bana mutlaka hatirlat demiştiniz "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY UKALA ( ARA VERILDI )
ChickLitEzgi, sadece iyi bir şirkette çalışmak istiyordu. Tek düşündüğü şey buydu. Iyi bir şirkete girdim diye sevinirken kendisini bekleyeceği sorunlardan habersizdir. 💓💓💞💞 Mert, iki sene önce görüp de aşık olduğu kızı tekrar karşısında görmenin heyeca...