Capitolul 2

14.7K 1.3K 382
                                    

Hex 🌎


Aveam șaptesprezece ani când am văzut-o pentru prima dată, și nu știu de ce, sau prin ce capcană drăcească, dar mereu am avut impresia a fost prostia aia de dragoste la prima vedere.

Poate dacă fi știut atunci cât de mult rău mi-ar fi adus acea noapte petrecută în acea tabără, rătăciți prin pădurea aia blestemată, fi dat naibii toată acea nebunie de dragoste otrăvitoare și mi- fi întors pașii din calea ei. Încă blestem acele numere mizere ce ne-au adus în aceeași echipă. Poate dacă fi refuzat iau parte la jocul lor lipsit de sens și pueril, acum încă mi- mai avea inima în piept, nu aruncată la trei metri sub pământ.

Nu, Sunny și-a făcut loc în viața mea asemenea viermilor ce mai mult ca sigur i-au mâncat acum întreg corpul; pe întuneric, nevinovată și, fără -și dea seama, aducându-mi nesperatul sfârșit. Și urăsc, cu tot ceea ce am, pentru i-am permis unei puştoaice -mi frângă întreaga viaţă de sub picioare. Am fost prost, îmbătat de o iubire oarbă, și lipsit de orice judecată. Poate ar cam fi momentul nu-mi mai plâng acum de milă și accept faptul , drace, mi-am făcut-o cu mâna mea.

 Tu ești serios acum, frate? întrebase la un moment dat JJ, trăgând dintr-o țigară subțire. Tonul său îmi dădea de înțeles habar n-avea despre ce vorbeam.

Hex Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum