BÖLÜM 6

58 14 2
                                    

Mert

Kahvaltıdan sonra hemen şirkete gittim. İşlerimi ne kadar erken bitirirsem kendime ayıracak zamanım o kadar çok olur. Elimdeki son dosyayı da bitirdikten sonra koltuğuma yaslanıp rahatça bir nefes aldım . İşler bittikten sonra nefes almak gercekten insana yaşadığını hissettiriyor.

Tam çıkmak için ayağa kalkmıştım ki kapı çaldı. Giren Samet ti. Samet benim sağ kolumdu. Ben yokken yerime o bakardı . Her işime itiraz etmeden büyük bir bağlılıkla
yapardı. Bu devirde böyle çalışana sahip olmak zor gerçekten.

" Gel Samet gel. "

" Günaydın Mert Bey. İstediğiniz dosyanın son hali "

" Ver bakalım. Bu arada Gülay hanım yeni çalışanlar alacaktı . Aldı mı ? "

" Bugün yeni adaylarla bir mülakat yapacak . Mülakattan sonra belirleyecek."

" Anladım. Başka birşey var mı ? "

" Yok efendim. "

Bütün işimi bitirdikten sonra tabletimi alıp aşağı kata indim. Tam kapıya doğru yönelecektim ki kapıdan giren kişiyi görünce hemen durdum.

Ezgi nin ne işi var burda? Etrafına bakına bakına yürüyordu. Herkesi inceliyordu. Asansörün kapısı açılınca içeri girdi. Tam kapı kapanacaktı ki hızlıca  elimi araya sokup kapanmasını engelledim. Beni gördükten sonraki şaşkın ifadesi o kadar tatlıydı ki sürekli onu şaşırtasım geliyordu. Çok masum ve çok güzeldi. Beni görünce kelimeleri bir araya getirip cümle bile kuramadı.

" Sennn!!? Sen ne arıyorsun burda? "

Yüzündeki şaşkın ifade hala duruyordu. Hızlıca  asansore bindim. Konuşmaya devam etti.

" Beni mi takip ediyorsun sen? "

" Nerden bildin? "

" Ya sen manyak misin?! Ne diye peşimde dolanıyorsun ? "

" Sen benim teklifimi kabul edene kadar bu böyle devam edecek. "

" Ne demek bu şimdi ? "

" Şu demek.Müstakbel eşinle bir akşam yemeği yemek. Hiç fena fikir değil dimi? "

" Rüyanda görürsün dicem ama rüyanda bile görmene izin vermem. "

" Himm demek nazlanmaya devam edicen. O zaman şöyle yapalım.Her nereye gidiyorsan seninle gelicem. "

" Saçmalama. İş görüşmeme gelicek değilsin herhalde. "

" Demek iş görüşmesi. Bu daha iyi. Seninle ben de görüşmeye katılırım. Hem beni senle gördükleri zaman hemen işi alırsın. Ne de olsa şirkette böyle yakışıklı birine ihtiyaç duyarlar değil mi? "

"  Ya sen ne ukala birseysin oyle. "

" Her ne kadar bu durumu kabullen mesen de benim olduğum gerçeğini değiştiremezsin Ezgi. "

" Bak sana yalvarıyorum. Bugün benim için önemli bir gün. Senin yüzünden berbat olmasını istemiyorum. Hemen git burdan. "

" Tamam bu seferlik gidiyorum ama bunu telafisini yapmak zorundasın. "

" Ne telafisi? Öyle birsey yapmam. "

" Sen bilirsin o zaman ben de hiçbir yere gitmem. Sen nereye ben oraya. "

" Ciddi olamazsın. Bak sana önemli diyorum niye anlamiyorsun? "

" Telafi edeceğine söz ver ben de gideyim. "

" Olmaz. Asla söz vermem. "

" Tamam o zaman ben de seni iş görüşmesine kadar takip ederim. "

BAY UKALA ( ARA VERILDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin