Bu doğru olamaz. Bu kadarı tesadüf değil. Patron Mert olamaz. Gerçekten zengin olduğuna inanmamistim. Şaka falan yapıyor sandım. Iyi de ben şimdi ne yapacam. Patron o iken ben nasıl çalışmaya devam edicem.
Can a baktim. Can pek şaşırmış gibi durmuyordu. Sanki zaten biliyormuş gibiydi. Galiba tek bilmeyen bendim . Beni görmesin diye masanın altına girdim. Can ne yapıyorsun der gibi bana baktı . Bana bakmaması için el işareti yaptım.
Herkes Mert i selamladiktan sonra yani patronu, sıra bize geldi. Gülay Hanım yeni eleman olarak beni ve Can i patronla tanıştırmak için yanımıza geldi.
" Mert Bey , yeni is arkadaşlarımızdan Can Kaya. "
" Memnun oldum Mert Bey "
Dedi ama sesi pek memnunmuş gibi gelmiyordu. Sanırım el sıkışıyorlardı. Zaten masanin altından sadece ayaklarını görebiliyordum . Masanin altından hiç çıkmak istemiyordum. Taa ki Gülay Hanım bana seslenene kadar.
" Ezgi hanım . Ezgi hanımmm, Ezgiii "
Daha fazla sinirlendirmeden Masanin altından çıktım.
" Masanın altında ne yapıyordunuz ? "
" Şey elimdeki kalemi düşürdüm de onu almak için şey yapmıştım. "
Mert e bakamıyordum bile.
" Herneyse. Ezgi hanim. Patronumuz Mert Bey. Mert Bey bu da diğer yeni is arkadaşımız Ezgi "
Sanki ilk defa tanışıyoruz gibi elini uzattı .
" Memnun oldum Ezgi "
Yüzüne bakmak için kafamı kaldırdım. Ince ince sırıtıyordu. Ben de elimi uzatıp
" Ben de memnun oldum Mert Bey "
Bunu dedikten sonra elimi o kadar yumuşak tuttu ki baş parmağını elimin üzerine gezdirdi. O da yetmezmiş gibi göz kırptı. Sapik herif ne olacak. Biri gördü mu diye etrafıma baktım. Etrafimizdakiler sadece bana baktıkları için Mert in göz kırpışıni gormediler. Hemen elimi geri cektim.
Allahım sen bana yardım et. Ne yapıcam ben simdi. Mert benim patronum . Hala inanamiyordum. Mert gittikten sonra Can yanima biraz daha yaklasti. Sorgular gibi bana bakiyordu. Sanırım neler olduğunu merak ediyordu.
" Partide Mert beyle tanışıyorsunuz sanmıştım. Ama ilk defa karşılaşıyormussunuz gibi davrandiniz . "
Ne demek gerekiyordu bilmiyorum. En iyisi sorularından kacmakti.
" Şeyy.. uzun hikaye. Boşver. Biz işimize bakalım. Ilk günden işi asıyormuşuz gibi gorunmeyelim. Bu pek hoş olmaz. "
Sorularina cevap vermek istemediğimi anlamıştı zaten. Çok fazla ısrar etmedi.
" Öyle diyorsan "
Benimle fazla mi ilgileniyordu acaba. Kafamı karistiriyordu. Sanki beni Mert ten kiskanmış gibiydi. Ya da beynimin bana bir oyunu da olabilirdi. Zaten kendi kendime senaryo yazmakta üstüme yoktur. Neyse ben sadace işime odaklanayim. İs önemli. Ilk günden mahvolmasına izin veremezdim.
Gülay Hanım yaptıkları işi daha iyi anlamamız için dosyaları incelememizi istedi. Can la birlikte bütün dosyalarin sadece bir kısmını tek tek incelememiz ogleyi bulmuştu. Çok acikmistim. Çok is olunca insan gerçekten bir farklı acikiyor.
" Ezgii bitmedi mi . Çok acıktım hadi yemeğe inelim. "
" Tamam şunu da bitireyim. Sen git ben gelicem. "
" Tamam o zaman ben iniyorum . Seninle aşağıda buluşuruz o zaman. "
" Tamam "
Elimdeki dosya bitince rahat bir nefes aldim. Sabahtan beri hiç durmamistim. Ayağa kalkınca kimsenin olmadığını daha yeni fark ettim. Herkes yemeğe inmişti. Bi ben kalmıştım. Aşağı inmek için asansörün yolunu tuttum. Şirket çok büyüktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY UKALA ( ARA VERILDI )
ChickLitEzgi, sadece iyi bir şirkette çalışmak istiyordu. Tek düşündüğü şey buydu. Iyi bir şirkete girdim diye sevinirken kendisini bekleyeceği sorunlardan habersizdir. 💓💓💞💞 Mert, iki sene önce görüp de aşık olduğu kızı tekrar karşısında görmenin heyeca...