Capitolul 8

10.9K 1.2K 298
                                    

HEX 🌎

 Ți-am zis nu aduci prostii, Luna, am ridicat din sprânceană de îndată ce blondina își făcuse apariția în tocul ușii mele. Rânjise amăgitor, fluturând pungile cu fel de fel de rahaturi înspre mine.

Trântise ușa în urma sa, ţopăind cu zâmbetul pe buze spre locul în care aflam. Puse pungile pe marginea patului, proţăpindu-se lângă mine, pe covor.

 Sunt niște chipsuri și câteva doze de suc, parchetul tău e în siguranță cu mine.

O privisem oarecum suspicios; niciun colț din camera mea nu era în siguranță atât timp cât ea se afla acolo; nici pe departe. Ultima dată când fusese aici aproape îmi făcuse o gaură în perete cu o minge de tenis pe care o aruncase, chipurile din greșeală. Unul din posterele mele de pe perete nu avusese atât de mult noroc totuși. Sfârșise rupt pe jumătate, atârnând mai apoi de cadranul patului.

Luna putea fi o adevărată distrugătoare dacă și-ar fi pus mintea aia sucită la contribuție. Și chiar nu voiam se declanșeze vreo bombă nucleară în cele câteva ore în care aveam ne uităm la câteva filme.

 Netflix? dădu din sprâncene, întinzându-se pentru a-mi lua telecomanda de la televizor din mână. O las -și facă damblaua, dându-mi totuși ochii peste cap. Uram când o făcea pe șefa, și asta doar pentru era mai mare decât mine cu o lună. O nenorocită de lună!

— Acu' gândesc mai bine, era o idee mai bună ne uităm fiecare din camera lui, prin skype, am murmurat mai mult pentru sine, însă gângureala mea nu trecuse neobservată de urechile sale de vulpoi. Își întoarse aproape robotic capul spre mine, îndoindu-și mai apoi capul ca în filmele alea nasoale de groază. Uram când făcea și asta. Gândindu- mai bine, nu-mi plăceau mult mai multe lucruri la Luna, însă nu eram sigur dacă era vorba de o ură propriu-zisă sau, pur și simplu, faptul eram prieteni de mici făcea vreau o tachinez la rândul meu. Oricum ar fi fost, nu aveam câștig în fața ei; nimeni nu o putea face. Tipa era o scorpie și jumătate, și totuși îmi plăcea compania ei. Era... relaxant, într-un mod diferit de felul în care simțeam în preajma altor fete care m-ar fi putut face relaxez într-un mod cu totul și cu totul diferit.

Hex Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum